Kanaliserade budskap

Sveriges regering vet att aliens finns.

2014-05-12 23:40 #0 av: Mrevil

Fick reda av en utomjording att de vet men håller det hemlig. Vad tror ni?

Anmäl
2014-05-12 23:43 #1 av: Mrevil

Om vi antar att det är sant så undrar jag vad Svenskarna kommer tycka om att svenska regeringen vet at utomjordingar finns men håller det hemligt?

Anmäl
2014-05-12 23:50 #2 av: Tarotstollan

Antar att alla regeringar runt om i världen vet att de finns och alla håller tyst för att inte skapa panik!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-05-13 09:58 #3 av: VSK

Är nog så som #2 säger. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-05-13 11:08 #4 av: Gahella

Absolut vet de det, i alla fall delar av regeringen tex högre militärbefäl

Anmäl
2014-05-13 12:53 #5 av: dbIII

Finns det högre militärbefäl i regeringen?

Anmäl
2014-05-13 14:38 #6 av: Gahella

Sorry, det blev fel. Svaret ska vara

-Ja absolut vissa inom regeringen, högre militärbefäl och personal som jobbar inom FOI.

Anmäl
2014-05-13 16:44 #7 av: Marr

I Usa har vi t.ex. C.I.A. som är i högre tjänst. Över militären.

Absolut tror jag att vissa regeringsmedlemmar "vet". Lika med militären, vissa där med. Helt övertygad är jag om det. Vi är dom sista som får veta, just det dom vet. Jag är åtminstone glad jag inte är en av dom just nu.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-05-13 18:07 #8 av: Humbugg

Jag tror din utomjordiska vän försöker att lura dig :O

Anmäl
2014-05-14 21:21 #9 av: I want to belive

Klart dom vet . Men varför skapa onödig panik i världen när våra fina vänner kommer personligen till oss  :)

Anmäl
2014-05-15 08:35 #10 av: m2studio

En av orsakerna är att sysselsätta en bra del av världens människor som söker svar, forskar, pratar, titta på himlen, ta bilder, är UFO sökare, läser tidningar för det och över huvud taget spillra bort sin dyrbara tid för ingenting(för en sak som redan vet om regeringar) och då mindre personer kollar vad regeringar gör och regeringar kan lättare håller på sina saker utan våran medvetande eller i lugn och ro.

Vad då panik? 

Statisten stor del av Europa folket tror på UFO och Aliens och då regeringar kan sälja deras teknologi till oss så som Mobiltelefoner, GPS, Laser, Microchipar, Datorer och mm.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2014-05-15 19:02 #11 av: Humbugg

#10: Men det är alltid bra att utomjordingarna kan tjäna pengar så de har råd att åka hem snart :)

Anmäl
2014-05-17 06:47 #12 av: Squimpan

#11 tror knappast att #10 menar så.

han menar att Regeringen kan tjäna pengar på den teknologin. inte Utomjordingarna själva... tror nog att du förstod det själv men man vet ju aldrig.

Anmäl
2014-05-18 12:35 #13 av: m2studio

Tack #12 av Squimpan, jag menade en del så också men ibland min Svenska sviker mig vad jag tror och tänker.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2014-05-18 12:35 #14 av: Humbugg

#12: du menar "världsregeringen"? för vad jag vet så har varken den svenska regeringen några patent eller statliga företag som producerar de "utomjordiska" teknologierna :O Att enbart dela ut teknologin till diverse företag filtrerar vinsterna så pass mycket att det inte är lönsamt... tror nog att du förstod det själv men man vet ju aldrig.

Anmäl
2014-05-26 16:43 #15 av: I want to belive

Det jag menade ang panik är att vissa som absolut inte tror på dylikt eller är rädd för att ens tänka på det och har sett för mycket elaka sci fi filmer , skulle drabbas av panik för att dom är rädda att samma sak skulle kunna hända i verkligheten. Vem f*n skulle inte få panik om det vart då som det blev i independence day ? ;)

Anmäl
2014-05-26 19:36 #16 av: Lollo 97

Jag tror också att dom vet. Men om dom skulle väl kunna säga det bara? Får man panik så får man hehe. Men det är väl ingen hemlighet tycker jag i alla fall. Dom är ju inte direkt farliga. För i så fall så skulle jorden redan vara undergången för dom har hälsat på oss i mer än    10 000 år. Dom hjälpte till att bygga pyramiderna. Hur skulle vi annars ha lyft typ 12 tons block för 10 000 år sedan och byggt så högt?! På hieroglyferna så är det mystiska skepp och varelser som väldigt få har sett idag (Vissa hieroglyfer) så jag tror regeringarna vet mycket mer än vad dom säger.

Anmäl
2014-05-26 19:49 #17 av: VSK

Finns block som väger 50 ton stycket i andra byggnationer.

För övrigt så är väl medelvikten på blocken 2.5 ton i Cheopspyramiden har jag för mig. Nog så imponerande Glad Sist jag hörde så tror man det finns 2.3 miljoner block enbart i Cheopspyramiden.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.