Paranormalt

Nephilimer

2016-01-05 22:54 #0 av: Seth

Jag har sittit och funderat ett ganska bra tag på en av mina gåvor. Och ni kanske kan sprida lite ljus på om det heter något specielt eller om ni känner till någon med liknande gåva.
Jag kan nämligen se människornas själ i deras kropp. Och jag kan se vem som är nephilim eller utomjording. Ängel eller övrig varelse. Det är ingen annan som läger märket av det jag ser bara jag. Men det visar sig alltid vara rätt. Jag känner även starkt av om det är en god eller ond själ. Om den vill mig illa eller någon annan. Jag ser folks riktiga band och de som är fake. Vilken herarki den varelsen är i. Jag brukar gemföra min gåva som grimmens gåva i grimm serien (super männsklig styrka tror jag dock inte jag har 😉) har någon av er liknande förmåga och vet kanske vad den kallas?

Anmäl
2017-04-11 11:07 #1 av: setfree

Hur många nephilim har du sett? Hur beter de sig?

Anmäl
2017-04-11 23:13 #2 av: Grävlingen

Empath kallas det på engelska. Du tycks ha en avancerad sådan förmåga. Vad en sådan känner av är livskraften som är antigen svagare om en person lever oärligt eller en människa som lever ärligt. Så om en människa talar osanning så kan en empath känna detta. En utomjording har en mycket starkare livskraft och därmed ustrålar mer en vad en människa kan göra. Nephlims ska vara onda varelser troligen så har dom mindre livskraft. Det ska finnas människor med syntetiskt DNA blandat med organiska gener deras livkraft är troligen mindre än hos en vanliga människa. 

Anmäl
2017-04-11 23:19 #3 av: Grävlingen

#1 Detta är en bra film som beskriver nephilims natur bland hos oss vanliga människor.  Dom kan vara androgyna varelser som alstrar medvetandet för icke fysiska varelser. Bieffekten hos ''värden'' brukar vara homosexuellt betende bland annat. 

Anmäl
2017-04-12 06:37 #4 av: Hukanson

Kan du "se" det med endast ett fotografi också?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-04-14 11:14 #5 av: m2studio

#0 av: Seth, om du kan känna igen onda själar då kanske du kunna hjälpa polisen att igen terroristerna innan de kan göra dumma aktiviteter? eller?  

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-04-17 23:17 #6 av: [Seth2]

Hej. Jag har ett annat namn nu då jag tapat bort den mailen den föra hörde till. 

#setfree, när det kommer till nephilimer så ser man dom olika lätt beroende på vilken generation de tillhör, de som är lättast att se är första generationen där pappan är en ängel och mamman är en människa, nephilim eller djur. Dessa finns det mycket få av. Andra generationen är också lätt att se, tredje generationen är svårare att se. (då menar jag om de blandar ut sig med vanliga människor vilket är väldigt vanligt för att undvika inavel) men om de avlar enbart med andra nephilimer så ser man det också tydligt i dom. Dessa avlar oftast med sin egen art tex reptil med reptil, vampyr med vampyr, men det händer att de väljer en av en annan ras, hybrider är svårare att få en fast form på. Man blir lätt förvirad när de är hybrider. 
Sedan finns det en några äkta fysiska änglar på jorden, fäderna till nephilimerna. Dessa ser ut som vanliga människor då de kan göma sina ängla atribut. 

Hur många nephilimer jag sett vet jag facktiskt inte, men oftast så finns det nephilimer i höga positioner i samhället/världen, men alla nephilimer är inte onda. Det känner jag är viktigt att man tänker på. Dra aldrig alla över en kam.

Hur en nephilim beter sig? Det beror lite på, men de är ofta väldigt smarta, har en aktoriter och charismatisk personlighet, de har starka och harmoniska energier (därför de har så lätt för att lura folk) dom har svårt att kontrolera sina känslor, och har ofta förstöra eller räda världen komplex. När de rör sig så kan det se ut som att de är o obalans, de har en lite djurisk gång, och reagerar inte på sama sätt som vanliga människor i svåra/farliga situationer. Sedan så är det väldigt individuelt hur de beter sig beroende på vilket djur de har i sig. De kan ibland göra väldigt typiska djur lätten eller beteenden. 

#grävlingen, jag gillar dit namn ;) Jag vet inte om du kan känna av nephilimer själv eller om deta är vad du läst och hört av andra? När det kommer till nephilimer så är allt jag går på mina egna erfarenheter och inte vad andra säger, för man ska vara väldigt försiktig med texter. Kan man inte se och känna själv så lyssnar man gärna till vad andra säger och tar det som sanning (nu säger jag inte att du gör så). När det kommer till nephilimer så finns det både goda och onda, alla har starkare energier en människor. Om de är väldigt utblandade med människor och har liten del nephilim i sig är de oftast väldigt förvirade, dessa kan ha lägre energier en människor, men inte för att de igentligen är svagare utan för att de mår så dåligt i sig själva. Dessa får inte längre kalla sig nephilimer, de är inte önskvärda i den världen. De vill ha starka individer i sina linjer. Sedan så är det ju så som jag skrev här ovanför också att beroende på hur mycket ängel det är i nephilimen eller om den har en ren linje så är dom starkare en de som är mer utblandade. 

När det kommer till folk med låg energi, så är det alltid en person som antingen är mycket sjuk (då kan man ljuga för att man inte årkar med livet) eller för att man är andligt attackerad av en eller flera entiteter (det är mycket lätt att missta den negativa energin från entiteten med personen man har framför sig, entiteterna är väldigt bra på att göma sig) Sedan när det kommer till ljusbärare så är jag alltid väldigt skäptisk, det är inte något jag kallar mig själv för jag har erfarit allt för många 'onda' ljusbärare många fler en vad det kommer till den grupp jag kallar för mörkbärare, eller skuggbärare, så finns det även gråbärare eller silverbärare, det finns typ 7 olika sådana grupper och den som dominerar är ljusbärarna, det betyder inte på något sätt att det är den godaste gruppen, jag tror det är tvärt om. 

Nephilims är väldigt ofta gay eller, furrys, gillar bestiality, och BDSM, de är ofta också transvestiter. Det finns en hel del kändisar som utger sig för att vara ett kön men igentligen är ett helt annat kön. Det har inte bara med energier att göra, kvinnor och men har olika kroppsbuggnader och vissa grejer går inte att ändra på hur mycket man en vill. Om de tillber Behometh så tror de på att ha både manliga och kvinliga energier, och därför ingår transexuallitet i deras religion, om man väljer att inte vara transexuell kan man välja att vara gay. Grejen är att de igentligen inte är gay, de gör det bara för deras religions skull. 

När det kommer till nephilim och derassexuallitet så är det igentligen ganska änkelt, alla nephilimer är inkarnerade fallna änglar (i alla fall de jag har möt eller sätt) och änglar skapas i twiling par om 2 men, så deras dragning är igentligen huvudsakligen till andra men. Sedan att de fick barn med männskliga kvinnor behöver inte haft med attracktion att göra utan bara att förstöra guds skapelse, eller att deras tviling själ hade inkarnerat i en kvinna. Fast då skulle den kvinnan redan vara en nephilim. Fast de har funnits på jorden sedan jordens och andra planeters skapelse. Änglarna har även ett 40tal andra planeter som de arbetar på som de gör med jorden. Så givetvis finns det även utomjordiska nephilimer runt om i universium dom heter säkert andra saker en nephilim dock. 

När du skriver 'värden' så antar jag att du menar att nephilimer blir besatta av en entitet? Deta har jag aldrig sätt hoss en nephilim, snarare tvärt om, de har ett dna de aktiverar (djur eller ängel) som de shiftar till, de behöver ingen entitete eller annan själ för att göra deta. Det är en del av personen. De starkare jobbar inte ens med entiteter för att de är starka nog att utföra sin ondska eller godhet på egenhand. De lägre nephilimerna eller människorna som jobbar för dom har beskydd av entiteter för att de inte är starka nog för att skydda sig själva från starkare nephilimer möjligen även för att de ska hålla sig på plats också. Jag vet inte riktigt varför facktiskt. 

#Hukson, om jag kan se det bara på ett foto så är svaret både jag och nej, jag kan misstänka genom att se ett foto, men man kan enbart helt veta om man ser en nephilim i ett känslomässigt ögonblick. De shiftar när de har starka känslor för någonting. Sedan så är det ju änklare att se på dom som är 100% nephilim eller om den bara är 25%. Misstänker du att du själv är en nephilim? Kan du ge närmare beskrivning på hur du känner dig och varför du misstänker deta?

#m2studio, visst är det tragiskt att det är så mycket radikala muslimer där ute, och islamister. De vill ha in sheria law i sverige, det måste undvikas till allra högsta grad. Visst kan jag se vem som är en ISIS medlem och vem som inte är det, de har en speciel energi. ISIS medlemar är inte nephilimer, de är 100% männsiskor, det finns inte alls många nephilimer i de arabiska länderna. Därimot så använder de sig av ultrahumans och transhumans. Ultrahumans ser ut som männsiskor utan små abnormaltis som döljs lätt, de är starkare, uthålligare och agressivare en vanliga människor. De är avlade för krig så det är dom atributen som märks mäst. Om ni söker på youtube där en asylsökande man slog ned 3kvinliga poliser, där har du ett exempel på deta. De har nästan som ett sjukligtbeteende. ISIS använder sig av skallbagar och bönsyrsor. 

Jag har haft koll på ISIS medlemarna ett tag, senast jag kollade anntalet i sverige var i December 2016, så det är minst 300fler nu en då, då var det 560medlemar. Det finns dock många flera ISIS suportrar, hur många går inte ens att säga. Det är väldigt många av de muslimska populetionen i Sverige (men långt ifrån alla, det finns jätte trevliga muslimer med). Jag vet även vilka det är som utför gruppvåldteckteri sverige och varför, och jag känner till många grejen som polisen och media håller undan från deras befolkning. Det är ingen ide att reportera dessa förövares namn eller brott till polisen, de kan och får inte göra någonting. Det finns inga resurser och att vara politiskt korekt i sverige i så viktigt så det är till och med möjligt att jag skulle bli utsat för förtryck själv om jag sa någonting. Så tyvär måste man arbeta på något annat sätt i deta samhälle idag. Jag jobbar på andligväg. Om ni känner att ni vill ha beskydd från Allah och hans ISIS medlemar och andra extremister så kan ni göra följande. 

Använd er av elementet vatten (han är från elementet eld), ha bilder på hundar eller hunddjur eller statyer eller riktiga hundar (rävar, vargar, afrikanska vildhundar mm går bra), ha en åsna som vaktar vid dören (ja muslimer ser åsnor som onda då de kan se djävulen och slås mot honom, de är väldigt vaktiga och beskyddande som hundar) ät griskött och eller ha statyer bilder på grisar i hemet. Svarta hundar/hunddjur är bäst då Allah tycker att det är djävulen. Sedan så är de räda för ormar, skorpioner, råttor, rovfåglar (utan ugglor), skalldjur 

Följande djur är heliga för ISIS medlemar och muslimer
Fladdermöss, Fåglar (specielt påfåglar, ugglor, aparrows/sparvar?, kameler, katter (specielt lejon), samt får, jätter och kor (beroende på om de kommer från arabländer eller afrika) 

Om ni vill få ett starkare beskydd så bör man nog tänka på vilka energier det är som blir värlkommna i ens hem när man har vissa föremål i sitt hem. Jag har märkt tex att muslimska entiteter kan komma in i ens hem när man har kristaller och salt frame (mitt salt kommer från israel så jag köpte annat salt från USA och det fingerade mycket bättre) äld är också det element som gör deras närvaro starkare i ens hem och liv. 

Terroristen som körde igel människor den 7 april var inte en ISIS medlem, han var bara en extremist som ville ge ett offer till Allah. Han misslyckades ganska stort dock, bomben gick inte av, han lyckades bara döda 4 personer och han dog inte själv. Så antagligen är inte Allah specielt nöjd med hans offer. Under dena händelse var sverige väldigt beskyddad. Av vem vet jag inte, men så mycket folk som är ute en fredag så var det ett under/mirakel att bara 4dog och 14skadade sig. 

Det fanns ju en annan händelse som hände veckan innan som facktiskt var mycket värre och hemskare, en skolbuss med barn ramlade och många flera barn dog och många flera skadade sig. Den händelsen är minst lika viktig som den med terroristen då jag mistänker att det var en extremist muslim som var shafför. . 

// Seth2

Anmäl
2017-04-23 06:12 #7 av: kamjal#

#6 är almas nepilhimer?   har en som hjälper mej

Anmäl
2017-04-23 16:06 #8 av: m2studio

Vet du vem var chauffören? Var han Svensk eller utlänning? Angående åsna och muslimer, inte är jag överens med dig heller tyvärr. Dem inte tänker att åsna är ond tycker jag som kommer från samma område nästan.  Nästa ämne var att jag inte vill BARA skydda mig utan hela Sverige, därför frågade jag om du kunde hjälpa myndigheterna.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-04-23 20:25 #9 av: Seth1

Hej kamjal.
Jag vet inte vem eller vad en Almas är, är det en peladian? Ett namn kanske? 
Jag kan tyvär inte svara på dena då jag inte vet vad det är. 

Hej m2studio.
Han var svenskfödd (eller bot i sverige väldigt länge). Inte etnisk svensk.
Det är okej i muslimsk tro i afrika använder man åsnor och därför blir åsna en viktig del i deras vardag och tro. Det står dock i koranen att man inte får äta åsne kött, att åsnor brölar/skricker när de ser djävulen. Åsna är därför ett orenligt djur enligt Muhammad. Så därför bör inte muslimer vara eller använda åsnor då det inte hör till en del av deras tro. Andra djur som man inte får äta är ju gris och hund. Alla dessa 3 djuren hamnar därför under sama kategori. Om muslimer sedan väljer att inte följa Muhammads och Allahs alla lagar är en annan grej. Jag hitar inte på dessa saker jag har läst dom i muslimernas skrifter. Och jag har även upplevt att det jag skriver här över stämer överens med det jag sagt då jag har upplevt att det är så. 

Så här stog det i 

Nej jag förstår och vet att du vill skydda hela sverige, jag går ett steg längre och känner att eropa behöver skyddas. Vi är inte de ända utsata här. Nu i dag så blev det strömavbrot i 3st stora städer i USA. De var helt nedsläkta även deta är ett typ av terror dåd. 

Jag har skrivit lite till politiker, och kommer skriva till fler politiker. Jag litar inte på polisen men jag hoppas att militären kan bli involverad i deta. Jag litar mer på dom en på den svenska polisen. Jag försöker så gott jag kan att hjälpa det svenska folket jag är tyvär enbart en människa, även om jag skulle vilja ha 50 armar så har jag bara 2 :) Vi behöver alla hjälpa till, och att skriva ett brev till en politiker eller annan högperson kan göra stor skillnad så jag tycker att det är fler som borde göra det. Då kan vi pusha igång en våg här i sverige som vi sedan kan sprida ut ur sverige till övriga europa. 

It is permissible to eat the meat of onagers (“wild donkeys”) and it is haraam to eat the meat of domesticated donkeys. The first is permitted because of the report narrated by al-Bukhaari (5492) and Muslim (1196) from Abu Qataadah (may Allaah be pleased with him) who hunted an onager and brought a piece of it to the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) and he ate some of it, and he said to his companions: “It is halaal, eat it.” 

With regard to domesticated donkeys, their meat was permitted at first, then the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) declared it to be haraam on the day of Khaybar. 

Al-Bukhaari (5520) narrated that Jaabir ibn ‘Abd-Allaah (may Allaah be pleased with him) said: On the day of Khaybar, the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) forbade the meat of domesticated donkeys, but he granted us a concession allowing us to eat the meat of horses. 

Al-Bukhaari (5527) and Muslim (1936) narrated that Abu Tha’labah (may Allaah be pleased with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) forbade the meat of domesticated donkeys. 

Ibn Qudaamah (may Allaah have mercy on him) said: Most of the scholars believe that the meat of domesticated donkeys is haraam. Ahmad said: Fifteen of the companions of the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) regarded it as makrooh (in the sense of being haraam). Ibn ‘Abd al-Barr said: There is no difference of opinion among the Muslims scholars today concerning the fact that it is haraam. End quote from al-Mughni (9/324). 

Anmäl
2017-04-23 20:32 #10 av: kamjal#

almas är en apmänniska

Anmäl
2017-04-23 21:22 #11 av: Seth1

Jaha du har en sådan som hjälper dig? Jag älskar apor själv och har haft flera djur vänner som varit apor. Just dena rasen har jag inte hört talas om, men hur vet du att den hjälper dig? Vad hjälper den dig med? Det är i alla fall en nephilim. Men det finns många olika nephilim apor (gorillor, chimpanser, orangutanger, babianer, ja alla möjliga sorter facktiskt) och alla har olika namn, men de är i alla fall alla under släktet apa och har ett samligsnamn (jag säger bara bigfoot, alla är dock inte 2-3m) om den beskyddar dig och hjälper dig mot faror så skulle jag säga att den är god, men om den 'arbetar' på dig eller är som en guide så skulle jag säga att den inte är vänligt sinad och då är den under katogorin yeti (vilket jag kallar alla onda apor). 

En god ande/varelse ska beskydda utan att du ber om det, den ska inte agera som guide eller 'arbeta' på en. Den ska bara vara där som ett stöd och en hjälpande hand i svåra situationer. Inte som en lärare

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.