E.T. / Utomjordiska raser

Bortförande i Allagash 1976

2016-12-26 16:29 #0 av: Huygens

1976-08-20 blev fyra män på fisketur i Allagash, Maine, USA, bortförda av ickemänskliga varelser med stora ögon.

En stråle av ljus så stark att den verkade som en tunnel, riktades mot en av männen på natten. När denne titta sej om efter sin fiskekamrat, var kamraten bort. Därefter lyftes mannen upp i luften och det kändes som om han upplöstes i bitar.

När han kom till sans var han i ett rum, omgiven av varelser som stack otäck föremål in i honom.

Samtliga 4 män tappade minnet och var tillbaka på stranden. Flera timmar hade förflutit och männen upplevde förlorad tid. Deras minnen kunde delvis hämtas ut under hypnos.

En av männen fortsatte under flera år känna en närvaro och hörde viskande röster, men kunde inte uppfatta orden.

videoklipp, del 1 (9 min)
videoklipp, del 2 (6 min)

Anmäl
2016-12-27 10:28 #1 av: Marr

Mycket intressant & tänk att jag har också en känsla av att de små grå inte är till fara för oss...den lille vi "träffade" på taket har ju inte gjort någon skada med oss vad jag vet. Men det finns nog fler Greys av olika sort kan jag tänka...Funderar

Är ändock tacksam att jag inga som helst upplevelser har av bortförande trots allt aktivitet som skett genom åren. Kanske var jag för giftig med min Morgellons...Skämtar

Att sådant här sker är inte så konstigt tänker jag. Vi gör liknande med våra djur, vilda som tama. Så jag tror dom forskar dessa aliens. Fast hade jag upplevt det som dessa "campare" gjorde då...då hade jag nog också fått mardrömmar...Insektoider låter inget trevligt men kanske man ej ska döma efter utseende?Funderar

Vill ändå inte träffa någon av dom. Säkert har man vinkat & blinkat ficklampa & tändare till flera man ej vill träffa...FörskräcktSkrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-12-27 12:58 #2 av: Huygens

Det som förbryllar mej med många av dessa bortföranden är att det är så svårt att veta om det sker i det fysiska eller på annat plan, eller en blandning av båda.

Anmäl
2016-12-27 19:32 #3 av: m2studio

Men Marr, tvärt om dig, jag tror att "små grå" är bland dem Kluriga som inte har visat oss alla sina sidor, dessutom är dem som mest besöker oss eller jobbar med oss. Regeringar inte vill smutskasta dem i vår ögon tycker jag, därför det är förtidigt att bedöma dem som icke farligt.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-12-28 06:25 #4 av: Marr

Nja jag är inte så säker på det att det är så illa M2studio...som sagt är jag övertygad om att dessa Greys finnes av olika art...bra & mindre bra. Precis som vi själva här på planeten verkar vara en blandning av mer eller mindre medkänsliga individer, som är bra för vår fortlevnad...

En av Cristines huvudguider var en Grey...Miscom. Har aldrig någonsin fått så bra healing som genom Cristine.Hjärta 30 årig tandläkarskräck borta.

http://utomjordiskt.ifokus.se/articles/50bd4d2ad3b4fd0dca00062a-firar-utomjordingarna-jul

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.