Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Viktigt

Planet X Nibiru Disclosure

2016-11-14 01:25 #0 av: m2studio

link:

https://www.youtube.com/watch?v=puhV_RU8xD0

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-11-14 11:45 #1 av: Marr

Ja vi får väl se om någon "kommer ut" med detta om det blir Putin eller vem...kommer Nibiru så nära att vi ser den som en stor måne, då undrar jag hur man  ska kunna dölja detta?

Nu exploderar ju internet fullkomligt av information om  Nibiru, värre än någonsin fast det började 2009. Ska vi få ett polskifte nu då? Jag undrar om det blir så våldsamt? Eller om det kommer att ske under så kort tid? Tidigare "spådomar" har ju sagt att Kalifornien, Japan ska sjunka...

Satt & lyssnade på denna video och ganska intressant. Att dom vet så mycket, det är imponerande...Säger inte emot. För jag vet inget.Funderar

Däremot så såg jag 2 solar vid solnedgången förra året i november. Sprang fram på vägen för att kunna få bild på det. När jag tagit kortet så såg man 3 solar!Funderar

https://www.youtube.com/watch?v=TvpyqoL7k10

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-11-14 11:54 #2 av: Marr

Det är denna bilden jag menar och hade jag inte sett 2 solar med egna ögon så hade jag aldrig reagerat över detta där den/dom är på väg ner på denna dåliga bild...jag blev fundersam sannerligen...vet knappt vilken sol som är den äkta men det måste vara den längst till höger.

Den 3e solen på bilden såg jag ju ej med blotta ögonen så därför tror jag det är en reflektion... 

Anmäl
2016-11-14 22:35 #3 av: m2studio

Mycket intressant tack Marr.

Anmäl
2016-11-14 22:40 #4 av: m2studio

Marr , jag har försökt att hitta en karta över världen om hur ser ut världen om vatten nivån kommer upp, upp till ex. som du sa Kalifornien och Japan skall var under vatten, hur skulle Sverige ser ut då. 

Jag hittade bland alla youtube ett kort stund visade världen och Sverige från 3 sidor drabbas och gränsen vid Norge som har stora berg blir kvar av den vatten uppkommen.   Tyvärr , det var faktiskt inte roligt syn, men det kan hända , man vet aldrig.

Anmäl
2016-11-15 10:03 #5 av: Marr

Det skulle väl vara kusterna som drabbas värst i så fall...kontinentalplattorna som redan rör sig lär väl få en rejäl "knuff" & fler jordbävningar kommer väl göra detta möjligt...med Tsunamins osv...

Jag tror vi ligger rätt bra till ändå här i Sverige för sådant här...men vi har ju kuster vi med & lilla Norge är ju nästan en kust. Nu har det ju varit en rejäl jordbävning i dagarna på Nya Zealand. I långa loppet så blir väl hela planeten påverkad...av vulkanutbrott & jordbävningar. Det ser vi ju pågå nu sen flera år.

Är det nu Nibiru som påverkar detta som verkar öka, som jag sett på flera klipp...det ska jag låta vara osagt för egen del. Tänker att det mest är propaganda & lite panik över detta.  Men som du säger man vet ju aldrig. Tror ändå inte att det kommer ska så snabbt...det håller ju redan på som jag tänker...att det svajar lite vid polerna...hmmmFunderar

Anmäl
2016-11-23 09:50 #6 av: Marr

De läckta emailen & om Nibiru vad dom vet... som inte vi verkar ska få veta...

https://www.youtube.com/watch?v=L0nXjWl7ipQ

Anmäl
2016-11-23 12:25 #7 av: m2studio

Tack Marr

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.