Framtiden -2012 och efter

Georgia Guidestones - Agenda 21

2015-02-24 16:08 #0 av: Huygens

Georgia Guidestones restes 1980 och har ett antal texter inristade. Texterna uppger att det finns en målsättning att reducera världens befolkning till högst 500 miljoner invånare.

Frågan är vem som står bakom stenarna, exakt vad och hur stenarnas målsättning ska uppnås?

År 2014 (urgröpningen för stenen fanns redan 2009?) lades en ny underlig liten sten till på Georgia Guidestones, och viss analys finns på detta videoklipp.

.

År 1992 skapade FN det som kallas Agenda 21. Det pratas inte direkt om befolkningsreduktion i Agenda 21, men det pratas om att upprätta en "självförsörjande befolkning" (eng. sustainable population).

Jag tycker att det finns en koppling mellan Agenda 21, Georgia Guidestones, Illuminati och Reptilians.

Frågan är bara hur sambanden ser ut? Och exakt hur tänker Illuminati genomföra planerna, mha FEMA-camps eller virus?

Anmäl
2015-04-18 22:27 #1 av: Huygens

Det kan ha börjat nu.

18 Personer har dött i en okänd sjukdom i Nigeria. Personerna dör inom 24 timmar efter insjuknandet.

Ett av sjukdomssymptomen är viktminskning.

Anmäl
2015-04-18 22:57 #2 av: Cristine

Något nytt de lyckats sprida, Fy f...n !

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-04-19 09:46 #3 av: Gahella

Kom ihåg den här när vi hade illuminatis ifokus. Och spm det ser ut är deras planer skrivna i sten och gör vad de kan för att detta ska uppfyllas.

Anmäl
2015-04-19 13:28 #4 av: Kallaterrier

Eller så är det en ren slump och du som hittar samband när det inte finns några. Varför skulle stenar som restes 1980 ha något att göra med Agenda 21? Sustainable population innebär ju  lika gärna att livsmedelsproduktionen ska öka, inte att befolkningsmängden ska minska. Man måste inte tolka allt så illa som det bara går.

Anmäl
2015-04-19 13:51 #5 av: Huygens

Det verkar som om dom som dog i Nigeria utsattes för någon form av nervgift. En fundering är att det var ogräs- eller insektgift avsett för jordbruket.

Anmäl
2015-05-04 16:04 #6 av: Huygens

Ed Miliband har rest en sten med sex svävande löften. Kan vara något att hålla ett öga på, Stenen finns i Hastings, England, och är Labours nya (?) löften.

Milibands sten har redan blivit föremål för parodi här1 och här2.

Anmäl
2015-08-14 22:21 #7 av: Huygens

En väldigt tung och lång dokumentär är gjord av Max Igan. Dokumentären heter The Calling. För fullständighets skull länkar jag även till tråden om GMO-barn.

Under andra halvan av The Calling tas GMO, Agenda 21 och Georgia Guidestones upp. Det är som sagt var en tungrodd dokumentär att se, så man måste nog känna att man har gott om tid, för den är över en timme lång. Om man redan är bekant med Icke, så kanske man kan hoppa delar av den första halvan.

Anmäl
2015-11-09 12:00 #8 av: Huygens

Svårt att veta vad militären planerar. USAs flottstyrka har skjutit upp ett antal underliga raketer över Kalifornien.

Offciellet är det atomubåtar (USS Kentucky) som skjutit upp Tridentmissiler utan kärnstridsspets över amerikanska städer, men många ögonvittnen säger att raketernas beteenden inte stämmmer med Tridentmissiler av den påstådda typen Trident II D5.

Det bildas stora lysande koner och en del vittnen pratar om att det ser ut som om det bildats hål i den mörka natthimlen. Los Angeles flygplats fick inte flyga ut över Stilla Havet och har reducerad trafik närmaste veckan.

.

USAs militär vill inte tala om varför dom skjuter upp missiler över amerikanska städer, utan hänvisar bara till att det är hemligt av nationella säkerhetsskäl.

Tro på det den som vill, men jag ser någon som ljuger som en häst travar.

Anmäl
2015-11-10 14:44 #9 av: Huygens

Påståendet att det var en Tridentmissil blir mer underligt med dessa bilder nära/över befolkat område. Är det en stråle som skjuter ut mot marken eller kemikalier som sprids?

Rör det sej om raketbränsle, brinner bränslet länge efter det skjutits ut. Vanliga missiler har inte långa blå koner av ljus. Är det ens en missil?

Anmäl
2015-11-10 23:36 #10 av: Huygens

Om jag tittar på det 15 sek långa klippet här och använder flygplanet på marken som referens, med antagandet att Tridentraketen håller Mach 3, får jag hela den självlysande formen ut till bildkanten åt vänster att bli ca 60-70 km lång och 8 km som tjockast.

Det är en enormt stor formation av blått självlysande avgas. Gigantiskt faktiskt. Jag tror inte att det är en vanlig Trident II. När jag kollar i Wikipedia blir jag mer häpen. En Trident II flyger inte med Mach 3.

En Trident II kan flyga med en hastighet av Mach 24 = 8 km/s. Det är en hysterisk hastighet som räcker till LEO, omloppsbana.

.

Om raketen håller Mach 24 är den blå formationen 500 - 600 km lång och borde vara utanför vanliga atmosfären. Minskar vi hastigheten till säg Mach 10 blir formationen ändå ca 200 km lång.

Det finns inga normala raketer som kan skapa så enorma stora självlysande blå formationer enbart från sina avgaser.

Anmäl
2015-12-12 00:38 #11 av: Huygens

David Icke har nyligen publicerat två videoklipp om Agenda 21. Det första
är en äldre, aningen omklippt föreläsning (1 tim 35 min).

Det nyare klippet (25 min) tar även upp global uppvärmning, FN och
Agenda 2030, som är en omgjord version av Agenda 21.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.