Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Galaktiska Civilisationer/raser

Påven förbereder nedstigning

2016-10-24 10:49 #0 av: Ghosthunter

De senare år har vi upplevt en stigning i förhållande till människors iakttagelser och observationer av UFO. (unidentified flying object) Genom att studera arkitektur och historia finns det berättelser om hur dessa ”gudar” kom ner i flygande farkoster till människan för att lära henne om vetenskap, ockultism och astrologi.

Som jag tidigare har skrivit om så vet vi att Påven och den katolska kyrkan förbereder och förväntar besök av utomjordingar på jorden. Utomjordingar som den katolska kyrkan skulle ta emot som bröder, och som desutom skulle ha stora teologiska konsekvenser för kristenheten.

http://denytterstatiden.blogspot.se/2016/01/ar-den-nya-planeten-planet-x-nibiru.html

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-10-25 20:21 #1 av: Farwuq

De där prelaterna vet nog en hel del som de inte berättar i brådrasket. De har egna observatorium och vetenskapsmän; de flesta jesuiter.

Ot: Tack vare påvens besök, så stängs stora delar av centrum här i Lund; jag får ta en omväg till gymmet. Ledsen

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-10-25 22:01 #2 av: Ghosthunter

För min del så trodde jag inte att katolska kyrkan tror på utomjordingar. Blev lite häpen, faktiskt!

Anmäl
2016-10-26 12:04 #3 av: Farwuq

Det är mycket som gör mig häpen när det gäller den kyrkan.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-10-26 12:47 #4 av: Ghosthunter

Hmm....jo.....de är lite speciella!

Anmäl
2016-10-26 14:02 #5 av: Hukanson

Kanske därför Livets Ord pastorn gick över till Katolska Kyrkan...miljarder människor har ju som helig tro och ordning att följa Påven vad han än säger...så det är bara att acceptera att det är den katolska kyrkans heliga sanning att stellarer existerar och kommer att landa på jorden...för att bli döpta in i den heliga moderns kyrka kanske...

"Som jag tidigare har skrivit om så vet vi att Påven och den katolska kyrkan förbereder och förväntar besök av utomjordingar på jorden. Utomjordingar som den katolska kyrkan skulle ta emot som bröder, och som desutom skulle ha stora teologiska konsekvenser för kristenheten."

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-10-27 17:41 #6 av: m2studio

Katolska kyrkan alltid varit förbered för att kunna svara vissa frågor, så om det ska hända något oväntad i närmaste år, då skall dem kunna säkerställa sin position innan och inte blir ifrågasätt av folket. Dem har planerat att presentera Aliens, eller stor regeringar har bestämd sig att göra det, eller det ska bli en Fals Flagg som kyrkan ville garderar sig innan, annans kyrkan inte skaffar för sig världen bästa och största Teleskop bara för själv användning. Vi kommer att höra massa bortförklaringar ut av dem så fort händer något oväntad.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-10-28 10:10 #7 av: Farwuq

Det börjar dra i hop sig här i Lund.
Skumma bilar kör runt kring domkyrkan 05:00 på morgonen, platser där man normalt inte får köra; SÄPO lär ha en hel del folk här.
Förskräckt

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-10-28 11:24 #8 av: mulac

Stämmer det att teleskopet i Arizona heter "Lucifer" ?

Anmäl
2016-10-28 11:36 #9 av: Marr

Ja det stämmer Mulac...det kan man läsa mera om här i deras jakt efter planet X...

http://nibiru-nefilim.blogspot.se/

Här är en länk om Vatikanens inblandning med Nazisterna efter 2:a världskriget bl.a...

http://sourze.se/2011/06/21/vad-du-inte-visste-om-katolska-kyrkan-5__71041#.WBMaOYVOLIU

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-28 12:23 #10 av: Hukanson

Facebook svämmar över av sensationsnyheter om att nibiru kommer och krockar med jorden alternativt att nasa förnekar varenda detalj i scenariot

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-10-28 12:38 #11 av: Ghosthunter

#7 Påven har jättemånga livvakter också, draken!

Anmäl
2016-10-28 18:39 #12 av: Farwuq

Då slipper jag engagera mig i saken.

Skrattar

Ge mig snabelat NU!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.