Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 5429 ggr
Cristine
1/10/15, 7:05 AM

UJ Snackis 10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu blev den för lång igen

Go´morron vänner och de om inte gillar oss!

Vaknade 5.42 av att det pep till och såg datorn gå igång, måste ha varit någon som gillar teknik.😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
1/10/15, 7:22 AM
#1

Hehehe här satt jag och letade bilder för att göra en ny snackis.  Så var det gjort redan.😃

Igår/inatt var det stjärnklart men lyckades inte se någon komet ändå. Lugnt och skönt härutanför nu och snön som skulle komma lyser med sin frånvaro. Däremot väntas styv kuling senare i eftermiddag. Bra att veta så man kan planera sina hundpromenader.🐶

Vart tog bilden vägen nu då? Den tappade jag…🤔

Ha det gott, alla!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
1/10/15, 7:27 AM
#2

Vi måste vara släkt för jag har också tappat bor min!😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
1/10/15, 7:35 AM
#3

God morgon.

Cristine, vilken tur du har att de sätter på datorn åt dig. Nu ska du bara lära de koka kaffe ☝️

😃

Cristine
1/10/15, 7:39 AM
#4

Ja det får j😂ag nog lära dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
1/10/15, 7:44 AM
#5

😂

Marr
1/10/15, 7:49 AM
#6

Hahahaha här finns det ingen som sätter på något…jag får göra det själv.😮😂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
1/10/15, 7:57 AM
#7

Det är samma här 😭

[VSK]
1/10/15, 7:58 AM
#8

Jag hade som projekt förra året att dressera dammråttorna att dra på kaffemaskinen kl 07 varje morgon, men det har gått segt… Börjar ge upp 🤦‍♂️

😃

Cristine
1/10/15, 8:29 AM
#9

Så olydiga eller lata de är.

Ni får göra en anslagstavla och sätta upp lappar å dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
1/10/15, 8:38 AM
#10

Japp.

Cristine
1/13/15, 6:26 AM
#11

Jag blir så förbannad när jag läser om 17 åringen i  USA  som fått cancer.

Hon lider av cancer i lymfsystemet och trots att läkarna har sagt att hon har 85 procents chans att överleva om hon genomgår cellgiftsbehandling men sannolikt kommer att dö inom två år utan den har hon vägrat.

I en intervju  säger hon  att hon inte vill ha ”giftiga, skadliga droger” i sin kropp utan vill undersöka alternativa behandlingsmetoder men högsta Domstolen har bestämt att hon ska behandlas därför att hon rymt från behandlingarna.

 Mamman har stöttat sin dotters vägran, något som lett till att barnavårdsmyndigheten tillfälligt tagit över vårdnaden av 17-åringen.

Myndigheten försvarar beslutet att tvinga flickan att behandlas för sin cancer och säger att de har en skyldighet att skydda henne. Bläää!!!😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
1/13/15, 6:57 AM
#12

Får hon inte använda sig av alternativa behandlingar då?  Kanske beror på var i Usa hon bor? Vad säger hennes förmyndare/föräldrar? Jag har inte sett detta…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
1/13/15, 7:04 AM
#13

 Mamman har stöttat sin dotters vägran, något som lett till att barnavårdsmyndigheten tillfälligt tagit över vårdnaden av 17-åringen.

Conetticut

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
1/13/15, 7:21 AM
#14

Nej men fy…😢

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
1/13/15, 5:24 PM
#15

Jag läste också om det, vilket jäkla övergrepp!

Huygens
1/13/15, 6:01 PM
#16

Tack och lov, det har slutat snöa på iFokus.

Cristine
2/8/15, 2:24 PM
#17

Inläggen jag gör fastnar i musen  så när jag skriver nästa inlägg så kommer det fram där när jag skickat iväg det så det gäller att jag har ögonen med mig  och synar allt jag skriver.

En medlem pååå LK skrev att när han skulle para en viss typ av ormar så måste han vara väldigt försiktig för de kan döda varandra istället.

Jag skrev   *  Oj, döda istället för att älska* men före det så hade jag svarat en annan medlem på en fråga  så när jag gick in och tittade  om han skrivit något mer om dem stor det    Oj, döda istället för att älska  "kör så det ryker". Jag tog bort det fort som attan  och hoppas att ingen såg det.

Hur gör jag för att få bort det?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2/8/15, 2:40 PM
#18

Har inte en aning. Verkar som det blir nå knas om du klipper och klistrar in orden?

Cristine
2/8/15, 2:44 PM
#19

Men det hade jag inte klippt ut, det fastnade i musen ändå

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2/8/15, 2:45 PM
#20

Hmm hur då?

Har du kollar din dator så du inte har nån aktiv, buggig keylogger?

Annons:
Marr
2/21/15, 9:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Hej på er!🙂

Länge sedan vi skrev något här.

Har fullt upp i ett par dar så jag kikar in när jag kan. Vill önska er alla en trevlig helg och att solen kikar fram på er. Ha det så gott!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/22/15, 11:01 PM
#22

Va? Har du fortfarande Chemtrails😮

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
3/22/15, 11:06 PM
#23

Vi har också, har inte du det Cristine?

Förutom den senaste tiden, annars har hela vintern varit jämngrå varje dag här i Sthlm

maria-svensson
3/22/15, 11:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Man sprejar för fullt i Göteborgs området med en del dagar.

ANAKIN SKYWALKER -X22

Gahella
3/22/15, 11:42 PM
#25

Det här berättar en amerikansk fraktpilot:

NASA har under senare år ändrat beskrivningen av olika förekommande molnformationer. Nu finns en helt ny lista på nya molnformationer som visar konstgjorda moln.

NASA och NOAA menar alltså att det helt plötsligt finns en ny grupp av moln. Intressant i sammanhanget är att dessa nya molntyper började uppträda samtidigt som man startade program för att manipulera vädret och efter att de många patenten registrerats. Sunt förnuft säger att många personer i maktposititioner ljuger!

Connall berättar också att när vi ser på satellitbilder i TV:s väderprognoser får du se en tvättad version där de onaturliga molndisen och väl synliga utlagda ränderna är borta. Det förklaras av att vädersatellitbilder numera kommer från några av världens största tillverkare av militär utrustning Raytheon och General Electric.

Menar du att militärindustrin kontrollerar majoriteten av den information som kommer från vädersatelliter i USA och andra delar av världen?

Ja, och media tillåter denna charad att fortsätta. I Europa och Sverige är det delvis NATO-plan som sprider ut dessa skadliga ämnen över oss. Resten sköts av vissa kommersiella civila flygbolag eller privata vädermanipuleringsföretag. Den svenska regeringen tillåter uppenbart detta över sitt eget territorium.

Sverige är intensivt besprutat

Connall flyttade till Sverige förra året. Han är chockad över vad han observerar eftersom han trodde Sverige var ett naturparadis där människor och miljöorganisationer var väldigt medvetna och låg i framkant i miljöfrågor.

Sorgligt nog visar det sig att det är tvärtom.

Sverige är så intensivt besprutat med kemikalier och tungmetallpartiklar i nanostorlek eller “chemtrails” och samtidigt så högt belastat med elektromagnetisk strålning från mobilmaster och trådlös teknik att det är något av det värsta han hittills varit med om:

Solen har knappt nått marken sedan tre månader tillbaka och de fortsätter att spruta över våra huvuden varje dag. Bara det att du kan känna att luften känns tung att andas och känna metallsmaken av det på tungan! Människor jag talar med får svår migrän, hosta och andningsproblem när sprutningarna är intensiva. I kombination med de höga nivåerna av mikrovågor från mobilmaster och radar kommer detta att leda till en folkhälsokatastrof.

Connell berättar att varhelst dessa besprutningar pågår ökar förekomsten av luftvägssjukdomar och andra svåra sjukdomar.

Nästan ingen tittar på det faktum att vi alla andas in de här gifterna. Jag har aldrig rökt i hela mitt liv, men sedan jag kom till Sverige har jag fått problem med lungorna.

http://newsvoice.se/2014/03/26/amerikansk-fraktpilot-avslojar-chemtrails-ar-verkligt-och-leder-till-katastrof/

Marr
3/23/15, 9:02 AM
#26

Var det för ett år sedan? så gick ju någon från centerpartiet ut och sa att "man måste lugna sig med sprayningarna nu!" Så har det inte blivit utan numera när man kan se himlen är det än värre.

Det sprayas så gott som dagligen och är det lugnt en dag så börjas det senare, innan solnedgången.

Förra veckan tog jag med mig laptopen ner till "stugan" och tänkte sitta på en skuggig plats med den. Satt och njöt i solen och strax var dom igång igen. Tog lite bilder, sen kollade jag flightradar. De planen fanns inte med över huvud taget, förutom ett en Boeing 777 från Dubai. Den skulle landa i Göteborg. Dess strimmor upplöstes dock snart till små krumelurer som såg ut som ord.

3 timmar senare var det helt disigt igen och blev kallt.

Denna fågeldöd som vi kan se tror jag är en stor del av effekterna av sprayningarna.

Min pappa kan knappt andas och har magrat så han ser ut som en fånge från Treblinka eller något. Klarar ej hämta posten eller gå ut med soppåsen ens. Men det är inget större fel på honom säger dom, lite kol men inte så att han ska kunna vara så dålig. Jag ska med till sjukan och slå näven i bordet nästa gång. Ska ha en förklaring på varför han inte får t.ex. syrgas. Något måste man kunna ställa upp med för att få hans livskvalitet bättre. Om detta har med de här sprayningarna att göra har jag ingen aning om, men jag blir inte förvånad om så är fallet.😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/23/15, 10:07 AM
#27

På ett halvår kanske jag har sett 7-8 enstaka strimmor som inte når nåågonstans, de blir avklippta mitt uppe i skyn. Igår såg jag för första gången på månader Harpmoln, annars har vi varit befriade från de båda jätte länge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
3/24/15, 11:12 AM
#28

Måste instalera om igen…usch!😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
3/24/15, 11:14 AM
#29

va… 

varför måste du installera om?

Cristine
3/24/15, 7:00 PM
#30

För jag kunde inte scrolla, skicka email, kopiera, få fram tangentbordet, röra musen riktigt etc

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
3/24/15, 7:08 PM
#31

OK

Marr
3/25/15, 8:16 AM
#32

Hej på er!

Hoppas ni har det bra i kylan, fast Norrland har nog det fint, Här blåser ordentligt i från öst och mulet, vi ska ev. få snö i morgon igen. Har mycket att göra nu och är glad att ni andra deltar, har lite att läsa igen nu. Igår hann jag bara komma in en sväng på morron.

Cristine jag hoppas du fått rätsida på din dator. Det är så stressande när det blir problem tycker jag för egen del, kan ju inget för 17.

Önskar er en bra dag allesammans, vad ni än gör!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/25/15, 8:53 AM
#33

Datorn funkar bra nu utom för en sak och det är bilderna..jag får inte in dem.😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
3/25/15, 8:56 AM
#34

Förklara bättre, så ska jag se vad som finns i trollerilådan. ☝️

Annons:
Cristine
3/25/15, 8:59 AM
#35

Jag kan inte lägga in en enda bild sedan jag instalerade  nytt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
3/25/15, 9:01 AM
#36

Vad menar du med att lägga in bild? Kopiera från kamera till dator?

Cristine
3/26/15, 2:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Ne, få in dem på sajten

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
5/7/15, 10:45 AM
#38

Hej alla vackra själar! 

 Känn hur jag hååller din hand idag Marr, tänk på hur bra din pappa har det nu.❤️

Hoppas ni alla mår bra och får lite sol på er.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/7/15, 10:41 PM
#39

#38Hej hej hej… ekar det tillbaka, till den vackra själ som utbrast det först.❤️ Kommer till hundratals  genom ekot, för att sen föröka sig vidare till tusen däröver.

Ja jag har känt din hand Cristine och mamma med, för vi var i "ingenmansland" som hon uttryckte det. En egendomlig men väldigt lugn känsla och jag förstår vad hon menar fast jag ej kan förklara det. Men du har varit i våra tankar & samtal i dag till och från i samband med pappa, så det stämmer. Jag blir ej längre förvånad utan nickar instämmande och känner mig trygg när du "kommer in" när det är kris och sorg. 

Önskar att du också fått sol med allt görande till din "moppe".  Är så glad om du lindrigare kan röra dig runt inom och utomhus nu. 🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/7/15, 11:31 PM
#40

Solen försvann tyvärr just när jag tänkte ta mej ut sedan började det att regna och blåsa.😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Magi-cat
5/8/15, 7:27 AM
#41

Kram Marr! ❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Marr
5/8/15, 9:05 AM
#42

Tack fina Magi-cat!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/9/15, 8:30 AM
#43

Nu tror jag att jag kommit på varför det inte längre finns några haarpmoln eller chemtrails här längre, det är j u här de ska öva  alla eu länder

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/9/15, 8:48 AM
#44

Dom har lagt ut några fetingar här för någon timme sedan. Dom blir till dis just nu och himlen som var så blå. Men så hör ju inte jag till Norrland direkt utan Västergötland.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
5/9/15, 8:55 AM
#45

Passar på att säga, kommer vara lika frånvarande i dag då det är så mycket att göra med pappas bortgång. Ringa samtal och annat som hör där till. Ta hand om gräsmattan bl.a som blivit jättehög där hos honom. Inget regn i dag så perfekt att ta det medans tillfälle ges.

Önskar er en härlig lördag i solsken!☀️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
5/9/15, 9:03 AM
#46

Beklagar, Marr! Förstår att det är mycket och tungt! Skickar kram! 🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
5/9/15, 9:08 AM
#47

Tack fina Katt!❤️

Ja det är mycket nu men det går. Det är ju sådant som hör livet till även om det är skitjobbigt. Har ju mamma som stöd och stor hjälp, annars vet jag inte hur jag skulle gjort.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/9/15, 4:43 PM
#48

Ja tur att du har din Mamma och ni kan stötta varandra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Evisen
5/9/15, 5:39 PM
#49

Beklagar sorgen Marr🌺. *stor varm kram till dig*🤗

Marr
5/10/15, 9:15 AM
#50

Ja annars vetti 17 hur jag hade fixat detta. Mamma behöver också tröst nu så vi bra för varandra.

Tack goa Evisen!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
5/10/15, 9:11 PM
#51

Jag beklagar också din sorg Marr  och är också glad att du har din mamma kvar vid din sida❤️ 

Usch va tomt det blir utan föräldrar, men samtidigt är jag glad att mina föräldrar gick över når de gjorde det för de hade såna smärtor från sin cancer.

Marr
5/11/15, 12:33 PM
#52

Tack Gahella!🌺

Ja jag är också hemskt glad att pappa slapp ligga för länge där på intensivvården för det var kört. Han har haft det mycket tungt med sin kol i synnerhet det sista året. Ska innan året är slut allvarligt dragit ner på mitt eget rökande. Denna tiden nästa år är det färdigrökt med cigaretter.

Ja Gahella du vet ju hur det är. Det är hemska sjukdomar och alla har vi väl minst 1 bekant eller anhörig som fått duka under av cancer & sådana här vidriga sjukdomar.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
5/11/15, 1:28 PM
#53

Kram vännen ❤️

Cristine
5/11/15, 1:56 PM
#54

Jag som rökt i 26 år och slutade för 28 år sedanvill ge dej ett råd Marr. Det värsta du kan göra är att dra på det, man ska tvärsluta.Först och främst blir hjärnan så överraskad att den inte hinner tänka ut några planer, …dessutom kan du få kol på just de där månaderna du drar ut på det. Jag tvärslutade och på 4-5dagar var jag en ny människa, hela kroppen genomgick en förvandlling , occh jag kunde jämföra med mina kompisar som bodde hos mej, hur de stank fast de var så noga med hygienet, vilka pengar de lade ut på både tobak och piller oh annat  som inte gjorde någon effekt utan bara förlängde det hela.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/11/15, 6:47 PM
#55

Ja Tack för rådet Cristine! Det är alldeles sant det… Någon gång under året här slutar jag. Tar en Göteborgs Rapé mellan varven redan nu. Rökfritt men ej nikotinfritt. Ja fy farao för stanken, fy farao för de pengar som går åt. Fy farao för kol. De pengarna finns inte egentligen. Röker inte 20 om dan men 10 minst. Gör ingenting om jag håller mig på 5 tills limpan är slut. Även om det finns pengar så kan man inte köpa nya lungor.

Vore man vettig i huvet och inte höll på med undanflykter, så kunde man sälja de 10 paket som är kvar till närmaste mentholrökare å sluta bums. När jag varit på kurser i 2 el 3 veckor har jag ej rökt. Får inte ens abstinens. Började röka som "klok" 28 åring när jag jobbade natt. Innan har jag snusat sen 7-8 klass. Feströka är heller ingen hit. Det slutar alltid med att man blir vanerökare eller börjar igen.

Förresten så var jag nere i som mest 2 paket i veckan förra året, det glömde jag bort och var igång igen efter några månader. Bara man bestämmer sig klart och pratar om det med alla, så blir det hemskt skämmigt när man ska tända den nästa ciggen.

Tog en paus i göromålen här hemma med allt, nu ska jag fortsätta. Blir sömnig när jag sätter mig.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
5/12/15, 6:45 AM
#56

dag ska jag till vårdcentralen, sist jag var skulle man anmäla sig till kvinnan som satt bakom disken, nu till en maskin.

Sist jag var fanns där 6 läkare som arbetade mellan  kl 8-3, nu finns 1 som arbetar mellan 8-12. då fanns 8 sköterskor, nu finns 1.  Jag undrar om jag får träffa en robot nästa gång

Samhället går frammåt eller…..

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Magi-cat
5/12/15, 7:45 AM
#57

#56 Det är inte klokt det där, Cristine…Hur ska den personalen orka? Dessutom tror jag det är dålig ekonomi. All den mest primära omvårdnaden som kan förebygga att det behövs dyrare vård, försvinner. Här på min ort har man tagit bort distriktssköterskan som var nära människorna och kände till dem, vad det fanns för behov och kunde ge råd och omplåstring. Nu måste alla beställa tid och åka flera mil för minsta lilla. Jag har hört folk som struntar i sina blodtryckskontroller t.ex.

Vård handlar om människor, inte robotar. 

Lycka till ändå på vårdcentralen, Cristine!🌺

#55 Kram till dig Marr! 🤗

Ha en bra dag alla!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
5/12/15, 8:26 AM
#58

Ja det är sorgligt! Att ta hand om de som behöver vård blir så oerhört pressat och stressat att det inte är hälsosamt. Vare sig för de som behöver vård eller de som ska ge vården. Sjukvårdspersonal behöver själva söka vård efter detta tidspressande schema.😕

Hoppas det går bra på mottagningen Cristine och du får det du behöver. Den du anmäler dig till lär ju inte bli sjukskriven i alla fall.🙂

Tack Magi-cat!🤗

En fin 12 Maj önskar jag vi alla får!☀️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
5/20/15, 7:05 PM
#59

Ännu en Illuminati-underorganisation, Scientologerna med Tom Cruise. Lägg märke till trianglarna i förhandsvisningen. På SVT sent ikväll.

Cristine
5/20/15, 7:14 PM
#60

Man ser dem TYDLIGT.

Skrämmande!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Huygens
5/21/15, 1:50 AM
#61

Kampen mellan Scientologin och IRS är som Icke säger, en kamp mellan opposames (inte opposities), ett spel för galleriet.

Själva S:et i Scientologernas logo är inte riktigt ett S, det är snarast format som en orm (eng. snake).

Marr
5/21/15, 9:57 AM
#62

#59 Jäklars jag somnade framför teven, igen. Det går väl se på Svt Play…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Huygens
5/21/15, 11:04 AM
Marr
5/21/15, 11:36 AM
#64

Tack Huygens!🙂

Måste åka iväg och byta till annat mobilt bredband. För det jag har nu är så kass. Försöker se av de intressanta filmer som lagts in det sista av er medlemmar. Blir bara avbruten av att det inte orkar hålla kvar mig på internet. Trafikavgiften drar iväg och så får jag tanka på för ytterligare en månad fast jag nyss gjort det.

Hoppas att 3 som nu har bra täckning här kan ge bättre resultat och så har dom 10 MB i stället för Halebop som bara har 5 Mb.

Hoppas ni har fint väder i dag för det har vi här äntligen. Ulliga bulliga vita moln seglar sakta förbi. Himlen är alldeles normal och inga sprayningar än. Ser fram emot en lång och skön promenad vovven å jag, då det inte blåser heller.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
5/24/15, 12:51 AM
#65

The Truther Girls bestämde sej för att gå och shoppa i Montreal, Kanada. NWO Shopping… mörk, men lite rolig.

Cristine
5/24/15, 7:18 AM
#66

Blå himmel men förfärlig blåst och isande kall så, nej ut vill jag inte..jag avskyr att frysa!

Ha en lugn och  vilosam  Söndag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/24/15, 1:42 PM
#67

Hej hej på er!👋

Igår hade vi en underbar sommardag i alla fall nere vid pappas hus. Gjorde storjobb i trädgården där och hade så ont i ryggen när jag kom hem kl 23.00 att jag knappast kunde vara rak. Gissa när jag vaknade i dag? Klockan 13.00! Jag som brukar gå upp vid 5-6 tiden.😃

Nu snart tillbaka till trädgården och fortsätta med arbetet. Behöver mjuka upp min kropp igen som är stel som en pinne. Det är disigt och blåsigt i dag och regn ska vi inte få förens i morgon. Önskar er alla en fin dag även om den får bli inomhus då, som för dig Cristine!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
5/24/15, 2:12 PM
#68

#67 Oj, då var du trött…

Hoppas det blir soligt, som här!

Kram!🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
5/27/15, 11:02 PM
#69

Truther Girls reverse speech. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: