Annons:
Etikettfrågor
Läst 2061 ggr
Marr
2016-10-18 06:05

Ufo konspiratoriker funnen död

Max Spiers har grävt djup inom känsliga områden inom det utomjordiska. Efter några månader i Usa var han inbjuden till Polen för att delta i en konferens i juli.

Efter en kväll med vänner var han hemskt trött och kräktes svart vätska enligt vännerna. Dagen efter fann man honom död i en soffa. Man ansåg att hans död var naturlig utan obduktion.

Nu larmar hans mor för endast några dagar innan hans död fick hon ett sms från sin son…"Om något händer mig, undersök!"

Vi får önska att en obduktion blir gjord, varför en vältränad frisk människa anses dö en naturlig död & att hans mor & alla undrande får en förklaring. Kan han blivit mördad?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3841782/British-conspiracy-theorist-39-dead-sofa-Poland.html

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Tarotstollan
2016-10-18 06:30
#1

Ja, något mystiskt är det med det hela!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
2016-10-18 08:14
#2

#1 Ja något är det som inte stämmer…hur kan man veta att han dog naturligt utan obduktion? 

Tyler på Secureteam 10 talar vidare om det här efter videon om mystiska ljusformationer ovan ett hotell i Usa.

10 minuter in i videon…där Max mor har mer att säga om saken.

https://www.youtube.com/watch?v=rjRX7zANL1c

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
2016-10-20 00:47
#3

En obduktion har gjorts av brittiska myndigheter, men myndigheterna har förhalat resultatet av obduktionen i 3 månader så Max mor får inte reda på resultatet och dom polska myndigheterna hotar att stänga ner utredningen om hon inte betalar 12 000 kr.

Max Speirs hade dessutom ett konstigt stort rött märke på pannan 8 cm x 3 cm, som såg onaturligt ut. Så hur kan den polske läkaren säga att dödsfallet är av "naturliga orsaker"?

Spiers undersökte förutom ufologi, även makthavares pedofiliceremonier och -aktiviteter. Det kan vara orsaken till att han blev mördad. Jag har nämnt IICSA på Poitik, där Storbrittanniens premiärminister Theresa May jobbar på högtryck för att mörklägga den stora pedofilskandalen bland kungligheter, biskopar och adelsfamiljerna.

Max mor på R Allen videointervju (30 min).

.

Jag har nämnt mörkläggningen av brittiska överhetens pedofiliaktiviteter på Politik och speciellt IICSA. Samt även här:

Säkerhetstjänsten mörkar pedofiliaktiviteter
BBCs pedofilchefer
Lowell Goddards mörkläggning
Lowell Goddards mångmiljonlön
Lowell Goddards avledningsmanöver

Maikailoa
2016-10-20 20:06
#4

Miles Johnston menar att det spelades in en video medan Spiers dog, eller i anslutning till detta. Och att man försökte återuppliva kroppen.

Hmm…

Grävlingen
2016-10-23 11:47
Huygens
2016-11-04 19:31
#6

Jag snubblade över Max Spiers sista (?) föreläsning, som tog plats i Warzawa 2016-04-23.

Hela föreläsningen med polsk översättning (1 tim 41 min)
Hela föreläsningen, utan polska översättningen (1 tim)

Jag har inte hunnit lyssna igenom föreläsningen, och någon annan får gärna göra en sammanfattning.

Annons:
Huygens
2017-02-25 22:20
#7

Sju månader efter att rättsobducenten fastslagit att Max Spiers avlidit av naturliga orsaker, sedan han kräkts upp två liter svart vätska, slår polisen till.

Någon obduktion i Polen genomfördes dock aldrig. Undersökningen i England misslyckades med att fastställa dödsorsak.

.

Nu misstänker polisen Spiers kvinnliga kamrat för mordet, som myndigheterna troligen utförde. Anklagelsen är inte formell, men polisen förhör henne, kanske för att skrämma henne till tystnad. Tyvärr innehåller DailyMail-artikeln för mycket desinformation för att jag vill citera mera.

Möjligen kom Spiers för nära sanningen innan avslöjandena rörande pizzagate riktigt hann starta och han kan ha hittat ledtrådar kring Madeleine McCanns försvinnande.

.

BBC har släppt en troligen vinklad första del av en dokumentär om Max Spiers (10 min). Jag vet inte mycket om kvaliteten på dokumentären. Enligt BBC-dokumentären sa en läkare att vätskan Spiers spydde var mörkbrun och kvinnan sa att vätskan var svart.

[VSK]
2017-02-26 08:42
#8

#7

Har ej läst länk men rent teoretiskt låter det som oralförgiftning.

RobinEH
2017-02-26 18:05
#9

Det var snarare som en magisk bryggd som inte funkade som den skulle

"Max’s girlfriend claims he told her days before his death that he had been taken prisoner by people who wanted to do “satanic rituals to ‘de-programme’ him.”

Ex Sarah Adams told The Sun: “He said they had given him something that had put him in a coma for two days.”

And Vanessa claims when she spoke to one member of the group over the phone hours after his death, she overheard them setting up a satanic ritual."

https://www.thesun.co.uk/news/1998060/max-spiers-conspiracy-theories-dulce-base-fourth-reich-ufo/

Typiska satanister

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Huygens
2017-04-07 17:08
#10

En psyop eller en kidnappning?

UFO-forskaren Bruno Borges 24 år, i Brasilien, sägs ha försvunnit för några dagar sedan och lämnade efter sej ett underligt rum, med 14 böcker skrivna i ett krypterat språk. Väldigt lite är känt på nätet om bokinnehållet. Då DM tar upp saken, anar jag oråd. Det kan vara ett trick.

YT-sök av B Borges.

m2studio
2017-04-09 10:34
#11

Vad menas med krypterat språk? Att ingen att tyda språket? eller är skriven på dator och filen är krypterat?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Huygens
2017-04-09 12:22
#12

Jag tror det är skrivet på papper och är ett språk som folk inte förstår, men jag är lite osäker, då all info om Borges är en aning luddig. Det kan var en psyop.

Varje bok har en stor romersk siffra på utsidan, så böckerna verkar komma i ordning.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: