Kosmiska energier/frekvenser

Lejonportalen 0808 - 0812

2016-08-11 23:24 #0 av: Amon

Har Ni känt av några särskilda energier de senaste dagarna? Funderar

Som ett väldigt tryck i huvudet, trötthet, huvudvärk, yrsel, illamående, värk i kroppen, sömnlöshet eller liknande? SomnarIllamåendeGäsparKräksYrarSover

Då är det med största sannolikhet energierna från Lejonportalen Ni känner av! Sol

..och då är jag inte ensam.. Oskyldig

Anmäl
2016-08-12 08:04 #1 av: Marr

Jo Amon jag har aldrig tyckt mig tillhöra dessa överkänsliga personer & har därför förklarat min symptom som tecken på uttrötthet/utbränning.

Numera har jag ingen anledning till att känna mig utbränd...men ändå har dessa knepiga symtom som huvudvärk som ej  någon som helst smärtstillare hjälper på...då vet jag att det är något extra...

Samtidigt är det nu en sådan tid igen där jag hittar sammanhang i tiden med det som sker...Men ändå förstår jag inte vad som är på gång. Något händer nu mer inkänningsbart än annars. Detta händer då & då men inte förstår jag vad som händer. Gillar när du då lägger in sådant här Amon...det ger lite lugn över situationen.

Det känns som "mycket" nu igen...trots att livet är lugnt för övrigt.Pustar

Sen reagerar jag på Royality?...med Siriusherrarna då? Jag blir aldrig klok på detta... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-08-12 08:28 #2 av: Hukanson

Det tog en tid för mig att inse , och erkänna, att jag faktiskt har symptomen jag också. Det känns ovanligt ovanligt nu. Men man får vara glad och tacksam för allt. Det är en spännande tid att leva. Vi behöver både ge vårt mörker till jorden samtidigt som vi behöver vara med och hålla jorden ren.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-08-12 21:15 #3 av: Amon

Jag har läst i grupper på facebook att otroligt många har känt sej trötta och konstiga de senaste dagarna. Vilar huvudet i handen

Men det har även hoppat väldigt i magnetfälten på jorden - och många är känsliga för det också.. Yrar

Så ibland är det svårt att förstå vad som beror på vad.. Funderar

Men är det både - ock samtidigt - så kan det ju även få dubbel effekt! Förskräckt

I kväll mår jag i alla fall väldigt bra - efter ett besök i dag hos en Naturläkare med goda råd och Änglahealing bla. Tummen uppHjärtaGlad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.