Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 841 ggr
m2studio
3/30/15, 1:48 AM

Sjukdom? eller annat?

Mystisk sjukdom plågar by – en av fyra somnar tvärt

● UTRIKES Boende har börjat överge byn Kalachi i norra Kazakstan efter att en mystisk åkomma börjat drabba invånarna. Helt utan förvarning faller personer i sömn och kan förbli okontaktbara i dagar, skriver SVT.
21-åriga Olga Samusenko är en av de som oroas av sjukdomen som ännu inte kunnat få en förklaring.
– Mina barn har inte varit ute sedan september, jag är rädd för att släppa ut dem, säger hon till The Siberian Times.
Enligt The Guardian har var fjärde av de 600 invånarna drabbats någon gång sedan det första utbrottet registrerades för två år sedan.

Link:

http://omni.se/utrikes/2607ceec-5e6d-497e-a3a3-107779441cea?source=aftonbladet#xtor=AD-500-%5Bomni%5D-%5Btf_utrikesbox_1404%5D-%5Bintegration%5D-%5Baftonbladet%5D-%5Bstartsidan%5D-%5B26002%5D

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Marr
3/30/15, 7:38 AM
#1

Men vad hemskt för dom och  flera av dessa som hamnar i flera dagars sömn har dessutom hemska mardrömmar.😕

Att man nu börjar evakuera invånarna är ju på tiden då man tydligen inte kan hitta vad som felas. Mycket märkligt att man inget hittar… Första utbrottet för 2 år sedan, ja det första som registrerats då. Kanske det börjat tidigare? Det här måste man ju kunna hitta orsakerna till!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
3/30/15, 7:57 AM
#2

Verkligen läskigt! 😮

Så många som var fjärde drabbas, så det måste vara något i miljön som är gemensam. Vattnet tänker jag på främst.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: