Nya rön

Alien Abduction, Båstad-Laholm

2016-06-21 22:08 #0 av: Huygens

Ett fall av möjlig alien abduction kan ha inträffat i Hjälarp nära Båstad/Laholm mellan kvällen 2016-06-19 och morgonen 2016-06-20. En fårfarmare lämnade sina får vid 19-tiden på kvällen, när han kom tillbaks tidigt på morgonen var alla fåren borta.

Det rör sej om 80 får som försvunnit.

Tyvärr säger artikeln inget om hjulspår från transportfordon eller fårspillning. Vi vet heller inget om fårhagens utformning.

.

I England har så mycket som 1500 får råkat ut för alien abduction på samma gång. Brittiska fårfarmare förstår inte hur fåren försvunnit då inhängnaden är intakt och utgångarna saknar spillning.

Det är nämligen så att när man driver upp en massa får på ett transportfordon, börjar fåren släppa spillning i stressen nära utgången till fårhagen. Den mjuka marken vid inhängnaden gör också att hjulspår borde synas i marken.

.

Vad som hänt i Laholm vet vi inte. Värdet på fåren var ca 150 000 kr. Kanske är det någon som vill försäkra sej om att kunna göra varma tröjor till vintern?

Anmäl
2016-06-21 22:15 #1 av: [tk1971]

Ja - jag fundrade just på vad aliensen ska med alla fåren till. De kanske gillar lammkött...?

Sajtvärdar: iFokus vore ingenting utan dess medlemmar. Tänk på det.

Anmäl
2016-06-21 22:30 #2 av: Huygens

Det är en bra fråga. En del funderar på om det finns maktstrider mellan varelser som saknar fysiska kroppar och som akut behöver proteiner för att kunna uppträda som dubbelgångare av människor.

Anmäl
2016-06-22 08:29 #3 av: Hukanson

En hel fårhjord bara försvinner...verkligen mystiskt obegripligt.

De sex mest kända alien abductions; http://thefw.com/famous-alien-abductions/

En websida om fenomenet; http://www.ufoabduction.com/straighttalk.htm

Ett vittnesbörd om alien abduction ger dem en otrolig makt över oss jordiska människor och stödjer också åsikten att allt är en förberedelse för ett Avslöjande om Stellarnärvaro på Mänsklighetens Planet;

"Alien abduction claims exploded after the Hills’ experience, but the vast majority were easily explained away. However, just a few years later, a woman in Ashburnham, MA, stepped forward to claim she had been taken up by interstellar beings as well. Her case was closely examined by Mutual UFO Network (MUFON) founder and investigator Ray Fowler who had Andreasson undergo hypnosis to verify her claims. She gave chilling details about how the beings were able to immobilize her entire family in order to take her and implant a foreign object in her skull. She said they could talk to her “but not with their mouths.”
The woman even described moments of serene peacefulness, and said the aliens told her the experiments they were conducting were to “prepare for some kind of planetary revelation.” Fowler spent almost a decade examining the case and concluded she was “either the most accomplished liar and actress the world had ever seen, or else she had really gone through this ordeal.”

Read More: The 6 Most Famous Alien Abductions | http://thefw.com/famous-alien-abductions/?trackback=tsmclip

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-07-02 19:05 #4 av: m2studio

Det är bättre att dem tar får istället människorna. va?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-07-05 15:36 #5 av: Ghosthunter

Det hände i Hoia Baciu forest i Rumänien....en herde med en massa får bara försvann spårlöst. Men där kan det lika gärna varit portalen, den stor märkliga runda öppningen mitt i skogen, där inget växer, som sög in skocken!!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-07-06 13:24 #6 av: Marr

Ja men där i Hoia Baciu forest har även ufon varit synliga. Jag hade nog inte följt med Zack Bagan ut dit mitt i natten. Han blev som stelfrusen där ute vid den där skogsgläntan/portalen...jag tror utomjordiska skepp landat där minst en gång.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-07-06 14:23 #7 av: Farwuq

Rysligt.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.