Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Dimensioner

MANDELA EFFECTEN ATLANTIS AZORERNA

2016-11-20 08:40 #0 av: kajmal"

MANDELA EFFECTEN AZORERNA ATLANTIS

NOVEMBER 20, 2016KARL EGON VIKSTRÖMLEAVE A COMMENTEDIT"MANDELA EFFECTEN AZORERNA ATLANTIS"

den som läst om mandela effecten , vet att text raderas ur böcker,
nåväl har varit med om det själv. har två tjocka böcker. nordisk värdsatlas. 1926 hade en men en kartbild raderades, så köpte en till , men ingen text där. det var så att från grekiska öarna förbi italien och ut genom gibraltar sund, var utmärkt på kartbilden över medelhavet, flera kanaler i havsbotten ca 80-100 meter ner i havsbotten, det var flera kanaler på havsbotten utmärkta, de gick ut genom gibraltarsund och ut i atlanten, en del av dom uppefter europas kust, satt och funderade över dessa kanaler, om det var atlanisarna som grävt dem, då sa en röst “azorerna” det var atlantis, tror det var kamjal, hon sa även att det finns en dimmensionsport utanför kingston jamaica. nåväl när jag skulle studera kartan vid ett senare tillfälle, så fanns inga kanaler utmärkta. kartbilden var raderat på linjerna, så misstänker en fientlig parallelvärd mandela efecten raderat kart bilden, vet inte om andra böcker jag har , om det raderats text….när andliga var oss mej andliga atlantisar, så sade de att det finns en port vid antarktis till ett tunnelsystem under jordytan

Tagged 

Anmäl
2016-11-21 09:14 #2 av: Marr

#1 Vad menar du med det? Tror du att du är rolig? Inte det minsta!!

Mer skitsnack från dig & jag blockar dig! Du ska läsa reglerna här...sen kan du yttra dig på annat sätt.

Anmäl, vänner!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-11-22 07:44 #3 av: Farwuq

Anmäld!
Tummen upp

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-11-22 08:19 #4 av: Marr

Tack Farwuk & ni andra som hjälper till hålla ordning!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-11-22 15:34 #5 av: Ghosthunter

Jag minns att jag har sett gamla jordglobar med dessa kanaler ut genom Gibraltar sund, de var väldigt tydligt markerade.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-11-22 18:20 #6 av: Farwuq

Men då måste de finnas någonstans på gamla kartor.

Är ni säkra på att det inte var handelsrutter som ni såg?

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-11-22 20:48 #7 av: kajmal"

handelsrutter var röda   kanalerna blåa

Anmäl
2016-11-22 21:57 #8 av: Ghosthunter

De jag har sett har varit som underjordiska bergsmassiv och dalar och nåt som skulle kunna tolkas som kanaler.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-11-22 22:06 #9 av: kajmal"

det var linjer och stod djup i meter

Anmäl
2016-11-23 10:06 #10 av: Farwuq

Det borde finnas något liknande. När Atlanten bröt in i Medelhavet borde det uppstått raviner där vattnet forsade fram.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-11-23 12:15 #11 av: m2studio

Vad tror ni om varför dem ändrar vår nu tid med parallell världen eller liknande? vad tjänar dem av detta? det måste vara ett syfte bakom det eller hur? 

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-11-23 13:03 #12 av: kajmal"

dölja den sanna världs historien

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.