Övrigt

Fejk eller sant?

2016-09-29 23:37 #0 av: m2studio

Link: 1

https://www.youtube.com/watch?v=Z-LcTkCG-pQ

Link: 2

https://www.youtube.com/watch?v=Xjb0lnNqET8

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-09-29 23:38 #1 av: m2studio

https://www.youtube.com/watch?v=Z-LcTkCG-pQ

Anmäl
2016-09-30 13:03 #2 av: micki78

Ser ut som en docka, armarna rör sig likadant hela tiden, men vad han pillar på "den där"  hela tiden. 

Anmäl
2016-09-30 13:47 #3 av: m2studio

Jag tror att han menar att det är hans snopp.

Anmäl
2016-09-30 14:01 #4 av: m2studio

När man kollar flera gånger då ser man lite olika rörelse med armarna och om det skulle vara en docka då får man många andra frågor som blir svårt att förklara. Jag är mycket osäkert att det skulle vara levande varelse men inte docka heller. vet ej vad det är.

Anmäl
2016-09-30 17:09 #5 av: micki78

Den är bra gjord, håret, penisen, rumpan, haha. men det är så suddigt så det är svårt att se ordentligt.

För övrigt så är jag inte helt främmande att det kan finnas andra världar, parallella världar där det kan finnas både stora och små varelser som kan se ut som oss. Kanske kan man på något sätt ta sig igenom till vår värld? Men det finns så mycket bluff på nätet, vore dock kul om den är riktig. Men synd om honom i så fall som blir pillad på snorren hela tiden, haha.

Anmäl
2016-10-01 10:11 #6 av: Marr

Men jösses menar dom att den som är på bild utanför boxen, att det är den anden som går in i den där dockan? Eller varför är Boghart på en bild?Förskräckt

#2 Hahahahaha dom kanske drar igång dockan där, han sprattlar ju än värre efter lite snurr på "den där"!Gapskrattar

Ja vad ska man tro, konstigt, varför gör dom så? Verkar ju sjukt, ser lite otäckt ut.Funderar

Du kan inte Persiska M2studio va?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-01 12:41 #7 av: micki78

Ja man undrar ju om det är Bogharts ande? såg inte att det var han,  då är det kanske det som menas?  Men hade boghart så där lång? hihihi

Tycker också videon var läskig, nästan obehaglig. Musiken gjorde det inte bättre heller.

Anmäl
2016-10-01 12:45 #8 av: m2studio

Jo då kärra Marr,  jag är från Iran. Därför jag inte litar på filmen 100% för att dem pratar en dialekt som är mycket svårt att förstå. Jag inte kan förstå 100% vad dem säger, men jag har sett folk i Iran som hade fångat udda varelse och visade  till sina nära och kära bara några sekunder och inte presenterat dem för allmänheten. Ex. djur som är oerhört sällsynta och till och med "djur" som vi aldrig fick se. 

Just han som ville visa den film ville visa datumet av själva filmen genom tidningens ämne och datum som är mycket suddig och se samt en en veckotidning som är printat men Humphrey Bogart´s bild som visar varelsens storlek. 

Dem människor i små städer och byar inte kan bygga mycket avancerade sådana dockor som har sådana rörelse i det skick liksom avancerade robot och filmen är nästan 15 år gammal.  Han som filmat byggde en transport box för denna "docka" också och jag har hört i Iran att folk ibland fångar små människor i byar som släpper dem senare också. Men jag inte kan säga att det var sant eller ej, bara hörde det.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.