Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 503 ggr
[Hukanson]
2014-04-15 21:28

Är tekniköverföringen ett krig?

Dessa bilder är tagna i Afganistan och man undrar om det är en medveten krigsövning mellan jordiska styrkor och ufo skepp i lufthavet? http://youtu.be/G89_7FYynt4

Annons:
Cristine
2014-04-15 22:54
#1

När jag lade in den så sade alla att den är fejk. Jag har svårt att tro att man fejkar något med  Amerikanska marinen i huvudrollen. Ufot svarar inte på aggresionen. Alltså är de fredliga.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Humbugg
2014-04-16 00:20
#2

Den är givetvis fejk, kollar man enbart på tummarna på klippet har den 700 tummar upp och 2000 tummar ner. Man ser även att "skeppet" är för dimmigt för att vara på riktigt (du finner samma teknik i de äldre Starwars-filmerna) samt att det rör sig på ett fejkat sätt. Vidare kan man fråga sig varför militären inte skjuter mot själva skeppet? man skulle dessutom inte använda vanliga kulsprutor från markfordon mot något så "stort" utan det skulle användas mycket kraftigare vapen samt att luften skulle krylla av amerikanska stridsflyg och attackhelikoptrar.

Vem som helst kan ta vilken video som helst och modifiera den med dagens teknik.

Så tyvärr, denna UFO-video är inte heller på riktigt.

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

[Hukanson]
2014-04-16 18:20
#3

Men antag att det har hänt, att det vi ser verkligen händer….en helt vanlig dag patrull i gerillaland risk för eget liv,, helt plötsligt ett enormt alien spaceship, stellarskepp, ovanför närmaste bergknalle, mindre farkoster börjar komma ur och färdas bort, paniken sprider sig, vad är det här?? Man har redan vapen i hand, någon börjar skjuta i total skräck, andra följer efter, snart ligger alla och pumpar så mycket bly de bara kan mot detta främmande föremål… Men om det har hänt borde historien inte ta slut med ett videoklipp…det borde bli konferenser i både EU och NATO. Framför allt så finns stellarskeppet kvar i vår närhet nu idag.

[Hukanson]
2014-04-16 18:25
#4

Vad jag egentligen avsåg med dennatråd var att diskutera huruvida det förelåg en konspiration mellan stellarerna och vår jordiska militärmakt på så sätt att det ser ut som om de krigar men i själva verket testar de bara vapensystem mot varandra. Strellarernas överlägsenhet gör att de tål våra vapen och kan också acceptera att vii utvecklar mer avancerade vapen. Sanningen om vår mänskliga utveckling på det tekniska området är ju att det oftast behövts krig för att få till stånd en utveckling av tekniken. Stellarerna känner oss och vill hjälpa oss. Detta skulle kunna kallas tekniköverföring.

Humbugg
2014-04-16 18:50
#5

Jag tvivlar på tekniköverföringen, världens militär skulle vara extremt intresserade av teknik som gör att våra flygfarkoster skulle kunna hovra utan propeller eller jetströmmar samt flygande hangarfartyg. Samtidigt skulle vi vara extra intresserade av rymdfarkoster, som det är nu har vi bekymmer att ta oss igenom atmosfären samt kunna driva runt i rymden.

Det ultimata skulle givetvis vara stridsflyg som både kunde användas i jordens luftrum och samtidigt kunna ta sig utanför atmosfären ;)

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

m2studio
2014-04-17 14:58
#6

Filmen är fejk och av en dålig sorts. 😂

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Upp till toppen
Annons: