Anslagstavlan

En skön midsommar!

2016-06-23 22:11 #0 av: Marr

Så var vi då här igen...denna underbara svenska sommar!Skrattar

En riktigt go midsommarhelg önskar vi på Uj er alla som läser! Ta det lugnt i trafiken & ha paraplyerna beredda...så blir allt jättebra.

Ha en underbar midsommarhelg!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-06-23 22:28 #1 av: Tarotstollan

Ha en trevlig Midsommar!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-06-23 22:44 #2 av: Huygens

tack. :)

Anmäl
2016-06-23 23:58 #3 av: Grävlingen

Glad midsommar! Sol

Anmäl
2016-06-24 11:39 #4 av: Huygens

Se upp för knotten i år, även i södra Sverige. Har precis en bekant som fått hela ansiktet uppsvulnat av knottbett.

Anmäl
2016-06-24 13:05 #5 av: Marr

Hahahaha säger du det Huygens...men inget att skratta åt, för jag tycker själv att dom är från "Illuminati" kanske, dom Djävlas asen!

Det var hemskt varmt inatt. Har haft alla fönster öppna. Min pyjamas var blodig i morses rent ut sagt. Näsan har fått en extrastorlek under tiden...XXLarge  tror jag modeskaparna skulle kalla det för hahahahaa!Gapskrattar

Men ska ju inte klaga för jag har ju undrat var myggera är...fögglera i träa`behöver få mat!Pussmun

Anmäl
2016-06-24 14:18 #6 av: Amon

Tack Marr och Ni andra!Tummen upp

- och En Riktigt Underbar Midsommar önskar jag Er Alla också! BlommaSolKärHjärta

Anmäl
2016-06-24 18:59 #7 av: Sanyara

Glad midsommar alla på UJ!

Blommor, Bakgrund, Fjärilar, Vacker, Orange, Ljusa

Be the change you wan´t for the world.

Anmäl
2016-06-26 10:10 #8 av: Marr

Så fina bilder ni bjuder på Amon & Sanyara!BlommaBlomma

Nu har myggorna kommit hit efter midsommar. Så svalorna har kalas här ute!Tummen upp

Myggnät till balkongdörr inskaffas på måndag. Det är sommar!SolRegnarRegnbågeBlomma

Anmäl
2016-06-26 13:12 #9 av: Amon

Tack Marr! Glad

Men du lägger ju också in jättefina somriga bilder! Tummen uppBlomma

Här finns inte så mycket flugor i sommar - det har minskat betydligt de senaste åren - trots att vi har gård med betesdjur som går och betar bara ett tiotal meter från huset! Förskräckt

Jag saknar INTE flugorna - men däremot småfåglarna som lever av dessa och andra insekter. Vi har flera fågelholkar i trädgården - men de har alla stått tomma de sista två somrarna i alla fall, tyvärr. Ledsen

Förr var det liv och ungar i varenda holk! Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.