Utomjordiskt

månen

2016-10-06 14:04 #0 av: aksaz

Kan inte släppa det här med baksidan av månen såg ju dokumentären aliens on the Moon ,intervjuer o kryptiska svar från niel Armstrong buzz aldrig mm en utav dom berättade bland annat att nu är dom alldeles bredvid oss , endel saker hade jag svårt att se,inte tränat öga,en Apollo resa nr 20 hade gjorts,en astronaut har berättat om den ,en film snutt en bild på en utomjording i kapseln visades,någon mer som har sett den , när man tittar upp i himlen så är man inte förvånad att det finns mer liv,jag tror inte att det finns en så vacker planet någon annan stans

Anmäl
2016-10-06 14:35 #1 av: Huygens

Just Apollo 20 känner jag inte till så mycket om. Det finns en actionfilm om den påstådda Apollo 18, som är medelbra.

Fast jag ställer mej tvivlande till hela Apolloprogrammet. Se Fejkades Apollmånlandningarna, där finns många trådar med bevis.

Annars, prova använda forumets sök-funktion, så kanske du hittar något i äldre trådar här.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.