Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1037 ggr
m2studio
2016-10-25 00:22

Verkliga UFO bilder och mm.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[Hukanson]
2016-10-25 11:32
#1

Videon visar både stellarskepp, stellarer och kornfältscirklar med svårtolkade budskap. Vi kan vara säkra på att detta verkligen existerar och att det är därför värt mödan att forska runt detta eftersom det är vad forskningen gör…bringa ljus och sann klarhet i det okända. Det borde vara högre status i samhället att göra det.

Grävlingen
2016-10-25 12:23
#2

Har bara titta snabbt igenom videon. Skrämmande men fascinerande om det skulle vara riktiga på aliens grays.

Marr
2016-10-26 08:37
#3

Jätteroligt att se & höra det Jamie Moussan har att berätta igen!👍

Cristine var ju medlem i deras Skywatchergrupp från Mexico och tillbringade många timmar tittandes på livesändningar. Hon har även skickat bilder till dom som dom funnit mycket intressanta. Hon ordnade medlemskap åt mig med men problem med språket för min del, så nu har jag "ramlat ur" därifrån.

Ja sådär ser dom ut Greysen och jag tror det är äkta bilder som han visar eftersom jag sett en själv. Antagligen finns det olika "sorter" av Greys. För den vi såg var endast 1-1,20 m hög som vi uppskattade. Sen såg man färgen tydligare på den än på dessa bilder. Den var gulbeige i färgen & dessa väldigt långa armar. Däremot gick det ej se hur många fingrar h*n hade eftersom h*n försökte dölja sig…

Tack M2studio för videon!🌺 Kan äntligen se klipp igen…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Grävlingen
2016-10-26 23:32
#4

Otroligt att du har sett en grey. Har du skrivit ner dina erfarenheter någonstans?

Marr
2016-10-27 09:58
#5

Nej jag har det i huvet & kommer aldrig någonsin glömma det…nu ser jag det inte som erfarenheter utan upplevelser.

Ju mer man ser desto mindre begriper man…men för min del så vet jag att dom finns här på jorden & hålls med något, men vilka som använder sig av Greysen det vet jag inte.

Jag tror dom är en slags hybridarbetare eller liknande till olika raser av "stjärnfolk/aliens". Har inget belägg för detta men så tror jag…

När vi sen sett dom fara omkring på himlen så vet jag ju inte vilka som är däri. Greys eller vad. När dom i timmatal har åkt om kring i olika mönster skruvar sig rakt ner & upp igen, fortsätter färden fram, vänder gör om samma sak.

Då har vi rivit oss i skallen ska jag säga & undrar vad dom hålls med. "Öppnar upp" för något, utvinner något??? Tusen tankar far genom skallen. En ensam röd boll höll på med detta i månader, som jag senare tror var samma som jag trodde var månen, som kom emot mig och var så stor när den kom fram & stannade…

… som halva globen fast purpurfärgad där den stod stilla vid trädtopparna ca 10- 15 meter ovan gärdet från botten på globen. Men det var ingen som kom ut eller "öppnade rullgardinerna" på 20-30 minuter då jag kunde köra därifrån och hem utan att bli hindrad…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Grävlingen
2016-10-27 12:08
#6

Ja jag mena förstås upplevelse. 

Tack för att du var villig att dela med dig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: