E.T. / Utomjordiska raser

Simon Parkes, brittisk politiker

2016-06-13 22:40 #0 av: Huygens

Simon Parkes är en brittisk politiker som varit kommunledamot i Withby i Norra Yorks. Parkes slutade som kommunledamot i april förra året.

Jag hittade en läsvärd artikel där Parkes berättar att han stoppade CERNs LHC från att öppna en portal, tack vare att han fick många människor att meditera. Resultatet har blivit att Illuminati nu intensifierar sitt arbete med att mikrochippa världens befolkning.

Parkes har alltid haft mycket intressant att berätta och är distinkt med sina redogörelser om kontakter med främmande varelser sedan mycket tidiga år.

Anmäl
2016-06-13 22:45 #1 av: Huygens

Simon Parkes har även fört fram idéen att Putin är kontrollerad av okända varelser.

Jag kanske ska tillägga att tidningsartiklarna är delvis felaktiga i sin återgivning av exakt vad Parkes har sagt. Det är bättre att kolla på Parkes föreläsningar direkt om man ska få reda på vad Parkes verkligen sagt.

.

Och här kommer efterbrännaren. Jag har hittat ett kort klipp där Parkes berättar om Arkons (8 min) och det bekräftar till stor del vad Icke har sagt och utökar informationen.

Anmäl
2016-06-20 01:08 #2 av: jbbw

Putin är inte kontrollerad av okända verelser, däremot för Putin en dialog med "okända verelser" och dessa möten sker utanför vår atmosfär.
Det görs med god intension vilket kommer att visa sig om inte allt för lång tid.
Jag skulle inte ta del av all propaganda Putin och Trump får utstå genom vår media då det är ren och skär stigmatisering.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.