Annons:
Etikettupplevelser
Läst 832 ggr
solvinge
7/22/14, 10:12 AM

Inre klarhet

Läste Uppropet från Saint Hilarion  och insåg att jag känner en större klarhet inom mig, märker att jag har mer överseende med hur andra agerar, veckobreven ger så mycket. Dessutom har jag hittat Aura- Soma Quintessenser och använt en nu några gånger, klarheten kom speciellt efter det. Gå in och känn in vilken som skulle passa dig.  http://webbutik.aura-soma.nu/quintessenser/

Annons:
Amon
7/25/14, 11:57 AM
#1

Tack för tipset Solvinge!🙂

Klarhet - ja kanske det, men också lugn och acceptans. Det är något som jag känner kommer mer och mer och som vi fick till oss i ljusgruppen att det är viktigt med nu.

Aura Soma med alla vackra tvåfärgade balans flaskor tycker jag är spännande. Jag var på en hälsomässa för en del år sedan och valde ut tre - fyra st. Sedan fick jag kanaliserat en hel del personlig info utifrån dessa av en dansk tjej. Mycket spännande! Fortfarande när jag ser dessa flaskor - så är det alltid den guld-lila flaskan jag fastnar för först..😇

Marr
7/26/14, 6:33 AM
#2

Jag fastnade för den blåa och när jag läser infon, så stämmer den väl på mig som person.👍

Var på ett slags föredrag för många år sedan och den doft jag fastnade för var min Ängels, Uriel. Ett litet sammanträffande…🙂

Intressant Solvinge och Tack för infon!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
7/26/14, 7:54 AM
#3

Även bland Quintessenserna väljer jag den guldfärgade - Lady Portia och den violetta - St Germain. 🙂

Balansflaskan guld-violett kallas visst också för den "egyptiska" flaskan - och dess specialitet är: Att etablera kontakt med inkarnationer i det gamla Egypten..😮👍

Marr
7/26/14, 7:58 AM
#4

Wow Amon det stämmer sannerligen på dig!😎

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
7/26/14, 8:12 AM
#5

Ja - jag kände mej lite träffad där..😃

Upp till toppen
Annons: