Viktigt

Astma Melbourne/Kuwait Chemtrails dödsfall

2016-12-16 22:35 #0 av: Huygens

Melbourne, Australien, drabbades 2016-11-21 av att befolkningen fick astmaattacker. Minst 8500 personer blev så sjuka att dom behövde sjukhusvård, många fler led i hemmen. 8 personer dog av astmaattackerna.

Officiellt förklaring?

Åskväder orsakade astman när regndroppar fångade upp pollen i luften.

Tja, tro på det...

.

Nyhetsflödet från Australien:

Initial rapport om 200 astmasjuka och stormväder.
Intermediär rapport, 500 astmasjuka och 2 döda.
Specialartikel, juridikstuderande dog av astma samt annan studerande.

Artikel, tredje offret.
Senare artikel, 6 avlidna av astma.
Kort artikel, 8 avlidna och 8500 astmasjuka på sjukhus.

Artikel, "förklaring" till astman, regndroppar fångar upp pollen.
Artikel, 4 december, stormvarning och påstådd ny risk för astma.

.

Lite senare, med början 2016-11-30 började astmaattackerna i Kuwait. 844 personer tvingades till sjukhus och 5 personer dog på två dagar.

Officiell förklaring? Dåligt väder med mycket regn.

Kuwait Times om astman.
Natural News om astmaregnet i Kuwait.
Bye Bye Blue Sky om chemtrails och astmavädret.

.

Problemet med dom officiella historierna är att dom här plötsligt uppkomna väder-/pollen-dödsfallen borde vara mer frekventa om väder och pollenregndroppar kan orsaka att tusentals blir sjuka och vissa dör.

I fallet med Melbourne, Australien dog flera person åtskilliga dagar efter att dom insjuknat. En astmaattack brukar kunna hävas med antiinflammatoriskt (?) eller liknande medicin ganska snabbt. En person dog 8 dagar efter åskvädret.

Jag tror mycket mer på att alla dessa personer kan ha utsatts för nervgas eller annat gift (chemtrails) som i svåra fall successivt bryter ner kroppen och orsakar dödsfall.

Vi får nog inte reda på den saken.

Dödsastman i Kuwait och Australien kan vara orsakad av så många andra saker än pollenkorn fångade i regndroppar. Det kan vara biologisk krigföring, kemikalier, okända vapen osv.

.

Sam Lau togs in på sjukhuset i Melbourne 21 november 2016. Han intensivvårdades för sin astma i 8 dagar innan han dog. Förloppet påminner mer om dom nervgassjuka som drabbades av sarinattacken i Tokyo för ett antal år sedan, där nervgasen successivt slog ut nervsystem och organ i kroppen.

Sam Lau fick successivt allt värre problem med hjärta och hjärnan innan han tills slut dog av astma (?) efter dom 8 dagarna på sjukhuset, säger den officiella historien.

Det märkliga är att flera av dödsoffren verkade vara astmatiker, så frågan är varför dom inte kunda använda inhalatorer för att häva astmattacken. Kanske pga att det inte var astma?

.

Tittar man på Wikipedia finns en nyskapad sida med "thunderstorm asthma", dvs åskvädersastma, ett fram till nu helt okänt begrepp för mej. På sidan listas äldre tillfällen av astmaattacker från 1980-talet och framåt.

Problemet är väl bara att sidan verkar nyskapad och kan vara ett sätt för myndigheterna att mörklägga sina kemiska experiment med dödsastma mot befolkningen genom att skylla på pollen eller dåligt väder med mycket regn.

Kanske gick något snett eller så lyckades "experimentet" lite för bra, så Wikipediasidan fick snabbskapas för att mörka vad som verkligen hänt.

Trevligt.

Anmäl
2016-12-16 23:21 #1 av: Huygens

Jag tar några videoklipp på ämnet astmastorm separat i detta inlägg, då det tidigare blev långt. Tänk på att det är sommar på södra halvklotet nu.

Melbourne Today, nyheter och strandbilder från stormen (2 min).
Spekulation, RH- attack? Referens till tidningsartikel (10 min).
Fundering om biovapen (10 min).

Videoanalys om myndigheternas roll (8 min).
Kort fundering om Kuwait och Australien (3 min).
Fundering om konstig dimma över Storbritannien (8 min).

Längre fundering om Kuwaitastman (14 min).
Kuwait och Melbourne, bio warfare? (6 min).
Analys av Melbourne av samma kille som nämnde RH- (10 min).

Anmäl
2017-02-22 12:25 #2 av: Huygens

Svårt att veta om detta är relaterat till astman eller chemtrails, men jag lägger det här då det är relaterat till Australien. Hundratals flyghundar har hittats döda (video, 1 min) på marken och i träden i östra Australien. Det påminner om en liknande situation år 2014 då mer 100000 flyghundar dog.

.

Flyghundarna äter frukt och är otroligt viktiga för att vissa träd ska ta rot och växa. Somliga arter av flyghundar möjliggör även pollinering.

Den officiella förklaringen till dom många döda flyghundarna är att flyghundarna drabbats av värmeslag.

Tro på det.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.