Annons:
Etikettnyheter
Läst 1926 ggr
Huygens
2016-05-27 11:44

Konstgjorda Människor ska Tillverkas

Konstgjorda Människor ska Tillverkas.

I en av David Ickes senaste videoanalyser nämner Icke på slutet att en hemlig konferens har hållits på Harvards universitet med 150 forskare, som fått i arbetsuppgift att tillverka konstgjorda människor.

Vi vet inte vem som står bakom planen med konstgjorda människor, men vi kan gissa. Det övriga av videoklippet handlar om brittiska tvångsadopteringar och om underligheter i det brittiska skolsystemet. Hela analysen är 26 min lång.

Jag hoppar över biten om tvångsadoptioner och sätter starten på uppspelningen runt 22:46 (3 min), där Icke börjar prata om den hemligstämplade konferensen för att tillverka konstgjorda människor.

Räkna inte med att makten som står bakom planen är mänsklig.

Annons:
Marr
2016-05-27 16:29
#1

Fy jag får rysningar när han talar om detta. Vad ska detta vara bra för? Ska konstgjorda människor utföra livsfarliga arbeten & användas som robotar? Varför ska det vara hemligt?  Fattar inte det här. Människan vill leka gud.

Fast samtidigt förvånar det mig inte om dom håller på med än värre saker som vi aldrig kan tänka oss…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
2016-05-27 17:00
#2

Ja, det är underligt på flera sätt. Jag hoppas att dom ljusvarelser som vill hjälpa oss har möjlighet att göra något.

[Hukanson]
2016-05-27 19:37
#3

Kanske att vi måste lära oss detta. Det skulle innebära en mognad för vår människoras att göra det som stellarerna säger att de kan göra. Om vi också fick erfarenhet av sådant skulle vi förstå att vi var i enhet med stellarer och inte annorlunda alls. Själ och Ande över kropp…liksom. Men det innebär ju också att det fortsätter att växa en klyfta mellan de människor som förstår och tar för sig av mer kunskap och de som av fri vilja avstår och förnekar och väljer att ingenting veta.

Farwuq
2016-05-30 10:36
#4

De ska nog användas för "enkel" resor ut i rymden. Man kan skicka dem till Mars för att förbereda för "vanliga" människor.
Eller så ska de vara lydiga soldater och poliser. De ska kanske vara fångvaktare i de läger där vi som inte vill leka med ska hamna.
😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Hukanson]
2016-05-30 10:46
#5

Hur många har sett långfilmen I Robot som har gått på teve för några dagar sedan? Där skildras hur samhället bygger upp en service av robotar som styrs av de tre lagarna vilka omöjliggör att de skulle kunna vara skadliga för människorna som tillverkat eller skapat dem…ända tills man började utveckla dem så mycket att de kunde självständigt tolka de tre lagarna till att de behövde skydda människorna från dem själva! Re vo lu ti on i verktygslådan.

Ghosthunter
2016-05-30 11:29
#6

Precis som om det inte vore nog med oss som lever😕

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[VSK]
2016-06-02 20:33
#7

Snart är Terminator på riktigt.

Huygens
2016-06-03 20:17
#8

Forskarna kan vara 10 år från att tillverka 100 % konstgjorda människor.

Du Sköna nya Värld

Ghosthunter
2016-06-03 21:31
#9

Kan dom göra en snygg tjej till mig?…hahaha😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2016-06-03 22:27
#10

😂

Marr
2016-06-04 10:32
#11

Hahaha du är för rolig Spöket!!!😂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Farwuq
2016-06-05 19:39
#12

Vänta några år till och du kan få ett konstgjort spöke att utforska.
😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2016-06-13 13:17
#13

Kinas Dr Frankenstein ska byta huvuden på två människor. Kommunistpartiet har sedan tidigare svarta bilar som kör runt och kidnappar människor för att stjäla deras organ. Trevligt.

Annons:
Farwuq
2016-06-13 19:47
#14

😮

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Wildfire]1
2016-06-14 00:14
#15

Jag tror faktiskt att dom redan finns. Dom kanske menar mer välutvecklade konstgjorda människor, så att man har svårt att se skillnad? Skulle inte förvåna mig ifall man  t ex dödar en människas själ, håller vissa vitala delar levande och ersätter andra delar, såsom hjärna med en datoriserad hjärna. Ja, den här världen är sjuk….  Vem vet.. kanske en konstgjord människa presenterar vädret nästa gång och vi ser inte om det är en människa eller konstgjord.

[Hukanson]
2016-06-14 10:21
#16

Föreställningen att det går att döda en människas själ måste vara en skrattspegel för någonting annat. Men iden att kombinera på laboratoriet odlade organ med high tech konstruktioner är ju det som vi kan se på filmer från Hollywood. Vi vet från youtube att japanerna redan har gjort robotar som liknar levande människor väldigt mycket. Seriösa trendnissar säger att robotar kommer inom en snar framtid att ta över mycket i vårt samhälle…om vi tillåter och vill ha det så? Man kan ju leka med tanken att nyhetsuppläsarna på teve skulle vara robotar…att tanten i kassan på Konsum är en robot…skulle det vara ok?

Upp till toppen
Annons: