Vetenskap

Allt du vet är fel - Lloyd Pye

2016-06-12 19:28 #0 av: Grävlingen

En väldigt intressant föreläsning av Lloyd Pye. Där Lloyd Pye menar att big foot finns i skogarna än idag oupptäckta likt pandorna var på 1800-talet. Han hävdar även att människan vart genetiskt skapta av aliens för cirka 200 000 år sedan. Aliensena som skapade oss enligt den summariska skapelse myten kallades för Annunaki, skyndade sig med att skapa oss så att vi är inte riktigt färdiga, har massor av genetiska problem mer än vilket annat djur. 

Postade denna film i vetenskaps forumet men min post vart raderad 3 gånger. Tydligen så är dom inte så intresserade av vetenskap där. 

Kan det vara så att jättar från förr är Annunaki som vart kvar glömda på jorden? En fallen ängel. Vad är en ängel utan sina vingar? Fast på jorden! 

Anmäl
2016-06-12 21:50 #1 av: Hukanson

Utomjordiskt får ta på sig diskussionen om fallna änglar nuförtiden därför att det ligger i tiden att tro på att stellarerna dvs andra galaktiska skapelsecivilisationer har kommit till Jorden och bidragit till mänsklighetens skapelse. Annars är det ju teologi att tro på att Gud sände ner änglar att hjälpa oss med det materiella dvs smideskonst och hantverk, men att dessa änglar gjorde barn med människorna och föll ner på vår nivå och blev förbannade av Gud. Men det går ju att tro att det var stellarer (aliens) också, det blir ingen skillnad egentligen. Det har förut varit strid och fientligheter i deras relation med vår jord men nu är det mer organiserat och fredligt demokratiskt.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-06-13 09:11 #2 av: [kajmal"]1

nordic aliens uppträder även som änglar, detta har de nämnt själva

Anmäl
2016-06-13 09:14 #3 av: [kajmal"]1

en andlig stund med alien blenda

en syn för gudar………blenda min ängel står på knä i soffan med sitt sköte vänt mot mej.hon tittar på mej och ler förföriskt. så föder hon fram tre små kamjalar i söta små vita kjolar de springer och öppnar dörren och springer ut i skogen.så föder hon fram en kerub.den runda lilla kerubängeln springer ochså och sätt…er sej under taket i ett hörn i köket. där sitter den och vakar över hemmets frid……….blenda och hennes manliga kamrat är av nordic aliens……..men jag kallar henne min ängel…….när jag behöver mental kraft. säger kamjal att de är starkare än hon.

Anmäl
2016-06-14 18:13 #4 av: Grävlingen

Lloyd Pye går från klarhet till klarhet. 

Intressant att han hävdar att det finns 4 olika förhistoriska människor som vi har funnit. Lloyd menar att dessa förhistoriska människor vi har funnit är egentligen olika big foots som finns än idag. Och att alla skelett från förhistoriska människor vi har funnits är inte våra förfäder utan förfäder till dagens big foots. 

Han nämner även att han tror att Annunaki tog DNA från big foot rasen: Almas, som lever i bergen i Asien ända till Kazakstan. 

Anmäl
2016-06-14 19:58 #5 av: [kajmal"]1

har haft en almas i mitt kök

Anmäl
2016-06-14 22:25 #6 av: Grävlingen

#5 Verkligen? Hur såg den ut? 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.