Ljus & Upplysning

cern mandela effekten

2016-09-12 03:11 #0 av: [kajmal"]1

om ni missat det skulle cern i juni pröva kontakt med en parallelvärld    det lyckades!  dagen efter försöket kom aldrig nån rapport om de lykades eller inte  .

däremot kom direckt dagen efter försöket en översvämning av mandela effecten på you tube . har inte kollat på länge men det kom flera nya videor i timmen.    ma ndela dog inte i fängelset som de säger. utan blev utbytt  av tidsfolket   en parallelvärld kom in i vår jord genom cern försöket.  d e strider mot tidsfolket

Anmäl
2016-09-12 10:27 #1 av: m2studio

Vilka är tidsfolket?

Berätta lite mera om du är snäll.

Tack Kajmal

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-09-23 05:53 #2 av: [kajmal"]1

tidsfolket är tidsresenärer, om de exempelvis vill undanröja en person går de bara till före dens födelse och raderar den eller folk,  obama har aldrig varit usa president. han sitter i kenya och skriver böcker, 4-5 böker har kommit ut på svenska bokförlag,  den som styr usa, är en kopia av obama, mandela effecten är en .eller flera parallellvärldar som hjälper oss mot tidsfolket  parallelvärldenns prognos är att jorden går under 2034  ww3  det försöker alla goda aliens förhindra   obama är nr 44 av usas presidenter.  men den onde obama har tagit nr 3 av usas presidenter,   drottning kristina bestämde under sveriges stormaktstid att sverige skulle ha en koloni i nord amerika. sålunda skaffade vi en koloni  delawere 1638  för övrigt den största i nordamerikas historia med städerna whasinghton och nev york  18 år hade vi kolonin. och avskaffade slaveri bland annaat, sverige förbjöd för övrigt slaveri 1335,  nå det var 8 svenska usa presidenter  den första johan hansson var överste i gustav adolfs arme under 30-åriga kriget.  så den första usa presidenten enligt amerikanerna var george whasinghton,  men egentligen nr 9 i usas historia. varför denna historie lektion,  jo svenskarna och delawere innebär nordic aliens, eller swedich aliens som håller stånd i den forna svenska koloninin mot den onde evil obama, det är 13 miljoner svenskättlingar eller nordic aliens som håller stånd för amerikanerna i delawere    nordic aliens från en planet i andromedas stjärnbild som börjar på a. har placerat ut 726 nordig på jorden under  århundradena, en är nuvarande presidenten av iran, som kom till jorden på 1400-talet  nordic aliens och vikingarna hör intimt samman. svenska vikingar som kom till nordafrica, kallade detta blåland, på grund av att negrer, ja negrer är det rätta   . africaners eget namn på sej själva.   nå blåland, beroende på att negrer inte är svarta, utan blåtonade i färgen.........inofficiellt   svenska rymdbasen esranges, hemliga del är flera tusen år gammal.  och de har bland annat universitet i rymden, för utbildning av antagna

Anmäl
2016-09-23 06:44 #3 av: [kajmal"]1

har kört på en svart varelse har jag beskrivit i mina you tube filmer. det är dessa som intagit usa och dess president obama

Anmäl
2016-09-23 09:58 #4 av: Hukanson

Det torde vara så att om det existerar en rasverklighet för Gud att det finns fem andliga människoraser som manifesterar sig med olika utseende på jorden så är det följdaktligen riktigt att det förändrar att en blå blir President i ett land som förut bara haft vita presidenter...men exakt hur vet vi inte...Gud är kärlek och vi ska inte döma utan använda vårt huvud efter bästa förstånd.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-09-23 11:00 #5 av: Hukanson

CERN har dragit uppmärksamheten till sig!

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-09-23 13:18 #6 av: m2studio

Tack Kajmal

Anmäl
2016-09-23 13:25 #7 av: m2studio

Intressant video.

Anmäl
2016-09-24 15:39 #8 av: m2studio

#2 av: kajmal"

Det som du skrev är mycket intressant, MEN är som en arkiv utan register och pärmarna ligger huller om buller.

Vänligen skriva lite med bättre förklaring och lite mer lätt förståeligt i alla fall för mig som har frågat. Lite svårt att förstå historier, datum på olika personer och händelse.

Fråga: eftersom dem Tidsfolket ändrar så mycket av Jordens händelse och nyckelpersoner, vad dem har åstadkommit? vad tjänade människor i dessa sammanhäng? Varför dem inte upplyser människor att agera själva? Varför dem kontaktar inte oss direkt?

Jag vet att det finns massa håll i historier tiderna, massa o förklaringar och mm, och man kan förstå att någonting har hänt eller fortfarande händer i världen, men ändå någonstans ska man kunna hitta fotspår av tidsfolket som ändrar vår värld så mycket.

Din berättelse är mycket intressant att presenteras till en eller flera Hollywood regissörer att göra en film också. 

Tack en gång till Kajmal

Anmäl
2016-09-24 16:43 #9 av: [kajmal"]1

det finns i ett arabiskt land tror det är kabul  en 20 meter lång järnpelare,ovan jord  den går  rakt genom jorden och kan användas med diverse apparatur att  ändra jordens vinkel, den har de kontroll över tidsfolket

Anmäl
2016-09-24 17:42 #10 av: m2studio

Kajmal, vet du inte var det finns? har du bild eller video? vem har kontroll över tidsfolket?

Anmäl
2016-09-24 17:42 #11 av: m2studio

Kajmal, vet du inte var det finns? har du bild eller video? vem har kontroll över tidsfolket?

Berätta lite mer om du är snäll.

Anmäl
2016-09-25 08:40 #12 av: [kajmal"]1

såg en bild för många år sedan. minns inte om det var i en bok eller på internet

Anmäl
2016-09-25 18:36 #13 av: m2studio

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=oEhARtHLN7g

Anmäl
2016-09-25 19:57 #14 av: m2studio

Mandela Effect: Magazine Changes Before Our Eyes

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=p2t3ScCOwY4

Anmäl
2016-09-26 00:38 #15 av: [kajmal"]1

det är riktigt har böcker själv som detaljer försvunnit i

Anmäl
2016-09-26 00:45 #16 av: [kajmal"]1

mandela

jag har alltid varit skeptisk mot mandela.det har inte känts bra min inution när jag hört om honom

höll på mentalt med president klerk och apharthed. liksom många handra ledare genom historien

nu har jag sett på tv att han var en tidig ledare för anc

satt i natt och tittade på tv, då sa pinglan, när jag funderade varför jag varit skeptisk mot mandela

”you fealing his love” sa hon

Anmäl
2016-09-26 00:48 #17 av: [kajmal"]1

detta skrev jag 2013,  vad jag inte ville skriva då som jag visste var att mandela blev utbytt i fängelset  av folk. och aldrig blev president

Anmäl
2017-04-28 05:25 #18 av: kamjal#

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2024&artikel=6511323

Anmäl
2017-04-28 05:28 #19 av: kamjal#

video

Anmäl
2017-04-28 05:31 #20 av: kamjal#

video

Anmäl
2017-04-28 05:55 #21 av: kamjal#

exempelvis så dog israels premiärminister på 80-talet men tiden är fövanskad så att han dog 1992. minns mycket väl bodde i stockholm på 80-talet. flyttade hem 1985 nånstans kring 1980 hörde jag en tydlg röst! "i morgon dör begin" mycket riktigt, dog han morgonen eferåt i hjärtattack

Anmäl
2017-04-28 05:57 #22 av: kamjal#

3 veckor efter begins död   blev anvar sadat eygyptiens president mördad

Anmäl
2017-04-28 12:44 #23 av: m2studio

Om Mandela effekt är 100% riktig då, kan det möjligt att vår värld har haft massa med händelse som just nu vi inte kommer ihåg och lever i en liksom illusion av verklighet. dvs. att kanske CERN har redan skapat Svarta hållet och världen gick under, eller ww3 har hänt redan, eller vi byter hela tiden saker o ting med parallell världar och är instabil med vår tid och plats. Det är svårt för mig att förstå vad kan vara syfte med Mandela effekten som möjligtvis illuminati har kontroll över. 

Anmäl
2017-04-28 13:08 #24 av: kamjal#

http://www.theonion.com/article/cern-researchers-apologize-destruction-5-parallel--55780

verkar vara en fejk nyhet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.