Övrigt

Apparat?!

2016-08-18 21:13 #0 av: m2studio

Vet någon var man kan köpa just denna apparat som manen använder. Jag har köpt andra modell som jag kunnde få ta på men inte den.

Vet ej vad är märke.

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=Dp-Nx0am8dc

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-08-19 07:10 #1 av: Marr

Ja du intressant är det och kanske någon av de mer teknisk kunnande här inne vet? Radiofrekvenser kan väl inte mätas med en EMF mätare? Då den tar upp elektromagnetiska fält.Funderar

Man kanske kan ringa advokat Henning Whitte eller hur hans efternamn stavas och fråga?

Ganska typiskt verkar det vara att om en familjemedlem har det så har de andra det också...här verkar några vara terroroffer...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-08-19 08:21 #2 av: Marr

Man kanske kan gå till veterinären eller polisen. Testa den man använder på djur?Skrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-08-19 18:31 #3 av: m2studio

Tyvärr, det fungerar ej så noggrant, jag har testat med olika apparater för att kunna plocka upp radio olika signaler (frekvenser) men känsligheterna är så olika. Därför jag inte kan utesluta om ex. en apparat kan hitta inplantat.

För att vara säkert att det finns en eller flera inplantat skall man gå från säkra vägen sedan man kan kontakta rätt folk för ett ex. medicinsk ingripande.

Just denna apparat ser känsligt ut och jag inte kunde spåra den efter logotypen som syns så otydligt på den. 

Jag har beställd tre olika apparat från china ochg hade EMF och djur chip läsare, men jag söker just den apparat.

Tack Marr. 

Anmäl
2016-08-26 14:38 #4 av: JonasDuregard

Att du slösar bort dina pengar på att leta efter "inplantat" är en sak, men låt inte någon amatör göra kirurgiska ingrepp på dig, det är livsfarligt Oberörd

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2016-08-27 15:25 #5 av: m2studio

#4 av: JonasDuregard

Tack för din omtanke.

Jag har läst många av dina "upplägg" eller "svar" eller vad du kallar det, men tänk lite snälla, folk inte är dumma, inte tänker så barnslig heller. 

Om man förskar betyder inte att man har hittat inplantat eller liknande, utan att en som jag om förskar och lättar efter sådana känsliga apparater ville veta först om dem folk som ligger upp på nätet sådan video, ljuger eller verkligen finns sådana, för andra så ska du kanske veta att man ska försöka förstår saker och ting, för att man inte kan lita på vem som helst eller vad som helst. Om man kan lägga så lite pengar på att kunna lite och förstå lite bättre med bevis kan vara tillfredsställande för en som söker sanningen.

Många av er inte kan bevisa det minsta av det ni påstår, eller mot bevisa det som ni inte gillar eller tror på, då är det bortkastade tid om man bara läser och läser och inte fatta ett dugg av vad händer omkring oss.

Igen tack för din omtanke men folk inte är så dumma som du tror.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.