Frågor inom ämnet söker svar

Cecil Hotel - Elisa Lam

2015-03-05 19:38 #0 av: Huygens

Cecil Hotel i Los Angeles, USA, har årtionden av hemska händelser bakom sej. Massvis med personer har kastat sej ut från fönstren och ibland landat på personer nedanför, på gatan. Siffran 13 återkommer, t ex mördade hotellgästerna Richard Ramirez och Jack Unterweger ungefär 13 personer var, medan dom bodde på Cecil Hotel.

Den konstigaste händelsen är dödsfallet av Elisa Lam. Namnet är som hämtat ur en handbok för Illuminati (Lam - Lamb = Lamm).

Elisa Lam går in i hissen på Cecil Hotel, men kan inte stänga hissdörrarna. Sedan beter hon sej som om hon försöker gömma sej för någon och lite senare gör hon underliga handrörelser som om hon klappar ett stort djur.

Till slut går hon ur hissen, som stått still hela tiden. När Elisa Lam lämnat hissen börjar den plötsligt fungera och åker till en annan våning. Elisa Lam syns sedan inte till mer.

.

Elisa Lam försvann 2013-01-31, med amerikansk datum blir det 1/31 2013, grupperar man om siffrorna kan man få 13 12 0 13.

Elisa Lam hittades 19 dagar senare död i en vattentank på taket, med locket stängt på sådant sätt att hon inte själv hade kunnat stänga det. Polisen bedömde att hennes död var en "olyckshändelse". Vittnen berättar om mystiska händelser runt Cecil Hotell både före och efter att Elisa Lam försvann.

Räddningspersonalen som hittade Elisa Lam, kunde inte lyfta undan det extremt tunga locket på vattentanken, utan fick skära sej genom plåten till vattentanken för att få ut Elisa Lam.

Hur Elisa Lam alls kunde hamna i vattentanken på taket är ett extremt stort mysterium, för hela taket är försett med åtskilliga larm, så att ingen ska kunna smyga upp på taket oupptäckt.

Cecil Hotel har indikationer på att vara ett olämpligt ställe att bo på, och drar till sej personer som kan bli offer för mind control. Frågan är vad som hände Elisa Lam och vad det är som pågått på Cecil Hotel under så många årtionden?

.

Samtidigt med att Elisa Lam försvann, bröt en epidemi av tuberkulos ut i stadsdelen runt Cecil Hotel, Skid Row och smittade minst 132 personer. Tuberkulosmedicinen som företaget Chemogen gav TBC-patienterna hade namnet LAM-ELISA.

En tillfällighet?

Anmäl
2015-03-06 07:43 #1 av: Marr

Konstigt att kalla det en olyckshändelse...fast dom medger ju samtidigt att det är ett ytterst knepigt dödsfall.Funderar

Men vad perverst rent ut sagt att döpa TBC medicinen till hennes namn!Förskräckt

Varför då? Ytterst märkligt och olustigt beteende av Chemogen!Nörd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-11-14 23:28 #2 av: Huygens

Filmen Trance som kom ut 2013-03-19 hade ett actiontema där en man är lite galen, kriminell och har utraderade minnen. Han går i terapi hos en Elizabeth Lamb. Är det snarlika namnet en tillfällighet?

Anmäl
2017-03-26 17:53 #3 av: m2studio

Det inte är märkligt tycker jag .  Illuminati  är känd och kommer att utföra sina märkliga jobb, men dem skapar sådan tillfälle för att en del av människor har lite info att gå efter samt några andra att skapa motsatsen som med andra ord skapar ovisshet bland folket om Illuminati existens över huvud taget.  Ingenting går att "bevisa" iom. många tillfälle som kan kopplas till varan. Den del av människor som vill avslöja  Illuminati  och resten av sådana medlemmar och dessa aktiviteter, skall vara organiserad, ha mycket pengar, kunna jobba och ha kontakt med varan utan att synas och höras, kunna jobba sekret som behövs att vara utbildat, känner varan som inte vara spion från själva Illuminati, ha en högkvart och flera bankkonto som inte går att kopplas till dem, äga hög teknologin inom data och telefoni som är 100% sekret för sig själva, kunna ger skydd till folk som är vittne, vara flera runt om världen och lite mera och mera, annans det går absolut ej att avslöja dem med stärkt bevis tycker jag.

Dem redan har tagit över Jorden med sina ekonomiska krafter och har personer inom hög sätta politik positioner, så vi är på väg mot en svår tid inom kort och värsta tänkbara framtid väntar oss alla tycker jag. Minsta händelse kan vara värld Anarki och kanske krig i stor skala i olika delar av världen men ej WW3 tycker jag.

Med WW3 dem vinner ingenting, utan att bara minska värld befolkningen som är en av deras agenda, så bästa sättet är slaveri och betala skatt för olika saker och betala mera o mera, låna pengar från bank som inte har guld reservation, skapa stärkt brukande och konsumtion bland folk och delar länderna till mindre självständiga orter istället, stärka förvirringar om mycket självklara saker i livet för folk och ordna otrygghet i olika delar av världen är deras huvud sysselsättningar tycker jag.

Jag hörde en del, att folk från Mellan Östen som har funnit sig över 30 år i Europa och USA och har stabila läge, har börjat prata om en organiserad organisation för att samarbeta med varan, enda problem dem har är att, dem inte vet hur ska dem välja folk som inte är Illuminati spioner och håller på skapa ett säkert system men till och med idag inte lyckades att säkerställa systemet. Dem behöver övervakning och medlemmars bakgrund som inte lätt att nå utan att synas av själva Illuminati.

Dem flesta är utbildat de sa, inte religiösa, inte fattiga, inte arbetslösa och helt enkelt är några som tänker på Miljö, Jorden, Människor och rättvisan hörde jag.

Jag hoppas på deras lyckande.  

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.