Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Frågor inom ämnet söker svar

Ufo konspiratoriker funnen död

2016-10-18 06:05 #0 av: Marr

Max Spiers har grävt djup inom känsliga områden inom det utomjordiska. Efter några månader i Usa var han inbjuden till Polen för att delta i en konferens i juli.

Efter en kväll med vänner var han hemskt trött och kräktes svart vätska enligt vännerna. Dagen efter fann man honom död i en soffa. Man ansåg att hans död var naturlig utan obduktion.

Nu larmar hans mor för endast några dagar innan hans död fick hon ett sms från sin son..."Om något händer mig, undersök!"

Vi får önska att en obduktion blir gjord, varför en vältränad frisk människa anses dö en naturlig död & att hans mor & alla undrande får en förklaring. Kan han blivit mördad?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3841782/British-conspiracy-theorist-39-dead-sofa-Poland.html

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-18 06:30 #1 av: Tarotstollan

Ja, något mystiskt är det med det hela!

Anmäl
2016-10-18 08:14 #2 av: Marr

#1 Ja något är det som inte stämmer...hur kan man veta att han dog naturligt utan obduktion? 

Tyler på Secureteam 10 talar vidare om det här efter videon om mystiska ljusformationer ovan ett hotell i Usa.

10 minuter in i videon...där Max mor har mer att säga om saken.

https://www.youtube.com/watch?v=rjRX7zANL1c

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-20 00:47 #3 av: Huygens

En obduktion har gjorts av brittiska myndigheter, men myndigheterna har förhalat resultatet av obduktionen i 3 månader så Max mor får inte reda på resultatet och dom polska myndigheterna hotar att stänga ner utredningen om hon inte betalar 12 000 kr.

Max Speirs hade dessutom ett konstigt stort rött märke på pannan 8 cm x 3 cm, som såg onaturligt ut. Så hur kan den polske läkaren säga att dödsfallet är av "naturliga orsaker"?

Spiers undersökte förutom ufologi, även makthavares pedofiliceremonier och -aktiviteter. Det kan vara orsaken till att han blev mördad. Jag har nämnt IICSA på Poitik, där Storbrittanniens premiärminister Theresa May jobbar på högtryck för att mörklägga den stora pedofilskandalen bland kungligheter, biskopar och adelsfamiljerna.

Max mor på R Allen videointervju (30 min).

.

Jag har nämnt mörkläggningen av brittiska överhetens pedofiliaktiviteter på Politik och speciellt IICSA. Samt även här:

Säkerhetstjänsten mörkar pedofiliaktiviteter
BBCs pedofilchefer
Lowell Goddards mörkläggning
Lowell Goddards mångmiljonlön
Lowell Goddards avledningsmanöver

Anmäl
2016-10-20 20:06 #4 av: Maikailoa

Miles Johnston menar att det spelades in en video medan Spiers dog, eller i anslutning till detta. Och att man försökte återuppliva kroppen.

Hmm...

Anmäl
2016-10-23 11:47 #5 av: Grävlingen

https://www.facebook.com/maxspiers007/videos/1413594678667943/?hc_ref=NEWSFEED

Vart Max Spiers mördad? Finns info på sidan. 

Anmäl
2016-11-04 19:31 #6 av: Huygens

Jag snubblade över Max Spiers sista (?) föreläsning, som tog plats i Warzawa 2016-04-23.

Hela föreläsningen med polsk översättning (1 tim 41 min)
Hela föreläsningen, utan polska översättningen (1 tim)

Jag har inte hunnit lyssna igenom föreläsningen, och någon annan får gärna göra en sammanfattning.

Anmäl