Paranormalt

Bridgewater triangle

2016-10-22 18:57 #0 av: Ghosthunter

Här är det mycket paranormal aktivitet...UFOn, spöken, bigfoot...etc..

http://archive.boston.com/travel/explorene/galleries/bridgewater_triangle/

http://thebridgewatertriangledocumentary.com/watch-trailer/

http://www.cellarwalls.com/ufo/bt.htm

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-10-22 19:01 #1 av: VSK

Intressanta länkar, tack. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen.

Anmäl
2016-10-22 19:11 #2 av: Ghosthunter

Visst är detSkrattarTack!

Anmäl
2016-10-22 19:22 #3 av: VSK

Glad

Anmäl
2016-10-23 12:03 #4 av: Marr

Wow vilka bra länkar du ger oss Spöket! Så mycket spännande att läsa där.Tummen upp 

Ja tänk så ofta det går "hand i hand" detta. Spökfenomen uppstår där det är ufotätt? Har ju själv upplevt detta på en plats jag bodde...Vad kan det bero på? Det är kul att ju fler spökprogram som blir så ju mer blir detta påtalat.

De 1 1/2 nära 2 dygnen vi hade "utomjordiskt" besök...så "hände" ju något konstigt med hela atmosfären i luften. Det var så otroligt att det inte kan vara sant men vi var flera som både såg & kände fenomenen. Mitt på dagen spökade ett helt område. Inomhus levde tavlor sitt eget liv som på en bildskärm, utomhus satt vanliga "människor" på balkongen och fikade fast där inga fanns. Det hände saker överallt & det mest helt otroliga vi varit med om. Dimensionsknas? 

Jag tror att dom fick ngt "skeppshaveri" & arbetade för fullt med sitt skepp mitt framför näsan på oss. Gjorde allt för att dölja sig, men det gick inte fullt ut. Utan blev något som hände med området under tiden så "slöjan öpnnade sig"?

Det var samtidigt vi fick se en Grey...som inte klarade att "dölja sig" fullt ut. H*n vet att vi såg h*n för jag pekade och sade jag ser dig ändå. Då tittade h*n på oss & hölls med skorstenen på granntaket, gömde sig lite bakom. Det blev så mycket elfel så pappa fick komma med elutrustning, men han fann ingen förklaring på elkaoset.

En dag får man väl reda på sanningen även om det inte sker förens man "går över".

Tusen Tack Spöket för allt du visar oss!Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-23 15:03 #5 av: Ghosthunter

Jag tror att det beror på att såna platser med olika sorters fenomen har en multidimensionell portal, där alla möjliga väsen kan ta sig igenom och sen kan det också beror på berggrunden. T.ex Kalksten och granit hjälper till att förstärka energierna.

Är du säker på att du såg en grey på taket? Annars brukar ofta demoner finnas på tak.

Anmäl
2016-10-24 11:22 #6 av: Marr

Ja det är jag säker på Spöket...jag ska berätta mera om detta när vi träffas vid tillfälle.

På natten gick en svart katt över taket & då var det fortfarande "dimensionsknas" & hela området förvridet. Brandstegar stod böjda ut från husväggar och såg ut som antenner...jag tror att deras närvaro "öppnade" något, typ en portal under denna tid...

På andra sidan där balkongen var med fikande besökare på...hade vi en dunge med vackra höga tallar. Tallarna såg ut att snurra med sina takkronor, men det är ju omöjligt... vi såg ju att dom satt fast i marken.

Hemskt spännande men samtidigt frustrerande. Jag blev nästan förb....d flera gånger under denna tiden det pågick. "Detta är inte möjligt detta för det finns ju inte bara"! röt jag...Sen var man ju tvungen att sova tillslut. Vi orkade inte sitta vakna och titta på skådespelet hela nätterna, för man blev ganska överansträngd av detta "besök".

Min väninna var mest chockad, det var väl jag med egentligen. Efter 2 nätter passerat var det äntligen lugnt igen. Som att vakna till ny luft och den elektriska spänningen var borta. Jag har märkt förut också att elen lever sitt eget liv när "dom" ligger nära... 

Anmäl
2016-10-24 11:23 #7 av: VSK

Brandstegar stod böjda ut från husväggar och såg ut som antenner..

Förskräckt

Anmäl
2016-10-24 11:28 #8 av: Ghosthunter

Jag minns att du berättade om detta första gången som vi träffades på Kinnekulle.....jag var helt förbluffad. Men jag har ju dåligt minne, så jag minns inte så mycket av detaljerna. Men det var ju helt otroligtGlad

Anmäl
2016-10-24 12:19 #9 av: Marr

Ja eller hur Vsk, det är totalt vansinnigt för det går ju inte bara!Nörd

Hade god lust att gå ut och ta tag i den stora brandstegen, men ska jag vara ärlig så vågade ingen av oss mer än sticka näsan utanför dörren då. Det sjukaste & underligaste jag varit med om hitintills i mitt liv.

Du Spöket det skulle ta flera dagar att berätta allt som hände då...Pustar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.