Egna upplevelser

Rätt eller Fel, Gott eller Ont

2016-07-07 12:28 #0 av: [LoveUnite]1

Vad har vi att säga till om egentligen, kolla hur vi behandlar denna Planeten och all dess varelser och natur, hav och till och med varandra.

Vi har ingen rätt att hävda detta som "VÅR" Planet.

Hade vi tagit väl hand om den, tagit väl hand om varandra och naturen samt alla djur, då kanske det hade sett helt annorlunda ut och min känsla angående detta hade varit annorlunda.

Vissa anser att dessa "Hybrids" som kommer och den eventuella "take over" över denna Planet är ondska. På sätt och vis, kanske, men samtidigt, om dem kan behandla denna Planeten och dess liv (exlusive oss) bättre än vad vi har gjort, kanske det är dags för en omväxling.

Och egentligen, kanske detta är normen, kanske detta är vad som har skett hela tiden under människans början. Men nu börjar de göra det mer radikalt, eller har en annan ras kommit in och vill göra samma sak men endast för deras välbefinnande och inte för Planetens.

Jag ser det som ett måste, om det är för Planetens bästa så välkomnar jag det och det är dags att vi (människan) försvinner, vi gör ingen nytta i denna värld.
Ja, jag vet det finns bra människor där ute, men majoriteten är inte det. Inväntar vi ett skifte så majoriteten ska bli dessa bra människor, finns det fortfarande tid för det.... Nej.

Vissa är så upptagna med konspirationer att de inte kan se verkligheten, man kan prata mycket men om man inte går ut och verkligen gör något åt saken så varför ens prata om det.

Det finns en utomjordisk ras som håller på att ta över denna Planeten, och de ser oss (mänskligheten) inte som vänner, jag kan förstå dem, men jag anser ändå inte att skada vissa människor mentalt och känslomässigt pga att de inte tycker om oss, är fel.

Djupt inne dock, trots att jag inte fullt håller med deras agerande, så kanske det är vårat enda hopp. För även om detta med "Hybrids" är sant, vilket jag aldrig har bevittnat och då pratar jag fysiska "Hybrids" så går ju människans gener vidare, men väldigt mer utvecklade.

Risken är dock... Själen?
Utan själen finns det ingen kärlek, ingen omtänksamhet. Kommer dessa "Hybrids" endast vara tomma skal som vandrar på denna Planeten och ta order från den högst upp i kedjan.... Om den rasen tar fullt över denna Planeten så tror jag faktiskt det.

Även om de andra säger att de inte kommer tillåta detta övertagande av Planeten så undrar jag... kommer det bli bättre då? Efter alltså. Kanske mänskligheten, den som överlever efter det, vaknar upp tillräckligt så de faktiskt förstår det viktiga i livet, kanske dessa "andra" är villiga att guida dem till en bättre förståelse mellan rätt och fel, gott och ont, kärlek och hat, livet.

Kanske då finns det hopp för att människan kan leva vidare på denna Planeten.

Jag är dock otroligt tveksam. Men jag vill så gärna tro på det!

Anmäl
2016-07-07 13:43 #1 av: Huygens

Frågan är om mänsklighetens ledare redan tagits över att ickemänskliga varelser sedan minst 15000 år tillbaka. Vi har ju exemplet med Egyptens faraoner och egyptiska "gudar" med djurhuvuden i alla former.

Anmäl
2016-07-07 17:24 #2 av: Hukanson

Tänk tvärtom...det är bara vi som får, kan och måste ta hand om den här planeten. Är du en del av lösningen eller problemet?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-07-08 06:01 #3 av: Marr

Ja man får försöka ha tilltro trots att det ser sorgligt ut i världen. Det är ju redan kaos i så många länder & tänker lite som Huygens här. Som det ser ut i världen så undrar jag om vi inte redan är under påverkan. Att vi ska bli invaderade av elaka utomjordingar utifrån tror jag inte på. Det finns säkerligen fler av de som är av godare art & förhindrar att detta sker.

Man kan hålla sig uppdaterad om världshändelser & reagera mot orättvisor genom att skicka röster till sumofus, Avaaz osv, t.ex. Man kan inte ge upp för vi som sitter här i mer trygga länder med våra datorer & har det lugnt utan att bomberna faller över oss...kan kanske göra något för en bättre värld.

Man kan motsäga sig mobbing, våld & stå upp för dom som inte vågar tala eller kan.

Att vara lite lagom konspiratorisk & lagom skeptisk till det vi matas med via media är sunt.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-07-08 12:48 #4 av: [LoveUnite]1

Nej, haha, ingen invasion, är inget de sysslar med 😂

Ingen människa har tagits över av aliens, det var detta med konspirationer jag pratar om, borde finnas ett seperat ställe för det för det hör inte ihop med utomjordiskt.

Jag skrev inte om något jag läst på en konspiration sajt, jag är så trött på folk som pratar gissning lekar och hittar på saker, kan vara en bra grej för en bok eller film 😉

Jag var helt allvarlig och seriös i det jag skrev. Ingen science fiction utan verklighet.

Det finna inte ondska i världen, allt habdlar om hur var och en av oss upplever saker och ting. Är det något vi anser dåligt eller elakt så är det ont är det något bra så är det gott, och vi alla upplever de sakerna olika.

Jag pratade heller inte om vad som ses på media.

Med 20 års av erfarenheter direkt från källan så skrev jag bara hur verkligheten är från deras sida, och jag la inlägget här för jag läser ibland inläggen här och ser hur långt bort folk är från vad som egentligen pågår med utomjordlingarna. ✌

Anmäl
2016-07-08 13:15 #5 av: Huygens

#4 Du nämner utomjordingar, som jag tolkar som fysiska varelser. Men hur ser du på interdimensionella varelser, anser du att dom inte existerar?

Anmäl
2016-07-08 13:58 #6 av: [LoveUnite]1

Du tolkar =) självklart det finns interdimensionella, multidimemsionella och högre dimensionella och även dessa kan göra sig fysiska.

Anmäl
2016-07-08 14:32 #7 av: Huygens

Om vissa varelser kan verka utanför det fysiska, och därmed påverka ickefysisk verklighet, borde det också vara möjligt att påverka människor.

Och det kan i så fall ha pågått mycket länge.

Jag är lite förbryllad över att det ibland kommer ståndpunkter att det ena eller andra inte hör hemma på utomjordiskt. Jag har haft tillräckligt ovanliga upplevelser för att jag inte längre kan ha en sådan tvärsäkerhet på vad det ena eller andra är eller vad som finns och inte finns. Dessutom finns det gott om vittnen som beskriver liknande mycket underliga saker och det finns ingen given gräns för vad som hör hemma eller inte på utomjordiskt.

#6 Du nämner gissningslekar och folk "som hittar på saker". Vad är det för gissningslekar och hittepå du avser?

Anmäl
2016-07-08 15:24 #8 av: [LoveUnite]1

Mer specifikt så menar jag att illuminati och sådant liknande hör ej hemma på utomjordiskt.

Men struntsamma.
Utomjordlingar kan icke ta över en människo kropp, möjligtvis hjärntvätta personen.

Mitt inlägg är av vad jag vet om iaf.

peace out.

Anmäl
2016-07-08 15:40 #9 av: Huygens

#8 Hur ser du på hybrider? Är dom självständiga varelser precis som människor eller står hybriderna under kontroll av andra varelser? Om hybriderna inte kan kontrolleras, varför vill i så fall någon skapa hybrider?

Anmäl
2016-07-08 16:39 #10 av: [LoveUnite]1

Läs mitt inlägg igen

" Kommer dessa "Hybrids" endast vara tomma skal som vandrar på denna Planeten och ta order från den högst upp i kedjan.... "

Det finns alltså en ras som inte ser oss som "vänner" och de håller på att ta över vår Planet, de för hit bakterier och annat pga deras biologi och dem bakterierna gör oss sjuka, medvetet eller omedvetet gjort från deras sida men de bryr sig inte.

Personligen har jag aldrig vittnat om "Hybrider" men det är allt för många abductees som pratar om detta som de har bevittnat att man kan inte ignorera det.

Beroende på vem som skapar hybriderna så är bakomliggande motiven olika.

Människan är en typ av Hybrid. Men vi kallas människor.

Anmäl
2016-07-08 16:44 #11 av: Hukanson

Utomjordingar kan inte harmoniskt ta över en människas kroppsliga existens sägs det och det känns sant, lika sant som att de av våra egna avlidna personers andar som vill ägna sig åt "själavandring" "återfödelse" "reinkarnation" inte heller kan göra det fast de tror att de kan och vill göra det fast det går emot Guds Lagar och orsakar deras eget lidande efter en tid.

Människor kan ju inspireras och vägledas olika mycket av stellarer, utomjordingar, aliens. Om vi måste veta att det är så och har varit så en längre tid i samhällets högsta topp så tycker jag att det är bra om det finns sajter som intresserar sig för vad de skikten i samhället vill och gör för något...det finns ingen annan sajt som tar på sig att granska detta och därför hör det hemma på Utomjordiskt. Dessutom kommer det inom snar framtid att bli massor av kosmonauter och astronauter i världen som har erfarenhet av att göra rymdresor. Dessa hör också hemma under kategorin utomjordiskt.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-07-08 16:49 #12 av: Huygens

Om vi antar att hybriderna kan styras av andra varelser och människan är en typ av hybrid, då kan man tänka sej att även människor kan styras av okända varelser.

Om dom styrande varelserna vill introducera hybrider utan att människan protesterar, vore det smidigt för dessa varelser att kontrollera dom människor som leder och styra resten av mänskligheten. Enklare än så kan knappast global kontroll av mänskligheten göras. Det är sedan fritt till var och en att definiera den lilla manipulerade mänskliga ledningen, som varande Illuminati, Frimurarna, Pentagon, Bilderberg, Vatikanen, NATO eller annan elitmaktgrupp.

Anmäl
2016-07-08 19:42 #13 av: Grävlingen

Varför skulle hybrider vara onda? Tycker dom värkar godare än människan dock inte så speciellt mycket smartare. 

“The only good is knowledge and the only evil is ignorance.” ― Socrates

Dom flesta människor är ignoranta och därför onda. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.