Utomjordiskt

Cattle mutilation by aliens

2014-06-04 01:11 #0 av: Charlie Brown

En del aliens verkar mindre goda... Lemlästade kreatur, där inget blod, inga spår av skor, bildäck etc - inga spår alls, är ett märkligt och tyvärr ganska vanligt fenomen i delar av USA. (kartläggning har gjorts och det verkar som det förflyttar sig periodvis. De kan absolut inte förklaras med att djur skulle varit framme, vilket framgår tydligt när man läser eller hör t ex Linda Moutlon Howe om detta. Hon har studerat bl a detta sedan decennier. Samma delar tas bort på ett väldigt exakt och precist sätt, utan att en droppe blod spills...

Se t ex:

http://www.unknowncountry.com/dreamland/cattle-mutilations-are-back-and-strangeness-extreme

Videon nedan är bland annat baserad på hennes forskning men så är även en annan video med, där en "dataröst" läser upp och kommenterar bilderna. Bilder som är bitvis ganska otäcka!

Så varning till känsliga personer!

Linda tar själv helt avstånd från den delen som visar en stympad människa, även om denne verkar ha blivit utsatt för samma sak som djuren, (en länk till en site om just detta: http://www.reocities.com/aliengrip/Mutilations/Guarapiranga2-En.htm) Jag har själv mejlat henne och frågat om detta och hon blev förvånad och sade sig inget veta om att människor någonsin skulle blivit utsatta för denna stympning. Hon känner till Guarapiranga-fallet dock. Hon bad t om YouTube ta bort det, vilket de gjorde - men nu verkar den videon vara tillbaka!

Även professor David Jacobs har en trist erfarenhet av fenomenet abduction - bortförande av folk... Googla gärna honom om ni inte vet vem det är! Det påminner lite om detta men det är sällan eller aldrig som människor får sätta livet till... Men syftet är oroväckande enligt honom. Nåja det verkar finnas ganska många olika aliens som besöker oss nu och de flesta verkar mest vara observatörer, vad det verkar som, och inte elaka.

Ett betydligt trevligare fenomen är de äkta crop-cirklarna - de som inte plattats till av människor, vilket man kan se om man studerar grässtråna som fåtts att växa i böjda former, på extremt kort tid! Men mer om det senare... 

Man kan undra om teorin om att detta (som går ut på att detta är ett långsiktigt program - en agenda för några varelser att förändra vårt DNA... Ersätta människan på jorden, småningom med nya "människor" ) är riktig? En del verkar ta detta med decimering av antalet människor, på stort allvar - tänker bl a på den extremt märkliga flyplatsen Denver International Airport och dess bissara väggmålningar på bl a döda barn och hemska scenarior med bl a en Nazi-liknande figur i grodperspektiv, med vapen i hand och gasmask på... Och den påstådda enorma underjords-basen som lär finnas där och som det byggs på än. Googla gärna "denver international airport" underground base bizarre murals"

Här länk till videon OBS starka, otäcka bilder! 

Anmäl
2014-06-09 17:38 #1 av: I want to belive

Om det är utomjord ingar, som gör detta mot kossor och andra kreaturer, min tanke var... att dom kanske vill få oss att äta mindre kött ? Och mer grönt..
luddig hypotes jag vet.. men det den mänskliga hjärnan inte kan upple va saker positivt som våra utomjordiska vänner Försöker komma med, behöver inte ha en
negativ innebörd... hoppas ni förstår mig rätt ändå .

Anmäl
2014-06-09 19:14 #2 av: Huygens

Kan det vara något annat, t ex ett transdimensionellt rovdjur, som väljer fel bytesdjur för att det är vilse?

Anmäl
2014-06-09 19:26 #3 av: I want to belive

Man vet ju aldrig liksom..

Anmäl
2014-06-09 22:31 #4 av: Eliiza

Hej på er!
Inga utomjordingar reser hit, från ljusårsavlägsna världar, genom tid och rum, för att mystiskt, bestialiskt och utstuderat brutalt lemlästa vår boskap etc.

Sanningen finns på hemmaplan...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-06-10 10:48 #5 av: LinaN

jag håller på teorin om vampyrer. Det är inte koscher att gå på människor nuförtiden utan det är vettigare att ge sig på större djur som nötkreatur. 

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2014-06-10 16:16 #6 av: I want to belive

Men är inte vampyrer egentligen reptilianer?
Såg det någonstans när det kom till myter ..

Anmäl
2014-06-10 18:13 #7 av: LinaN

#6 beror väl på vilken mytologi man tittar på. Finns ju många "traditioner" varav blodsugande är bara en vampyrism och i min upplevelse är de i klart numerärt underläge kontra de andra typerna av vampyrism.

Dagens vanligaste vampyrer är ju energivampyrer och de kan ju livnära sig så gott som osynligt bland folk på stan i och med att det är så många som ränner rundor, stressade, höga på energi och framförallt inte är medvetna om att det finns de som livnär sig på energi och därför inte kan skydda sig mot deras predation.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2014-06-10 19:58 #8 av: Marr

Vad vet man egentligen...inte mycket om dessa fall heller vad det verkar. En del tror ju att det ska vara dessa Cupachabras=getsugare, ett hundliknande djur om jag fattat det hela rätt.

Fast det är ju konstigt med dessa kirurgiliknande snitt och kroppsdelar som genitalier, läppar, inre organ etc som avlägsnats utan blodspill och med en enastående precision. Verkar osannolikt att ett djur skulle kunna göra detta, men som sagt vad vet man...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-06-10 22:27 #9 av: I want to belive

Mycket finns det som vi ännu inte har upptäckt på våran planet .

Anmäl
2014-06-10 22:29 #10 av: Marr

#9 Ja minsann är det så...

Anmäl
2014-06-10 22:30 #11 av: I want to belive

Men kommer ni inte ihåg för jätte längesen att det var ju någon liga som skar av häst genitalier ( hingst) ....
Många år sen , jag var nog runt.. 12 tror jag..är 23 idag ..
bra längesen . Vet inte om Google har något om det ..

Anmäl
2014-06-10 22:46 #12 av: Marr

Fy fasen det har jag inte hört. Men däremot så finns det ju en del sjuka hjärnor som skär sönder ston. Detta sker ju varje sommar och mycket runt Västergötland.

Vi hade ett stall där det smög runt en man som var psykiskt sjuk och även våldsam. Innan jag visste att han var våldsam så rusade jag på honom och frågade vad han hade på våra domäner att göra. Han hoppade in i bilen och backade iväg i full fart. Han tittade på hötjugan jag höll i och trodde väl jag skulle använda den.

Berättade detta för polisen som talade om att han varit dömd för sexuella övergrepp och hade nästan lyckats slå ihjäl sin bror. Efter det patrullerade polisen vid vårt stall mellan varven och även vid det andra stallet vi flyttade till.

Men i dessa fall som talas om här ovan har man ju ej funnit några som helst spår. Än så länge är det oförklarligt.

Anmäl
2014-06-19 00:46 #13 av: Charlie Brown

Enligt Linda sker detta i distrikt. Distrikten förflyttar sig. Detta är verkligt. Det är djur som lemlästas och inte ett spår av blod eller andra spår i marken. Om och om igen. Som den Sheriff som talade med Linda då 79: "Detta är gjort av utomjordiska varlelser - typ. Han kunde med expertis utesluta rovdjur. För de gör inte kirurgiska ingrepp och tömmer kroppen på blod och avstår från att lämna sår, samt koncentrerar sig på ögon, och genitalier och struntar i magen, tarmar etc... Så kära vänner det är inte vampyrer eller rovdjur. Ljus har observerats i dessa sammanhang. För min del är det enkelt. De tar boskap och lemlästar dem för att få det de vill ha. Vad det nu är. DNA? Knappast, det har de gott om ändå. Just vissa kroppsdelar... mer troligt...

Anmäl
2014-06-19 00:57 #14 av: Charlie Brown

Men det överensstämmer med teorierna om Presidenten och överenskommelsen att ... Här från http://www.ufoevidence.org/topics/presidents.htm

President Harry Truman is the first President to have to deal with the UFO phenomena publicly. There may have been sightings and/or UFO crashes before Truman, but nothing that had to be dealt with publicly. More importantly, Truman was the first President who had to deal with the public relations problems that go along with the UFO phenomena.

Anmäl
2014-06-19 06:34 #15 av: Eliiza

Hej igen!
Många underliga sk. djurstympningar är, som sagt, gjorda utav jordemänniskor som ohjälpligt hypnotiserats av och varit i Ashtar Sheran-gruppens våld då denna grupp fortfarande verkade här på Jorden. Och efterverkningarna finns kvar.

Ytterligare utförliga fakta i ämnet framkom relativt nyligen och är ännu inte tryckt i bokform. Dock kan man ta del av detta genom en förhandsläsning som nu finns tillgänglig på Internet under titeln "Contact Report 563 Translation".

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-06-19 10:56 #16 av: Marr

Förskräcktmen ändå ej förvånad av det du säger Eliza....

Anmäl
2014-06-26 09:09 #17 av: Charlie Brown

Det finns ju konstiga människor som har sin uppfattning, och djuroffer etc. Men detta är absolut inget resultat av dessa människor.  Detta är gjort av någon/några, som inte lämnar några spår alls, utom möjligen en triangel i marken. Så gör inte människor, de lämnar spår :) Inget blod. Alltid samma delar som tas med kirurgiskt ingrepp. Hade det varit rovdjur, hade det funnits blod och skrapmärken och de skulle inte lämnat tarmar etc... Nä, detta är, som Linda och den sheriff hon talade med då, inte gjort av något vi känner till så väl. Intressant dock! Hade det varit människor hade de fångats om inte fysiskt, så på bild. Det har satts upp kameror i dessa sammanhang. T om specialkameror som värmekänsliga, infrarött, etc. Inte ett spår av människor. Däremot har det filmats av en japan, om jag inte missminner mig, en ko som flyger upp i luften! Kanse ett fejk, men ett konstigt sådant i så fall. Det har observerats märkligt ljus i dessa sammanhang. Antingen är allt detta helt påhittat och fel (vilket jag anser ytterst osannolikt - decennier efter decennier, över hela jorden... nix, det tror jag inte)  [det i sig vore ett större fenomen i så fall] eller så är detta fenomen ett faktum. Jag tror så. De har något ut av detta, om det är kroppsdelarna i sig eller DNA eller vad, kan man bara spekulera i, förutom de inom USAs regering, som lär veta... Märkligt är det i alla fall.

Anmäl
2014-06-26 09:13 #18 av: Charlie Brown

Nu har de återigen tagit bort klippet från YouTube och det är delvis mitt eget "fel":) Jag kontaktade Linda och frågade om detta och hon svarade med att hon inte ville bli inblandad i den delen av dokumentären som visar en människa som utsatts för liknande ingrepp. Så hon anmälde YouTube och videon togs bort. Sen dök den upp igen och togs bort igen! Men den första delen visar hennes doku om cattle mutilation, "A strange harvest", kan man hitta ändå, t ex https://www.youtube.com/watch?v=-pCTg570B30

Anmäl
2014-06-26 09:32 #19 av: Charlie Brown

Vill man kontakta henne och fråga mer om vad hon gör, har hon en sida på nätet,  http://www.earthfiles.com/ där man kan se vad hon gör nu, mycket om Gobekli Tepe och Pyramiden under jord i Alaska och fler pyramider under jord som upptäckts nyligen med avancerad utrustning, typ :) Sateliter och radar, har jag för mig. Mycket finns att finna på vår jord, om vår historia som inte är helt känt idag. Mycket av detta finns undanstoppat på museer... Se Klaus Dona, Österrikisk arkeolog som kämpat med myndigheter och så, för att visa vad vi inte annars får se!, t ex https://www.youtube.com/watch?v=EWp0ewX3W94 eller den utmärkta https://www.youtube.com/watch?v=Doz1NhmmTsw, YouTuba "Klaus Dona" Så hittar ni mer!

Anmäl
2017-06-29 14:24 #20 av: Huygens

Flera döda stympade vita hajar har hittas längs kusten i Sydafrika. Dom vita hajarna har fått sina levrar utskurna med kirurgisk precision, inga andra organ har skadats och snitten ser ut att ha gjorts med en fin skalpell.

Myndigheterna påstår att det är späckhuggare som valt att livnära sej på hajlever. DM

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.