U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

UFO CERN

2016-01-07 20:09 #0 av: Huygens

UFO sägs ha synts sväva ovanför CERN.

En underlig virvel eller molnformation sägs ha bildats. UFO har sedan flugit in i virveln. Kanske rör sej molnen för fort enligt min uppfattning, så frågan är om filmen är uppsnabbad?

Datorgrafik kan ha använts, då sånt här är relativt enkelt att manipulera. Om man kan hitta en video från en annan vinkel kanske man kan säga lite mer om händelsen?

Anmäl
2016-01-07 20:16 #1 av: [LoveUnite]1

Häftigt, men som vanligt är jag tveksam till allt som filmas nu för tiden.

Det som stod ut för mig var, när denna virveln var så blåste det men så fort det försvann slutade det blåsa. Editerat eller kanske virveln var en sjuk "storm" uppe i himlen.

Anmäl
2016-01-08 10:23 #2 av: Marr

Ja det ser onekligen ut som den är uppsnabbad med tanke på molnvindarnas snabba formation. Skulle också gärna se andra klipp av denna händelse.

De där "bollarna" är ju bekanta för mig även om jag nu inte sett dom på dagtid på hemskt länge.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-01-08 13:24 #3 av: Gahella

Även om det här är fejk så är faktum så att när Cern skulle skjuta iväg sin demoniska rekyl som skulle öppna upp till olika dimensioner och parallella världar gick själva avfyrningstekniken sönder, vad den nu heter. 

Så nog var dessa krafter närvarande alltid. Guskelovoch tack!

Anmäl
2016-01-08 18:22 #4 av: VSK

Ufos har nästan alltid synts till vid "destruktiva anläggningar" titt som tätt.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-07-06 16:55 #5 av: Huygens

CERN säger sej kunna bekräfta eller avfärda existensen av en helt ny partikel i mitten av denna månad. CERN samlar data just nu. Den nya partiklen kan slå sönder den sk Standardmodellen och är en annan partikel än Higgs.

Anmäl
2016-07-07 22:18 #6 av: _Fisken

Undra när nån kan säga att "så här är det, nu vet vi!"?  Jag tror vi kommer att matas med nya rön var o varannat decenium.  Snart finns inte Big Bang och inte heller Higgs partikel. 

Anmäl
2016-07-22 22:54 #7 av: Huygens

Man kan fråga sej vad syftet är med CERN?

Nu säger forskarna att dom hittat fyra nya partiklar som var och en består av fyra kvarkar, sk tetrakvarkar.

Anmäl
2016-08-18 20:45 #8 av: Huygens

DN skriver att en fejkad ceremoni utförts vid Shivastatyn.

Anmäl
2016-08-19 07:33 #9 av: Marr

#8 Så oerhört smaklöst dåligt "skämt" av dessa partikelfysiker eller vad det än är för folk...Kräks

Anmäl
2016-08-19 09:16 #10 av: Huygens

Just det området på CERN kräver särskilt passerkort för att vistats på och har vakter som passerar. Jag skulle även misstänka att det är kameraöverkat hela tiden, så att ingen t ex vandaliserar eller stjäl statyn för att komma åt koppar.

Jag funderar på om ritualen arrangerats av något lands säkerhetstjänst och avsiktligt filmats för att läggas ut på nätet och skapa rykten. Ju mer desinformation, desto svårare är det att veta vad som verkligen sker.

Kanske är det så att dom som utfört ritualen inte ens jobbar på CERN, utan all desinformation hålls separerar mellan olika personer. Om någon verklig information läcker ut, är tanken att ingen ska kunna veta vad som är verklig info eller påhittat och media kommer behandla informationen nedlåtande.

Anmäl
2016-08-19 12:07 #11 av: Huygens

CERN ska "utreda" vem som står bakom ritualen. Det har noterats att killen som filmar sekvensen verkar också ha en kåpa om man ser på reflexen i glaset.

Flera på nätet tycker att man ska jämföra med den mer omfattande invigningsritualen från underjorden som spelades upp i samband med öppnandet av Gotthardtunneln.

Scener spelades upp i flera omgångar.

Anmäl
2016-08-19 18:44 #12 av: m2studio

Jag tycker att meddelandet är så tydligt att tiden börja för att offentlig göra budskapet om människans slaveriet försätter sedan länge och "dem" som bestämmer över den rädde människan har fått tillräckligt makt att visar sig så tydligt. Det är bara början och det kommer mera.

Tänk själva: 

Vilka av oss kan göra ett dugg om orättvisor som händer andra människor hit och dit?  

Vi inte är organiserad att kunna samla på krafter och vi är så fega så vem som helst kan göra vad som helst med oss.

Till och med den här sidan/site står på deras sidan tycker jag.

Man blir censurerad om man skriver om vissa saker. Typ den här.

Tyvärr 

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-08-20 05:55 #13 av: Marr

Det är därför vi har den "dolda gruppen" att skriva i kära M2studio.

Det är ju inte så kul men tvunget...då vi inte vill att Uj ska försvinna helt. Vissa vill gärna gå till attack då vi talar om mer knepiga saker som man vill ventilera om.

Det är därför vi har tuffa regler här inne och då drabbar det ju även oss med att vi ej kan tala öppet om allt. Fast det kan man avhjälpa med att använda kategorien "dolda gruppen".

Anmäl
2016-09-08 22:52 #14 av: Huygens

Ben Emlyn-Jones som i vanliga fall mest pratar om UFOn har nyligen haft en föreläsning om zombier i verkligheten (1-2 tim). Bakgrunden är att myndigheterna kan använda fiskgift för att försätta folk i tillstånd där dom lyder order och där puls och hjärtslag går ner till ett minimum. Dessutom tappar personen minnet av sitt tidigare liv.

Sedan är det tänkt att olika Illuminati frontorganisationer som CDC och FN ska rädda mänskligheten i typisk Icke problem-reaction-solution.

.

Det intressanta är att Ben nämnde att fysikerna (fysikerstudenter) på CERN har gjort en zombiefilm med koppling till LHC, deras stora accelerator.

Jag har inte sett filmen än, men filmen Decay ((radioaktivt) sönderfall, förruttnelse) finns öppet tillgänglig här.

Anmäl
2016-09-09 12:44 #15 av: m2studio

Tack Marr.

Anmäl
2016-09-09 19:41 #16 av: Huygens

Tyvärr var Decay dålig, med minimal handling och skådespelarinsatser. Den galne professor Nimit på CERN stänger in fysiker i LHC och utsätter forskarna för Higgsstrålning så att en del av hjärnan kokas. Forskarna förvandlas till zombier med synnerligen dåligt bordsskick. En liten grupp forskare lyckas undgå Higgsstrålningen i ett säkert område i kulvertarna. Zombierna slinker ut ur LHC och sprider sej på CERN-området.

Ni kan nog gissa resten.

Anmäl
2017-01-10 21:36 #17 av: m2studio

Vet någon vad har hänt med människor offrande för CERN? Det var en video och polisen ville undersöka saken. Det var en ugn kvinna som "offer" på video,n.

Anmäl
2017-04-26 13:05 #18 av: Huygens

Jag vet inte om jag ska lägga det här eller i tråden Matrix - Verkligheten, men det känns som att om CERN försöker bryta barriären, så kan själva öppningen bildas någon helt annanstans på Jorden. Vi har troligen att göra med delvis ickefysiska fenomen av rituell karaktär.

Var någonstans bryter "vilddjuret" igenom?

.

Doanld Trump har en dotter som heter Ivanka Trump.

Det måste funnits någon anledning till att Illuminati lätt Trump bli USAs president. Ivanka gifte sej med den rike Jared Kushner. (Ed på The Outer Lights analys,
14 min)

Se även intervjun med holländske bankiren Ronald Bernard (tråd) om satanismen inom Illuminati.

.

På 5:e Avenyn i New York fanns ett kontorshus med 41 våningar, som Jared Kushner (wiki) gärna ville köpa. Officiellet sett betalade Kushner motsvarande
1,8 miljarder dollar, ca 15 miljarder kr för kontorshuset, med egna tillgångar som värderats till 2,2 miljarder kr.

Han ville gärna ha huset.

Det höga försäljningspriset motiverades med att kontorshuset ligger mitt emot Rockefeller Center. Köpesumman var tre gånger så hög som försäljningspriset 10 år tidigare och är det högsta pris någon betalat för ett hus i USA. Kan det finnas ett samband mellan CERN och Kushners kontorshus på 5:e Avenyn?

Intill kontorsbyggnaden finns en pyramid med former av trianglar. Hela kontorsbyggnaden luktar frimurarceremoni. På vilket gatunummer, på 5:e Avenyn, ligger Jared Kushners kontorshus?

Ett rent sammanträffande?

En ren tillfällighet?

Gatunumret:

666

Anmäl
2017-06-03 12:53 #19 av: Huygens

Världens samlade frontfigurer befinner sej just nu på Bilderberggruppens årsmöte. Och vem är med på mötet? (YT/Truth Streammedia, 2017-06-01, 7 min)

Chefen för CERN, Fabiola Gianotti.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.