Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 2196 ggr
GVanT
10/4/16, 9:56 AM

Min dröm: UFO och symboler på himlen

Hej! Ny medlem här och jag vet inte om någon har något intresse av min dröm. Jag drömmer om UFO med jämna mellanrum och de är alltid väldigt verkliga och jag minns dem ofta i detalj. Här är drömmen för den som är intresserad:

Började med att jag verkade vara på nån slags konferens eller nåt på en ö eller udde. Det var sommarvärme. Vi satt ett gäng inomhus och samtalade. Ingen i sällskapet var någon jag kände igen i verkliga livet. Efter en kort stund går vi ut eftersom det är varmt och det var en stjärnklar himmel. Vi står på en strand och titta upp på himlen och ser ett slags “kluster” med cirka hundra till tvåhundra starkt lysande stjärnor. Mycket starkare än vanliga stjärnor. Det påminde lite som att titta på vintergatan fast inte så många stjärnor och inte på så stor yta. Plus att dessa var mycket mycket starkare i ljuset. De typ glittrade i orange/gul kulör. Jag hade en videokamera med mig och började filma dem. De rörde sig inte utan var helt stilla. Jag minns inte att jag tittade i videokameran och kunde se dem inzoomade. Men jag kunde med egna ögon förstå att det inte var några stjärnor. Så jag sa till alla i sällskapet att det inte var stjärnor utan förmodligen UFO´s. Strax därefter förändrades objekten till nån slags "alfabet" som visades i en båge över himlen. Vet inte om ljusen förvandlades till alfabetet eller om ljuset slocknade och alfabetet dök upp. Men plötsligt fanns det ett slags alfabet på himlen i en gigantisk båge. Det var inga tecken alls som man kände igen men man förstod att de ville kommunicera med deras språk. Det var som att titta på en jättestor projektion på himlen - ungefär som att gå på bio. Alfabetet visades bara några sekunder sen förvandlades det till en båge av symboler istället. Kunde inte minnas några symboler men det påminde om våra stjärntecken även om det inte var dem. Jag tittade runt omkring på himlen för att se ifall jag kunde se något annat och då såg jag ett flygande föremål som var alldeles i närheten av oss. Det flög på bara några meters höjd (10 m kanske) och i halvhög hastighet - ungefär som ett propellerplan med en motor. Det var inte alls upplyst och jag såg det bara några sekunder sen försvann det bakom udden och bakom skogen. Men jag förstod att ifall det landade där så skulle vi kunna gå dit på några minuter. Farkosten var lång som ett charterplan (20-30 m) men tjockare (8-10 tjock) och inga vingar. Dock var bakdelen tvådelad som en fågels (vissa fåglars) bakdel - fast mycket tjockare. Det såg inte alls ut som ett traditionellt UFO. Kulören var typ gråbrun-ish och icke reflekterande och som sagt inga lampor. Kunde inte heller se några fönster eller nåt. Vill vagt minnas att den hade någon form av enkelt mönster på sidan. Typ ett svagt rött streck eller nåt som smälte in i den övriga kulören ganska bra. Såg egentligen bara farkosten tre till fyra sekunder innan den försvann bakom träden. Jag var nog en av de få som verkligen såg den eftersom alla andra tittade högt upp på himlen. Direkt efter började det komma ett par olika militära jaktplan som cirklade luften och nån militärhelikopter. Jag konstaterade bara att “jaha…. nu kommer militären, då skall de försöka ta bevis och dölja allt”. Jag sa till någon vän att följa med mig till där farkosten förmodligen landat. När vi kommer dit ser vi inte farkosten (men förstår att den är där) men ser helikoptern och en massa militärer som föser oss in i en byggnad. Alla där är väldigt tysta (även militärerna) - ungefär som att vi väntar på nåt skall hända. Inne i byggnaden finns redan fullt med civila som mer eller mindre sitter hukade och nästan gömmer sig. Vi går en bit in i huset och hukar oss också. Alla tittar ut genom fönstret och jag förstår att där ute finns farkosten fullt synlig. Men jag vaknar innan jag själv hinner komma till rätta i byggnaden och skall titta ut. Men det är helt klart att farkosten är där och att militären antingen har kontakt med dem på nåt vis eller de avvaktar. Här tar drömmen slut. När jag vaknar minns jag den väldigt starkt och tydligt. Dessa anteckningar görs cirka två timmar efter jag vaknat. Genom hela drömmen kände jag en positiv kraft och att det var positivt att de ville kommunicera med oss. Jag minns jag tänkte/kände att “äntligen får vi veta sanningen och äntligen får vi riktig kontakt”. Jag var aldrig det minsta rädd eller orolig i drömmen. Det var bara positiva känslor. Även gällande militären fick jag positiva vibbar - att de också ville få bra kontakt och inte att de skulle ta farkosten och gömma den. Ljusen, alfabetet och symbolerna på himlen måste ha setts av miljontals människor över ett stort område. Det verkade nästan som att militären väntat på det och de måste ju så klart “rycka ut” när nåt sådant händer för att undersöka. Önskar bara det hade varit på riktigt…. Kanske en vacker dag.

Thats it! 
Ha en underbar dag!

Annons:
Huygens
10/4/16, 1:07 PM
#1

Suverän upplevelse. Jag skulle vara uppmärksam på insikter som plötsligt kommer till mej på dagtid efter en sådan händelse. Det kan vara allt möjligt, inte bara UFO.

[Hukanson]
10/4/16, 1:34 PM
#2

Intressant dröm…stjärneljus som förvandlades till en teckenbåge på himmelen, ett cigarrformat stellarskepp som sakta patrullerade strax över skogen…det tyder på att du håller på att bli medveten om Närvaron och att de har ett Budskap till oss skogsmullemännskor och att militären är positivt inställd till att ta emot detta…även om de inte delar med sig av det till allmänheten.

Fortsätt att vara aktiv på denna sajten och ta del av det som har diskuterats. Kolla in länkarna och tro på att det är sannolikt det mesta…Det kan vara av avgörande betydelse för framtiden.

Amon
10/4/16, 6:35 PM
#3

Vilken fantastisk dröm! 😮🌺

Och att den kändes så verklig - då har du säkert en bra kontakt där med dessa utomjordingar redan! 👍

Kan hända var det också en sanndröm - att den ville berätta för dig vad som faktiskt redan är på gång! 👍🙂❤️

Upp till toppen
Annons: