Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2059 ggr
Rakamakamambo
1/20/14, 9:05 AM

Mina grannar är misstänkta utomjordingar

Hej! Jag är en kille som är lite intresserad av det här med utomjordingar och jag misstänker att mina grannar är utomjordingar med tanke på att de beter sig väldigt märkligt, de luktar konstigt, nästan lite kemiskt och utför mystiska ritualer. Mina vänner säger att jag är galen men jag är rätt så säker på att mina grannar verkligen är utomjordingar.

Jag tänkte att jag kan uppdatera hur min forskning om de går i denna tråd. En följdfråga är ju, har ni någon gång märkt av utomjordisk aktivitet i er närhet?

Annons:
Marr
1/20/14, 9:35 AM
#1

Oj då! ja en del kanske man har funderat över, men har snart sett att dessa kanske mer annorlunda människor har en annan kultur än vad vi svennar har. Visst upplever jag utomjordiska saker men någon utomjording har jag ej mött på gatan vad jag vet. Den jag såg på ett tak en gång var en Grey.

Vad är det för ritualer dom håller på med menar du? Har du fått inblick i det och vet att det är så? Jag har en viss ritual för mig innan jag ska till att meditera t.ex. Min granne luktar lite kemiskt ibland då han har en slags luftrenare med ämnen som stinker. Då ska han ej vara inomhus när "apparaten" är igång, men jag tror att han slarvar med det.

Ja du får gärna uppdatera vad du finner, så länge man inte riskerar att kränka eller avslöja människor genom det. Man kan ju aldrig veta men dom kanske just bara är…ovanliga.

Jag är nog både vanlig och ovanlig själv och en del har skämtsamt frågat om jag är Häxa eller utomjording.  Jag är bara jag och föddes på BB och är normalbegåvad och vill bara veta mer om det som man vill "tysta ner". Det som jag sett både högt och lågt på himlen under min livstid…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1/20/14, 10:39 AM
#2

Kan bara hålla med Marr här ☝️

Gahella
1/20/14, 10:55 AM
#3

Me too :)

Cristine
1/20/14, 10:57 AM
#4

En till!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Rakamakamambo
2/5/14, 11:13 PM
#5

Jag är ledsen att göra er besvikna, men jag var inte riktigt helt opåverkad av vissa substanser när jag skrev detta. Hehe, jag ber om ursäkt! Men om någon har liknande erfarenheter kan ju dessa använda denna tråd!

[VSK]
2/5/14, 11:22 PM
#6

😭

Annons:
Marr
2/6/14, 7:39 AM
#7

Men jösses, hoppas du vet om du är kille eller tjej. I din ofullständiga presentation står att du är en tjej och här är du en kille…

Ta det lugnt med dom där substanserna är du rar, så du inte får paranoja…förstod allt att det var något som inte stämde där att du var en skojare eller så…

Vara rädd om sig!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

VildaVittra
2/6/14, 9:59 AM
#8

#7 Du kan ju knappast klandra TS för en text som ifokuskillarna dikterat för de som inte skrivit en själv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Marr
2/6/14, 10:18 AM
#9

#8 Innan jag hade fyllt i min presentation så var mitt kön hemligt. Vill inte klandra någon. Men bäst att hålla sig i från diskussionsforum tänker jag, när man är påverkad av substanser.

Ärligt talat så bryr jag mig inte om vilket kön TS har. Så det var förmodligen onödigt uttryckt av mig…Sorry.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

UfosFinnsFaktiskt
2/17/14, 12:36 PM
#10

jag tror att krisna kom med den glada nyhete ill den lägre andevärdlen (de de vi kan känna avm alla andra är flux)krin år 0l Ingen tvekardä men det finns många som villseleder, Satan har skafft sig stor makt för att få människor att vika av den smala vägen,

Upp till toppen
Annons: