Utomjordiskt

Demoniska ceremonier

2016-06-10 13:39 #0 av: [Wildfire]1

Skriver det här på er sida istället, för övernaturligt accepterar varken Gud eller demoner.

Lite lustigt med dessa ceremonier.. vad hände med blå bandet och en sax? Och vad har Lucifer symbolism att göra med öppnandet av en tunnel? Titta gärna också på  I pet goat och Cern:s ceremoni åt guden Shiva. (Destruction) The grammys och andra event har också en massa djävulsymbolism i öppningsskeden.  Jag tror ju att Aliens är demoner, fallnar änglar. Vad tror ni?

Anmäl
2016-06-10 14:01 #1 av: Ghosthunter

Nej, jag tror absolut inte att aliens är demoner. De är helt olika varelser.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-06-10 14:37 #2 av: micki78

Aliens tror jag kommer från andra planeter och andra dimensioner, demoner är något helt annat. Fast man vet aldrig.

Anmäl
2016-06-10 15:45 #3 av: Marr

Utan att nu ha tittat på filmen nu Wildfire, så vill jag säga vad jag snarare säga vad jag tänker. Vad beträffar att Utomjordingar skulle vara det som vi jordingar menar som fallna änglar, demoner osv...kan så vara att allting av det nämnda finns...

Allting kommer ju från universum¨, vi är ju också aliens...för den som tillhör annan planet. Alla så bor vi i universum & vem som faller hit än dit...så har nog alla etniteter kanske en uppgift eller mening med sin jordpåhälsning i "nuläget" där vi för tillfället befinner oss.. Fallen som upplyst. Även en fallen kan vara upplyst med sådant vi obalanserade jordmänniskor ännu ej har kommit till för upplysning.

Jag kan tänka att det finns minst 1000 miljarders fler organismer i universum på väld valda platser. Än gör det här. Fast våra hav är ju tämligen "obesökta"...såsom organismer, bläckfiskliknande organismer och annat havslikt verkar det finnas såväl som i universum som våra jordiska hav.

Ja de som kom i dessa "eldskepp" före Kristus tid tror jag är "besökare". Eller besökare av parallella universa?  Dessa tankar jag har, på att när vi kom in i industrialismens tid, med krig I, krig II så stod vi nog för våra egna demoner & gör än. Dessa besök fortsätter ju tydligen över 2000 år efter, för det har jag sett med egna ögon under så många år nu...

Min tanke är att makten valde att gå i polkemi en gång i tiden med mindre bättre etniteter, utbytte lov om tjänster i människans regi under tider där galningar styr...mot teknologi som används till maktkontroll på oss vanliga medborgare av världsunionen.

Konspiratoriskt sagt av mig eller hur? Men vem kan säga emot & bevisa motsatsen? Det ser inte så snyggt ut här på vår kära planet...med vad vi har förhållit & förlitat oss till. Tycker vi är rätt "fåraktiga" om man nu ska förolämpa fåren så pass...vi litar på allt & tycker att det är skitbra det vi åtsägs ska utföra i staten tjänst.

Tar gärna ett chip för jag orkar inte öppna dörren..vafan? Ska jag tänka & göra jag står innanför min egen dörr?  Va jobbit!! Vi är så lata & sovande vi människor att bara det borde få oss alla att vakna upp!

Demoner skapar vi lätt upp här på vår jord som det ser ut om vi vill hållas med det. Avstå säger jag. Vad ska man det där att göra???

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-06-10 17:06 #4 av: Hukanson

Videon är ju en massiv samling händelser som vill med oupphörlig insinuation antyda att det är någonting som händer runt om i världen med symboler som visar hur mycket klockan är...

Att vara intresserad av hur mycket klockan är utifrån ett kristet symbolspråk är ju en relation till Uppenbarelseboken

Ute i världen tar man nog kulturellt sett religionskulturen på mycket större allvar och symbolspäckade kulturshower är inget mystiskt bara "högkulturellt". Så när man borrar en 57 km lång tunnel genom berget kan man mycket väl leka med tanken att man öppnat en väg till ett bergtaget helvete och symbolerna Lucifer och New World Order är ju också aktuella vilket Påven har vittnat om. Getdanser i gräset har säkert sin relevans. Vad gäller CERN så vet vi ju inte vad vi påverkar när vi gräver in i atomernas minsta hemligheter...det kan vara så att vi öppnar dörrar när vi medvetandegör oss och andarna om materiens minsta byggstenar. Vi lever som verktyg i en andevärld. Vem vet i egokropp vad vi ställer till med i andevärlden med våra atombomber och fysiska atomforskningar.

Oneness can not be divided.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.