Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Ljus & Upplysning

EVIGT LIV

2016-10-29 09:50 #0 av: kajmal"

kommer ni ihåg annunuki, (tolvfte planeten) de förhindrade människorna att få evigt liv. det finns en speciell stamcell i människokropen, benämningen kommer jag inte ihåg,( siffror oc bokstäver) detta har mina et- kontakter berättat för mej! denna stamcell fungerar så att den lever en tid, så börjar den om och upprepar sig hela tiden i det oändliga . genom att använda denna stamcell, tillsamans, med rätt sorts enzym , det finns tusentalls olika enzymer, . och inympa denna komposition i våra kroppar, skulle de ständigt förnya sej och få "evigt liv".....detta vet redan vetenskapen har jag läst, men mina kontakter berättade det för mej i sommar, och talade om numret på den stamcell, som annunuki undanhållit för oss människor i tusentals år, på övervåningen har andliga aliens experimenterat i sommar, för att få fram rätt kompisiation för människor

Anmäl
2016-10-29 09:50 #1 av: kajmal"

http://fof.se/tidning/2009/8/aldrandets-gata-lost

Anmäl
2016-10-29 10:07 #2 av: kajmal"

#0   detta berättade mina kontakter i sommar, jag visste inget innan.

dessutom sa de vilken stamcell det var!

Anmäl
2016-10-29 11:50 #3 av: kajmal"

fick ett stick i armen av kamjal, vet inte om det fungerar

skulle tro att eliten i världen redan har fått det!!!

Anmäl
2016-10-29 12:35 #4 av: kajmal"

VAMPYRER
ja det finns människoliknande varelser, som är vampyrer, de håller till i andalusien, de kan äta vanlig mat, men tillgodogör sej enzymerna..............att de vill ha blod beror på att det är väldigt mycket enzymer i blodet

Anmäl
2016-10-29 15:57 #5 av: kajmal"

nu har jag fått en injection andligt, med rätt kompination, jag har en bild av rätt stamcell i huvudet , men kan inte få fram bilden, jag tror den skall kombineras med ett enzym ur blodplasman

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.