Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Galaktiska Civilisationer/raser

Arcturians

2016-11-30 18:39 #0 av: Hukanson

Sheldan Nidle från Planetary Activation Organisation berättar för oss att av de stellarer som kommit till vår planet för att hjälpa oss i Uppvaknandet är Arcturianerna de som står människorna närmast. De ser litet hästlika ut men är mycket duktiga på healing och kan lära oss mycket. PAO rekommenderar oss att ta den nu utsträckta handen och lära oss mer om Arcturianerna.

http://www.bing.com/videos/search?q=youtube.com+arcturians&view=detail&mid=C26E108A3786FD827113C26E108A3786FD827113&FORM=VIRE

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-11-30 18:39 #1 av: Hukanson

PAO video

Anmäl
2016-11-30 18:42 #2 av: Hukanson

Anayana Intervju 2016

Anmäl
2016-11-30 18:42 #3 av: Hukanson

Suzanne Lie  2015

Anmäl
2016-11-30 18:44 #4 av: Hukanson

Encounters with Arcturians

Anmäl
2016-11-30 18:45 #5 av: Hukanson

Suzanne Lie Q&A

Anmäl
2016-12-01 11:10 #6 av: Marr

Tack Hukanson för filmerna du lagt in tittar på dom en efter en!Glad

Sheldan Nidle vet jag inte vad jag ska säga om då jag har lite tvetydiga känslor där...men det hindrar mig inte att titta på filmerna för det. När jag upptäckte GLF så var det som att komma hem lite granna men sen gick åren & jag vet inte längre...

Jag tänker ofta & mycket på Tunia som Cristine har berättat om & hennes lille Grey Miscom. Dagligen kommer Cristine in i mina tankar. Vad vet Cristine idag från där hon stod i jordelivet?

Tunia besökte Cristine & hon berättade att flera år innan hon själv upptäckt sin medialitet & blivit kontaktad av ETs, så trodde hon att dom som fick besök & kanaliseringar av Ets hade "något fel någonstans"...

Här är en gammal länk där Cristine berättar om Tunia som ska vara från Uranus enligt Tunia själv. Jag kan lätt ta till mig det som Cristine har upplevt då vi många gånger sett samma saker & har fått samma upplevelser av det. Fast där Cristine befann sig i sin utvecklingsgrad, där är jag långt i från.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/54c2ff5dce12c40f010000c3-alska-utomjordingar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.