Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 2277 ggr
Huygens
2016-06-13 22:40

Simon Parkes, brittisk politiker

Simon Parkes är en brittisk politiker som varit kommunledamot i Withby i Norra Yorks. Parkes slutade som kommunledamot i april förra året.

Jag hittade en läsvärd artikel där Parkes berättar att han stoppade CERNs LHC från att öppna en portal, tack vare att han fick många människor att meditera. Resultatet har blivit att Illuminati nu intensifierar sitt arbete med att mikrochippa världens befolkning.

Parkes har alltid haft mycket intressant att berätta och är distinkt med sina redogörelser om kontakter med främmande varelser sedan mycket tidiga år.

Annons:
Huygens
2016-06-13 22:45
#1

Simon Parkes har även fört fram idéen att Putin är kontrollerad av okända varelser.

Jag kanske ska tillägga att tidningsartiklarna är delvis felaktiga i sin återgivning av exakt vad Parkes har sagt. Det är bättre att kolla på Parkes föreläsningar direkt om man ska få reda på vad Parkes verkligen sagt.

.

Och här kommer efterbrännaren. Jag har hittat ett kort klipp där Parkes berättar om Arkons (8 min) och det bekräftar till stor del vad Icke har sagt och utökar informationen.

jbbw
2016-06-20 01:08
#2

Putin är inte kontrollerad av okända verelser, däremot för Putin en dialog med "okända verelser" och dessa möten sker utanför vår atmosfär. Det görs med god intension vilket kommer att visa sig om inte allt för lång tid. Jag skulle inte ta del av all propaganda Putin och Trump får utstå genom vår media då det är ren och skär stigmatisering.

[Roe Deer]
2017-08-08 14:09
#3

Simon Parkes känns trovärdig och upplevs ha ett gott hjärta. En man som ständigt attackeras av yttre krafter psykiskt som fysiskt. Det är för mig ett tecken om att någon där ute inte gillar vad han har att dela med sig utav. Det ringer sanning för mig! Han brukar varje månad ha en radioshow med spirit wolf radio/connecting consciousness där han delar med sig av uppdaterade nyheter och svarar på lyssnares frågor. Dessa radioshower brukar finnas tillgängliga på Youtube dagen efter sändning! Rekommenderas! =)

Upp till toppen
Annons: