Utomjordiskt

The Military UFO Files, otroligt intressant

2016-08-15 06:00 #0 av: _Fisken

Har under helgen sett och lyssnat på delar av en serie "DIsclosure-långfilmer" från YouTube (Stargate production) som handlar om flera som arbetat på Area51/S4.  Namn som Bob Lazar och Dan B har uttalat sig samt ett flertal av deras kollegor. Det handlar alltså om att US har sedan 1947 (Roswelt Crasch) haft i sin ägo UFO;s och även levande aliens som de samarbetat med under flera år.  Det har pågått (pågår?) samarbete med aliens. En form av utbyte av teknik pågår (envägs utbyte).
Detta har alltså mörklagts totalt av denna division av försvarsmakten.  Månfärder och rymdfärjor är en del i denna coverup...våra ögon är fokuserade på NASA o sånt medan det stora sker dolt på Area51/S4.

Fascinerande.  Jag är böjd att tro på detta för det måste vara enormt svårt att få olika människor vid olika tillfällen att berätta spår av saker som man hör stämmer in på vad andra sagt tidigare. 
Jag kan slutligen säga att detta sopar banan med allt annat. Trot om ni vill.

Skickar med första i serien av filmer.

Anmäl
2016-08-15 08:52 #1 av: Marr

Mycket intressant det han har att säga denne Dan Burisch/Crain. Håller med dig Fisken det är hemskt spännande & bekräftar ju än mer hur det står till med denna cover up. Han är inte den ende som berättat om möten med ET's... från Area 51/S4, Dulce Base osv... 

Inte konstigt att det är så mycket Ufoverksamhet i Usa när man "arbetar" med ET's...tror nog militären har en del Ufo's dom med som vi kan ta som utomjordiskt besök...

Baser finns nog lite överallt på vår planet & är nog benägen att tro jordbor har dom sedan länge på t.ex. månen med...ett slags utbytesprogram i ett slags samarbete med ET's? Helgalet? Jo kanske...

Tack för videon Fisken! Ser fram mot flera...Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-08-15 08:59 #2 av: _Fisken

Jag har lyssnat på 3;an. Stora delar av den är mkt intressant. Där pratar bla en äldre herre om en UFO-simulator och om hur de byggde den så den gick att styra/flyga med. Han nämnde i förbifarten denna "J-rod" (alien) som hjälpte till och det lixom knöt ihop säcken och bekräftade det denna Dan B sade.

3:an (mfl) kan du hitta på Youtube. :-)

Anmäl
2016-08-15 15:41 #3 av: _Fisken

Det sades någonstans i programmet att vi var konstruerade...denna korta artikel beskriver att vi lever i en simulering. Vem f*n vet?

http://leftsideofthebrain.se/allmant/856148-verkligheten-en-simulering-sa-vet-du-om-du-finns-pa-riktigt

Anmäl
2016-08-18 20:43 #4 av: _Fisken

Här är en mycket spontan och speciell intervju en tidig morgon(?). En skäggig Dan Burisch är bekymrad över nyligen lyckade(?) tidresor....riktigt orolig.

https://www.youtube.com/watch?v=QafFK66n2H0

Anmäl
2016-08-19 06:50 #5 av: Marr

Tack Fisken det ska jag titta på...Gladhar kommit igen halva 3an. Bara haft korta stunder vid datorn.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.