E.T. / Utomjordiska raser

Sju tusen år gammal flygplats

2016-10-11 19:47 #0 av: Hukanson

Representanter för Irakiska regeringen har offentligt medgivit och förklarat att de har gjort en mycket ovanlig arkeologisk upptäckt. Det finns inga tvivel om att de har funnit en sju tusen år gammal flygplats...naturligtvis i bruk av stellarer, utomjordiska civilisationer på besök på jorden...i det område som härskades av Annunaki och den Gudafamilj tex An, Ki, Enlil - som var omfattande se Wikipedia.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-10-12 08:19 #1 av: Marr

Hemskt intressant Hukanson och blir så sur att min dator krånglar. Hade gärna velat se denna filmen just nu. Får väl vänta då...

Sen så tänker jag att när nu glaciärerna smälter så lär vi få se än mer som blir svårt att dölja... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-12 08:19 #2 av: Marr

Hemskt intressant Hukanson och blir så sur att min dator krånglar. Hade gärna velat se denna filmen just nu. Får väl vänta då...

Sen så tänker jag att när nu glaciärerna smälter så lär vi få se än mer som blir svårt att dölja... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.