Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Utomjordiskt

Dead mans switch??!!

2016-11-29 17:16 #0 av: m2studio

Julian Assange Missing över en månad.!!!!???

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=uj5XLtY7t5U

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-11-30 09:01 #1 av: Marr

Men fy! Detta är ju anmärkningsvärt...men kanske det inte är någon fara utan han endast legat sjuk? 1 månad är ju länge & efter hans sista Twitter inget mer. Så mysko.

Hoppas han dyker upp igen. Gör han det inte så önskar jag dom lyckas knäcka koden till "dokumenten" & hålla undan filerna från de som ej ska ha dom...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-12-01 22:13 #2 av: m2studio

Kolla detta , alla motståndare är död.

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=l-y-jm0RYrA

Anmäl
2016-12-04 15:57 #3 av: Huygens

Anomalier i intervjun med John Pilger, är det videofejk (6 min)?

Kolla vänster kragsnibb:

Originalvideon här runt 15:05 - 15:15  (15:08)
Originalvideon runt 18:44 - 18:52  (17:48)

.

Fler indikationer att något är fel.

30 Wikileaks moderatorer utbytta på forum. Språket på twitterflödet är ändrat och innehåller slarviga stavfel. Några dagar efter att Assange internetförbindelse bröts, dog Assange juridiske hjälpare Gavin MacFadyen i plötslig lungcancer. 100-tals Podesta-email har försvunnit från Wikileaks öppna internet server.

Stavfelen i en serie av Wikileaks twitter, visar att dom korrekta bokstäverna bildar ordet "help him".

Anmäl
2016-12-04 21:39 #4 av: m2studio

Vem kan göra vad ? frågan är inte vem, utan att folk ska vilja att vakna från denna djupa sömnen. Många behövs för att rädda honom om han är i liv, kanske snart vi ser en klonade helt rensat person av honom.

Till och med här, vi blir kontrollerad och utan att en mängd folk vakna, inte är möjligt längre att rädda mänskligheten, vi låg länge i sömnen nästa medvetande  p.g.a. vår lathet att använda hjärnan och kanske vår programmerade instinkt. 

Anmäl
2016-12-04 23:12 #5 av: Huygens

Jag har ställt in mej på tålamod, då det har pågått i minst 15000 år. Icke säger att förändringen kommer långsamt och sprids med ordet.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.