Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 3634 ggr
Huygens
2016-04-08 22:34

UFO-klot Bosnien

Ett underligt runt klot, kanske mestadels av sten, har hittats i Bosnien. Ingen vet hur gammal klotet är, men kanske 1500 år. Klotet har hittats i marken en bit från dom bosniska pyramiderna.

Annons:
[Hukanson]
2016-04-09 00:03
#1

Ett mystiskt tvåmeters absolut runt klot av metall … eh…det är väl ändå gjort av naturen…lol Jag skulle kunna tänka mig att våra vänner på Övernaturligt skulle kunna mediala sig in i svaret på gåtan…

Huygens
2016-04-14 13:00
#2

UFO-klotet har väldigt hög halt av järn och väger 60 ton. Undvik att rulla klotet i nedförsbacke.

Huygens
2017-08-07 23:41
#3

Bosniska pyramiderna. Utgrävningar är gjorda, men det verkar sparsamt med kol-14 datering. (YT/Latest UFO Tracking, 2016-09-20, 2 tim 47 min)

Presentationen gjord av Sam Osmanagich.

[Hukanson]
2017-08-08 08:16
#4

Det är väldigt svårt att förstå att naturen eller människan skulle kunna göra eller har gjort förut med primitiva verktyg sådana stora runda stenkolosser eller pyramider. Vi måste se en annan förklaring och då har vi bara två alternativ och det är andlig makt av antingen våra egna andliga makter eller besökande andliga makter.  De skulle kunna göra som indiska gudar typ Sai Baba kunde göra - manifestera föremål från tomma intet!  Han kunde manifestera föremål efter föremål och alla fick heliga reliker av honom på det sättet. Om nu exempelvis stellarerna är här på besök och har samma nivå som Sai Baba och dessutom är många och har tillgänglig teknik så varför skulle de inte kunna manifestera pyramider och stenkollosser ur tomma intet?

Huygens
2017-08-08 13:17
#5

Jag hyser extremt stor tvekan till allt Sai Baba gjort pga berättelser från visselblåsare jag läst på nätet.

[Hukanson]
2017-08-08 20:26
#6

Vet inte vad du menar med att hysa tvekan till vad någon gjort…kan vi inte ändå enas om att det är bevisat möjligt att manifestera saker ur tomma intet som flera indiska gurusar ändå gjort vilket gjort dem berömda. Om de kan göra det…hur mycket bättre skulle inte stellarer kunna göra det…om man tror att de finns.

Annons:
Upp till toppen
Annons: