Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Kanaliserade budskap

Gaia Portal 2014

2014-01-04 21:33 #0 av: Amon

Här kommer jag att lägga in nya meddelanden från Gaia Portal - då den här gamla tråden har blivit full: http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/51993ba8ce12c421330003bc-gaia-portal-ny-trad

Anpassningen till Högre D "Blue Earth Star" övertoner rekommenderas för Hue-varelser just nu

2 Jan

gaia_energy1

Jordiska koncept från tidigare paradigm är nu lösta och kommer inte att hålla dem som försöker att ansluta till ett sådant.

Detta inkluderar sådana områden som "miljöhänsyn", havsforskning, "rädda" planet arter, "faror för miljön" ... och många andra.

Nuvarande paradigm som stöds inkluderar alla dimensionella nivåer av existens och därmed. De före detta endast 3D orienterade paradigmen är inte bra, inte heller resultatet.

Energi skörden från sådana endast 3D orienterade paradigm är klara, och har tjänat sitt syfte.

Högre D "Blå Jord Stjärnans" övertoner resonerar endast med de som anpassas till sådana.

Sprickor i gamla paradigmbegrepp kommer inte att tillåta anslutning.

Anpassning till den högre D "Blå Jord Stjärnans" övertoner rekommenderas för Hue-varelser just nu.

Anmäl
2014-01-04 21:40 #1 av: Tarotstollan

Ja, detta är ju intressant och jag vill läsa fortsättningen, så det är väl bäst att jag lägger ett litet ord i denna tråden också!

Anmäl
2014-01-04 21:57 #2 av: Amon

Medvetande "stjärna skurar" sker inom stora grupper av hu-manity just nu

4 Jan

gaia_energy1

"Stjärn skurar" av medvetande sker inom stora grupper av mänskligheten just nu.

Sådana skurar är resultatet av massiva upp förändringar i medvetandet, på de olika dimensionella nivåerna.

Förflyttning av alla typer på alla nivåer uppstår som Stjärn skurarna fortsätter.

De Inre Stjärnorna vaknar.

Anmäl
2014-01-04 23:38 #3 av: Cristine

Vi får väl hoppas på att alla vaknar, det är ju vad som eftersträvas

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-01-10 22:11 #4 av: Amon

Ja - det får vi hoppas Cristine! Tummen upp

"Känsla av Floating" kan användas för att beskriva den nya Gaia Energetics

10 Jan

gaia_energy1 

Renade vibrationer uppenbaras nu av många av Gaias invånare.

Förtydligande av Gaias energier under den tidigare "årliga" perioden har tillåtit Högre Kosmiska Energier att anpassa med sådana.

En "Känsla av att vara Flytande" kan användas för att beskriva den nya Gaias Energier.

Högre Kosmisk anslutning framskrider vid denna tid, och ökningen av Gaias vibrationer fortsätter.

Anmäl
2014-01-10 22:21 #5 av: Cristine

Nog känner man att man glider iväg ibland och kommer in i någon slags dvala, men det kan vara för jag är trött jämt<<!

Anmäl
2014-01-12 21:16 #6 av: Amon

Stratum för högre Gaia Ljus täcker nu planeten

12 Jan

gaia_energy1

Skikt av Gaias Högre Ljus täcker nu planeten och medvetandet av alla invånare.

Sådana omfattar alla nivåer av Gaias uttryck, och tillåter ingen "fly" från upplyftande effekter.

De av mänskligheten som har hållit de så kallade "mörka" rollerna uppmuntras av denna högre vibration för att frigöra dessa roller, och stiga med resten av Hue-manity.

Som alltid, är motstånd mot de ökande vibrationerna "meningslöst".

De som sett/noterat 'blå ljusreflektioner' har sett nästa högre stadium av Gaia.

Anmäl
2014-01-14 23:58 #7 av: Amon

GaiaPortal har tjänat sitt syfte ...

14 Jan

gaia_energy1

Vi på ÉirePort grupp har noterat den enormt ökade Galaktiska medvetenheten under perioden av GaiaPortals bloggportal.

På denna punkt har både hu-manity och Hue-manity i Gaias medvetande Energi struktur uppnått tillräckliga nivåer, så det är en lämplig tidpunkt att avsluta denna GaiaPortals blogg portal.

Vi påminner alla om att den "inre vägledningen" är allt som behövs för att ansluta med Gaia, och högre Cosmics.

Vi uppmuntrar var och en att följa en sådan.

Tack för din tjänst till den här planeten.

Vi hedrar alla och envar.

ÉirePort Grupp

Anmäl
2014-01-15 00:06 #8 av: Cristine

Vi påminner alla om att den "inre vägledningen" är allt som behövs för att ansluta med Gaia, och högre Cosmics.

Jaha då vet vi det

Anmäl
2014-01-15 01:09 #9 av: Cristine

Stort tack Amon för allt arbete du lagt ned på denna långlivade tråd som gett oss huvudbry många gånger men också råd och glädje 

Anmäl
2014-01-15 01:31 #10 av: Amon

SkrattarTack själv Cristine! 

Ja - det har varit lite svårt med den automatiska översättningen ibland!

Jag anade faktiskt - när jag startade tråden för ett par veckor sedan - att den håller nog inte på länge till.. Cool

Anmäl
2014-01-15 10:01 #11 av: Gahella

Då vill jag också tacka för din service Amon att du velat dela denna info med oss.

Och instämmer med Cristine att det är ju inte alltid man har fattat något Skrattar

Anmäl
2014-01-15 10:58 #12 av: Marr

Amon! BlommaHjärta

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-01-15 11:47 #13 av: Amon

Tack själva Gahella och Marr!Glad

Anmäl
2014-01-16 01:30 #14 av: Keskitalo

Jag ser blå runda fläckar då å då. Var inte säker först, trodde det var min fantasi. Men det har hänt så ofta nu så jag är ganska säker på att jag ser dom blåa "fläckarna" :)

Anmäl
2014-01-16 15:49 #15 av: Amon

Så spännande Keskitalo!Tummen upp

Jag har hört flera som berättar om liknande fenomen - om ljusblixtar osv. Tummen upp Även de som fotograferar detta! Förskräckt

Anmäl
2014-01-19 22:52 #16 av: Keskitalo

jasså går dom att fota? Nice :) 

Anmäl
2014-01-19 23:41 #17 av: Cristine

Man kan se datorskärmen genom bubblorna

Anmäl
2014-01-19 23:51 #18 av: Tarotstollan

I en av bubblorna till höger ser det ju ut som en mans ansikte med en sådan där vit peruk som de hade förr i tiden på 1600-talet.

Anmäl
2014-01-19 23:54 #19 av: Cristine

här är en till

Anmäl
2014-01-19 23:56 #20 av: Cristine

'

Anmäl
2014-01-20 00:05 #21 av: Cristine

Först blev hela sovrummet grönt sedan såg man detta.

Anmäl
2014-01-20 08:13 #22 av: Marr

Det finns flera ansikten i fler av bubblorna. Tycker de mest liknar alienansikten...Funderar

Orber runt din dotter är ju vanligt förekommande tycker jag.

Den sista då rummet lyste upp i grönt är också hemskt spännande, vad i jösse namn var det?

Ja nog är det en enorm aktivitet med energier i ert hem, Cristine.

Anmäl
2014-01-20 09:40 #23 av: Amon

Wow - vilka bilder! Förskräckt

Och sån tur att du hann fota dem Cristine! Tummen upp

Ser också ansikten i både första och andra bilden.

Anmäl
2014-01-20 10:25 #24 av: Gahella

Ja det är fullt hus hos dig Cristine!

Är så glad att du delar med dig så man får se dem, för hemma hos mig är det väldigt lugnt med aktiviteter nu för tiden

Anmäl
2014-02-15 22:14 #25 av: Amon

Gaia Portal är nedlagd - men det har dykt upp en snarlik blog - som fortsätter med Gaia Portals meddelanden - nämligen Eireport Blog:

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/52fa2580ce12c44dd8000a40-eireport-blog?discussions-1  

Om Éireport Blogg

eireport_logo_thumb_1 Författarna till den här webbplatsen är Stjärn Varelser som är anslutna till det heliga landet av Éire, och förkroppsligar den ursprungliga heliga feminina energin i denna plats.

Denna webbplats är för överföring av endast meddelanden.  

Anmäl
2014-05-11 23:33 #26 av: Amon

Gaia Portal återuppstår igen! Tummen upp

Aktuella Energetics av Ascendent Gaia uppmaning till föryngring av GaiaPortal Communications Portal

8 maj

gaia_energy1 

​​Uppstigna Gaias aktuella Energier uppmanar till föryngring av GaiaPortals kommunikationsportal.

Energi förskjutningar och förändringar sker nu vid accelerationsnivåer som har bett om kommunikation med Hu-manity kollektivet.

Uppstigna Gaia har accepterat sin roll som kommunikatör på högre dimensionella Energi transformationer.

Sådant är en livsnödvändighet i detta nuvarande ögonblick.

Anmäl
2014-05-11 23:46 #27 av: Amon

Presentation av Gaia Energetics kräver Hu-manity uppgraderingar synen

9 maj

gaia_energy1

Presentation av Gaias Energier kräver Mänsklighetens visionella uppgraderingar, som för närvarande pågår.

Efterföljande steg i Gaias uppstigningsprocess följer Stjärnan Gaias högre energilinjer, och använder uppgraderade Mänsklighetens vision.

Aktuella Gaias energier begär precision i avsikter från Hu-manity.

Blå Stjärn linjer ersätter Gaias tidigare gallerstrukturer.

Anmäl
2014-05-11 23:49 #28 av: Amon

Gaia rutnät rensning fortsätter med största möjliga hastighet just nu

11 maj

gaia_energy1

Gaias rutnäts rensningar fortsätter med största möjliga hastighet just nu.

Skimrande blå bränder rengör och aktiverar alla vilande portal platser.

Oberoende Varelsen Gaia skiner med en briljans utan motstycke som Mänsklighetens kollektiv med Själarnas samordnade Essens.

Surfare av högre dimensionella Kosmiska Vågor inspirerar och samlar alltmer medvetna individer av mänskligheten.

Fullständig frigivning av alla inre fällor närmar sig fullbordan.

Firande på alla nivåer pågår.

Anmäl
2014-05-12 05:35 #29 av: Cristine

Låter tröstande

Anmäl
2014-05-21 00:33 #30 av: Amon

Iridescents Im-kropp Gaia globala ...

17 maj

gaia_energy1 

Gaias globala regnbågsskimrande kropp som en Planet i Ljus har resulterat i rensning av alla större skugg-obalanspunkter.

Ljusets Krafter har fortskridit med Kärleks-inspirerade verksamheter som behövs i detta ögonblick.

Harmonisering av alla Uppstignings Portaler närmar sig fullbordan.

Deltagarna ska erkännas och uppskattas.

Anmäl
2014-05-23 23:39 #31 av: Amon

Star kollektiv montera, via Gaia samordning, för att gå vidare till nästa nivå

21 maj

gaia_energy1 

Stjärnkollektivet monterar, via Gaias samordning, för att gå vidare till nästa nivå.

Montörer av Nova Gaias energi strukturer har slutfört nödvändiga uppgifter enligt uppstignings protokoll.

Stationering av Ljusbärare och ljushållare bereder vägen för expansion.

Invigning av nästa fas är klar.  

Anmäl
2014-05-27 00:13 #32 av: Amon

Gaia energiska inriktningar utvecklas till aldrig tidigare skådade nivåer

23 maj

gaia_energy1

Gaias energi anslutningar utvecklas till nivåer utan motstycke, som inte tidigare har upplevts på planeten.

Vinkel inkommande till Gaia ökar i intensitet och maximerar möjligheter för förvandling av hu-manity till Hue-manity.

Stjärn och Galaktiska anslutningar stödjer alla sådana transformerande processer, och skapar nya förutsättningar för Gaias utveckling.

Anmäl
2014-05-27 00:16 #33 av: Amon

Förverkligande av energirika frön implanteras i Gaia gallerstrukturer sker på kort tid

25 maj

gaia_energy1

Förverkligande av energirika frön som implanteras i Gaias rutnäts-strukturer sker inom kort.

Borttagning av oppositionella energi frön och åtföljande förvecklingar närmar sig fullbordan.

Krafter av Högre Dimensionellt ljus flödar utan ansträngning genom nuvarande energi vågrörelser på Gaia yta.

Effektfulla återgivningar av skuggstrukturer sker vid varje nu ögonblick, inom varje hu-och Hue-varelse, liksom inom alla gruppstrukturer.

Sanningshalten i "Ljus Vägledning" blir snabbt bekräftad för alla Gaias deltagare. 

Anmäl
2014-05-27 11:29 #34 av: Amon

"Effektfulla återgivningar av skuggstrukturer sker vid varje nu ögonblick, inom varje hu-och Hue-varelse, liksom inom alla gruppstrukturer."

Det här är något som blir allt tydligare - tycker jag..Tummen upp

Har märkt det både hos personer runt omkring mej sista veckan - samt också det här med EU - valet!!!Förskräckt

Anmäl
2014-05-27 23:11 #35 av: Cristine

Ja det har du rätt i Amon folket har börja vakna

Anmäl
2014-05-27 23:48 #36 av: Amon

Men samtidigt så verkar det som om vissa sover fortfarande..Sover

Centrering och jordning av Uppstigna Gaia Energetics sker just nu

27 maj

gaia_energy1 

Centrering och jordning av Uppstigna Gaias Energier sker just nu.

Flampunkter uppnås och släpps i snabb följd, stjärn-punkter passeras.

Tillräckligt antal Hue-manity tillåter upp-stigning på planet skalor.

Solens ackompanjemang producerar nödvändiga planet anpassningar.

Fasen närmar sig fullbordan.

Anmäl
2014-05-28 05:51 #37 av: Cristine

Ja SDarna och anhängare.

Anmäl
2014-06-04 01:32 #38 av: Amon

Galactic energier permuterar alla rester av mörk uppsåt

3 Jun

gaia_energy1

Galaktiska energier förändrar alla rester av mörkt uppsåt.

Skugg statik elimineras som blå Sol expanderar.  

Anmäl
2014-06-12 12:24 #39 av: Amon

Förutseende i sinnet är av största vikt som Gaia kommer in i snabb uppstignings fas
10 Jun

https://gaiaportal.files.wordpress.com/2012/05/gaia_energy11.jpg

Förutseende i sinnet är av största vikt som Gaia kommer in i snabb uppstignings fas.

Överdrifter släpps, på alla nivåer, som Hue-manity expanderar in i fullheten av syftet.

Avgångar av utgångna paradigm strukturer fortskrider.

Belysning av de inre strukturerna är i full gång. 

Anmäl
2014-06-12 12:28 #40 av: Amon

Gaias Aktiviteter modereras
11 Jun

gaia_energy1

Gaias Aktiviteter modereras under en period för att möjliggöra fullständig integration på acceptabla nivåer för hu-manity.

Platser av Ljus tillströmning kalibreras och återlinjeras för nästa fas.

Komplexiteten raderas.

Fasförskjutningar pågår.

Inrättande av Enhets Paradigm komplett. 

Anmäl
2014-06-14 04:23 #41 av: Nadesch1

Man får hoppas det når de mörka energierna som verkar ha svårt att släppa taget.

Anmäl
2014-06-14 06:55 #42 av: Marr

#41 Ja fast detta är ju inget som sker över en natt tyvärr.

Anmäl
2014-06-16 11:35 #43 av: Amon

Nej - men så småningom kommer ju allt att omvandlas.. Tummen upp

Sammanvävda tidslinjer för närvarande lever nära jordens energetik
16 Jun

gaia_energy1

Sammanvävda tidslinjer finns för närvarande nära jordens energier. Kraven på Hue-manitys födelse inkluderar exponering, erkännande, separation och transmutation, av enskilda Hue-varelser.

hu-manity följer de ledande av Hue-varelser.

Att trampa på tidigare tidsvägar visar sig fruktlöst.

Allt är i process för stora Hue-manity och hu-manity mass uppvaknande.

Anmäl
2014-06-25 00:07 #44 av: Amon

Portal öppningar och expansioner i en snabb mening är att vänta, med kort varsel
20 Jun

gaia_energy1

Statik från tidigare ögonblick är nu lösta och släppta.

Intrång i Gaias Energi Komplex övervakas och förbättras, eftersom ihållande inkräktare försökt med en tidsomkastning.

Lugnande är nu för handen, inom varje Hue-väsende, och blir nu framkallat.

Klarläggande av alla styrande är nu i full gång, och kan inte stoppas av lägre intentioner.

Portal öppningar och expansioner i en snabb mening är att vänta, inom kort.

Anmäl
2014-06-25 00:28 #45 av: Amon

"Portaler av nödläge" har skapats för att tillgodose snabba rörelser över planet energiska gränser
22 Jun

gaia_energy1

"Portaler av nödläge" har skapats för att tillgodose snabba rörelser över planetens energiska gränser.

Justering av Hue-varelser med sådana portaler underlättar accelererad rörelse av medvetandet till högre D sfärer som kaotiska nodpunkterna påträffas.

Fullt Inre Godkännande av "processen" är nyckeln till anpassning, och tillåter ögonblick till ögonblick att flyta med "Processen".

"Portaler av nödläge" kommer att kvarstå som en potential för Hue-manity och alla hu-manity tills vidare.

Anmäl
2014-06-25 00:42 #46 av: Amon

"Flash portaler" har aktiverats över Gaia
23 Jun

gaia_energy1

"Flam portaler" har aktiverats över Gaia. Placeringen av dessa är kända för dem med högre Urskiljnings kapacitet helt aktiverad.

"Flam portaler" möjliggör snabb omvandling av Hue-varelser och hu-varelser, redo för en sådan.

Dessa portaler finner också tillämpning i att ta bort dem med kroniska invanda resistensmönster till lämpliga odlingsanläggningar.

Gaia har visat stort tålamod med alla dessa hu-varelser, men tiden har kommit där motståndare energiskt inte kommer att tåla de raffinerade Kosmiska Energier där Gaia nu är nedsänkt och som Gaia nu har anpassats till.

Alla hu-varelser som visar motstånds egenskaper som orsakar total skada på Gaia, på någon dimension, kommer att kärleksfullt tas bort via "Flam Portal" upplevelser.

Detta kan inträffa när som helst.

"Flam Portaler" kommer att vara aktiva på (och inom) Gaia tills det inte längre behövs.

Anmäl
2014-06-25 00:49 #47 av: Sanyara

Det här tycker jag verkar lite skrämmande.
Jag vet egentligen inte vad jag ska tro om den här informationen.
Är en sund skepticism på sin plats, måntro?

Anmäl
2014-06-25 09:13 #48 av: Gahella

Sund skepticism är alltid på sin rätta plats tycker jag Glad

Anmäl
2014-06-25 09:41 #49 av: Amon

Man bör alltid ha med sig en nypa sund skepticism!Skämtar

Och den automatiska översättningen kan säkert skapa lite ordfel här och där. Men som jag har förstått det hela - så har vi nu nått en energinivå där det finns tillåtelse att påverka på ett mera konkret och direkt sätt än tidigare.

Var själv med på en ljusträff häromdagen - då vi förutom att ta ner och sprida de nya energierna - också jobbade med bakåtsträvande energier bla bland de styrande i Irak och Uganda.

Vi fick reda på att det finns ett förslag om laglig rätt att ingå äktenskap med flickor från 9 år i Irak. Och att det i Uganda finns dödsstraff för homosexuella - och många som hetsar hat och våld mot dessa.  Och vi arbetade på en energinivå för att låta dessa styrande komma i kontakt med sina egna kvinnliga energier och sitt eget högre jag -  de nyligen aktiverade "Gudinneenergierna".

Det finns väldigt många "bakåtsträvande styrande män" i världen - och först nu får vi lov att börja påverka dem energimässigt för en förändring. Det har inte funnits tillåtelse för detta tidigare. Så det är mycket på gång! Tummen upp

Anmäl
2014-06-25 18:40 #50 av: Sanyara

Tack för era svar.
Jag har testat en egen översättning men det blir nog bara än mer snurrigt.

För mig är det nog språket som ställer till det en del i de här översättningarna.

Det är nästan så att man behöver sätta sig och meditera över texten för att förstå ibland.

#49 Amon
Så underbart att höra det här.
Dels din förklaring men också det fantastiska arbetet ni gör på ljusträffen.

Anmäl
2014-06-25 21:53 #51 av: Cristine

Håller med Sanyara!

Anmäl
2014-06-25 22:45 #52 av: Amon

Tack Sanyara - och Cristine!

Jo - vi träffas då och då i vår ljusgrupp för gemensamt energiarbete. Och många, många andra ljusgrupper jorden runt jobbar ungefär på samma sätt. Men emellan dessa träffar så gör vi mycket arbete själva också. Och man känner av dessa energier mer eller mindre dagligen. Vissa dagar eller veckor är det väldigt intensivt - och de varvas med dagar eller veckor då det är lugnare. Oskyldig

När man känner att  det är extra mycket på gång - då kan bla dessa meddelanden från Gaia Portal m.m. ofta ge lite AHA - upplevelser. Det är också väldigt många andra som känner av dessa energihöjningar -  och därför lägger jag ut nya energiuppdateringar här lite då och då.

De som inte känner av dessa energier tycker säkert att det blir tjatigt - men de får väl låta bli att läsa..Skämtar

Anmäl
2014-06-25 23:11 #53 av: Sanyara

Amon.
Ibland får jag just dessa riktiga AHA-upplevelse av de här meddelandena och ibland är de väldigt kryptiska för mig av någon underlig anledning.

Och, jag känner energier!
Extremt kraftfullt ibland och näst intill obemärkt ibland .

Jag arbetar med dem och ger vidare också fast jag kanske borde bli mer strukturerad.
Man får göra så gott man kan.

Det är bara så härligt att höra och bli påmind om att det arbetas intensivt runt hela vår jord:)

Anmäl
2014-06-26 00:00 #54 av: Amon

Härligt att höra att här finns fler som känner av och jobbar med energierna.. Tummen upp

Och ja - visst är meddelandena ofta kryptiska..Skämtar

Anmäl
2014-06-26 16:29 #55 av: Amon

Upplysta Energetic gallerstrukturer bli synliga för Högre Vision, och de med en sådan
25 Jun

gaia_energy1

Upplysta Energi gallerstrukturer bli synliga för Högre Vision, och för de med en sådan.

Sådana gallerkonstruktioner klargör nu alla varelser med täta uppsåt och slutpunkter har nu fastställts, med förbehåll för mindre ändringar.

Skuggregioner har upplösts tillräckligt för alla Gaias invånare att driva passioner utan motstånd.

Passion sökare når från feminina djup att manifestera Gaia-centrerade paradigm och etableringar.

Lättnads paradigm för Gaias skador accelererar till full prioritet bland Gaias invånare.

Anmäl
2014-06-29 22:40 #56 av: Amon

Offer paradigm har släppts från Gaias energier
29 Jun 

gaia_energy1

Offer paradigm har släppts från Gaias energier.

Hue-manity kollektivet har ersatt förvrängda begrepp.

De som brinner för Uppstigningen slutför sina verk.

Planet miss-anpassningar korrigeras.

Sömlösa äventyr ligger framför oss.

Anmäl
2014-07-02 23:13 #57 av: Amon

Etableringar av Ljus med Gudomligt Feminina  Gaia-Centrerade energier är i färd med att manifesteras på planetarisk skala

1 Jul

gaia_energy1

Etableringar av Ljus med Gudomligt Feminina Gaia-Centrerade energier håller på att manifesteras på planetarisk skala.

Så kallade "Center av Ljus" som haft sin verksamhet "dolt" eller "beslöjat"  visar upp sig och blir synliga på alla dimensioner, för alla att se.

Högre Ögon har vaknat i tillräckliga hu-varelser för att stödja sådana "Center av Ljus", energimässigt.

Planetmedvetandet levererar för närvarande effektfulla meddelanden till alla skuggstödsmekanismer, som löser sig snabbt i alla dimensioner, för alla att se.

Anmäl
2014-07-19 23:25 #58 av: Amon

Har inte varit vid datorn på ett tag - så här kommer nu flera inlägg:

Strategier för överenskommelser är utan utsmyckningar till original
7 Jul

gaia_energy1

Strategier av överenskommelser är utan utsmyckningar till originalet.

Harmoniska svängningar av Högre Order formar nu Gaias rörelser.

Villkoren för uppstigning är nu uppfyllda, och smutsen har släppts.

Återupptagande av Gaias mandat sker.

Åtgärder krävs från alla Hue-varelser ..

Anmäl
2014-07-19 23:37 #59 av: Amon

Kosmiska prioriteringar har fastställts för det aktuella tillfället
13 Jul

gaia_energy1

Kosmiska prioriteringar har fastställts för det aktuella tillfället. Även ögonblick till ögonblicks skiften kan förekomma, de kosmiska prioriteringarna står kvar i fronten.

Hela Gaia inväntar Hue-manity och hu-manity upp-steg i medvetandet, som snart är avslutat.

Avskiljningspaket för icke-linjerade har redovisats och godkänts.

Snöbollen är redo att rulla.

Anmäl
2014-07-20 10:04 #60 av: Cristine

Ja..sätt igång den så rullar jag med!

Anmäl
2014-07-20 10:40 #61 av: Marr

Man måste vara ledig från datorn också ibland Amon...Hjärta 

Det är intressant att få se det här även om man kanske inte fattar... så faller det nog på sin plats där det behövs, eller hur man ska uttrycka det.Skrattar

Jag läser men kommenterar ej så mycket...Så Tack Amon!Blomma

Anmäl
2014-07-20 11:27 #62 av: Amon

Varsågoda!Hjärta

Nej - datorn är inte prio ett på sommaren - det finns så mycket annat som pockar på uppmärksamhet. Dessutom jobbar jag heltid just nu. Semester blir det först i augusti..Glad

Anmäl
2014-07-20 11:33 #63 av: Amon

Blå band av ljus sveper merparten av Gaia vid denna tid
15 Jul

gaia_energy1

Blå band av ljus sveper runt merparten av Gaia vid denna tid.

Denna energi konstruktion ger full energi anpassning och uppgradering för Hue-manity.

Fluorescerande manifestationer börjar för många, och börjar på nytt för många andra.

Porslins strukturer överskrids som Gaia stiger.

Anmäl
2014-07-20 11:47 #64 av: Amon

Kungörelse av begränsande energi strukturer av alla slag är nu avslutad
18 Jul 

gaia_energy1

Kungörelse av begränsande energi strukturer av alla slag är nu avslutad.

Högre Sinnet har vaknat inom hu-manity, som nu tillåter endast Gaia-och-Hue-manity-Hjärt centrerade att propagera.

Förstärkningar av ömtåliga nyfödda Ljus energier i enskilda hu-varelser och Hue-varelser fortsätter.

Omslutning av skugg förkunnare och skugg propagandister i Ljus kokonger fortsätter, före transport över till dimensionella världar där själs klasser kan återupptas.

Bearbetning av Hue-varelser fortsätter tills fullbordandet av alla aspekter har gjorts, innan uppstignings instruktioner.

Anmäl
2014-07-20 17:45 #65 av: Tarotstollan

Tack! Jag läser och begrundar men som vanligt förstår jag inte mycket! Det ger sig väl vad det betyder om jag måste veta det!Glad

Anmäl
2014-07-25 22:44 #66 av: Amon

Gaias energier förbereder för "Omstart" vid högre vibrationell och högre dimensionell nivå
24 Jul
gaia_energy1

Gaias energier förbereder för "Omstart" vid Högre Vibrationella och Högre Dimensionella Nivåer. Aktuella hu-manity medvetandet är kollektivt nu redo för att ta emot en sådan.

Uppbrott från gamla paradigmsystem sker nu snabbt och med fasta rörelser. Sådana fortsätter tills alla är upplösta.

Spontana förbränningar är nu synliga via alla tillgängliga synliga kanaler.

Deltagande i Hue-manity har nått en tillräcklig scen för slutförandet av processen.

Gaia välkomnar sådana händelser.

Anmäl
2015-09-06 22:34 #67 av: Amon

Nu var det över ett år sedan jag la in meddelanden från Gaia Portal.

Jag har av olika anledningar valt att inte skriva eller lägga in dem här på ett tag.

Men det händer ju att jag går in och läser dem i bland.

Hela denna sommar har varit mycket energiintensiv - och många - liksom jag själv - har stundtals varit helt däckade.. YrarPustarGäsparGalenSover

Men nu verkar det äntligen som om det börjar hända positiva saker på allvar i världen..Tummen uppHjärta

Så därför tänkte jag nu att Ni skulle få läsa de senaste - från denna sida:

https://gaiaportal.wordpress.com/

Översätta får ni göra själva - med eller utan översättningsprogram.. Skämtar

Anmäl
2015-09-06 22:36 #68 av: Amon

Star Portals now shine with Higher Essence for all

23 Aug

gaia_energy1

Sporadics of exclusion no longer carry weight.

Recognition from Higher Essence remarks on all of Hue-manity, and refreshes hu-manity.

“Prophets” are viewed as the zero point.

Inner Inclusions reap the rewards of Light.

Star Portals now shine with Higher Essence for all.

Anmäl
2015-09-06 22:36 #69 av: Amon

Triumphal energetics are in process and continue to build

30 Aug

gaia_energy1

Triumphal energetics are in process and continue to build.

Resonance of Light becomes the strength.

Flash points averted, yet flashes are viewed.

Pardons have been arranged.

Frescoes of Higher Energies are now in formation.

Anmäl
2015-09-06 22:37 #70 av: Amon

The Bouquet is ready for presentation

4 Sep

gaia_energy1

Extendeds have finished.

Super Luminals are in order.

Processionals come through with Grace.

Attunements continue as necessary.

The Bouquet is ready for presentation.

Anmäl
2015-09-06 22:37 #71 av: Amon

Essentials unified, Hue-manity holds the course

6 Sep

gaia_energy1

Essentials unified, Hue-manity holds the course.

Essentials clarified, humanity now grasps the unification.

Essentials illuminated, Gaia Nova is unveiled.

Essentials purified, Cosmic alignments are recognized.

Staging is complete, separation commences.

Atlas may have shrugged, yet Gaia Nova rises.

Anmäl
2015-09-06 23:01 #72 av: Cristine

Inte för att jag Gladförstår så mycket av det sista men det låter iaf possitivt

Anmäl
2015-09-06 23:09 #73 av: Tarotstollan

Säger det samma som du Christine! Tummen uppDet låter positivt!

Anmäl
2015-09-07 00:10 #74 av: Amon

Det finns flera som upplever det  Gaia Portal beskriver:

https://kauilapele.wordpress.com/2015/09/05/kp-message-9-4-15-the-lightness-accelerates/

Anmäl
2015-09-07 14:28 #75 av: mulac

Många som känner sig helt slut, jag har upplevt det i flera månader och funderat om det beror på detta?!

Anmäl
2015-09-08 17:17 #76 av: Torahzen

Jag funderar också... Det är mycket nu!

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2015-09-08 17:50 #77 av: kajmal"

det började i november 2013   nordic aliens tog kontroll över ett land.

Anmäl
2015-10-24 16:16 #78 av: Amon

Mönster av frihet kommer i förgrunden

24 Oct

gaia_energy1

Eldar antänds.

Mönster av frihet kommer i förgrunden.

Högre Medvetande  vaknar för fullt i alla Gaias invånare. 

Klagomål tas upp och omvandlas.

Gaias metamorfos närmar sig slutförandet.

Anmäl
2016-06-05 00:17 #79 av: Amon

Ett Nytt och Viktigt inlägg  i Gaia Portal - som eg. kommer från Eire Port Group:

På engelska:

ÉirePort Group Message and Update, 6-1-16… “Imminent and Important Planetary Changes”

1 Jun

eireport_logo_green_thumb_1

This is an alternative posting for the GaiaPortal Gaia Energy messages site. Although it relates to Gaia energetics and potentials, we felt it desirable to communicate in this way as the “ÉirePort Group”.

This group consists of Light Bearers, more precisely, “Frequency Carriers”, from various levels, each assisting in their own realms (some encompass several vibrational arenas). Our function, as the ÉirePort Group, is to communicate to those with eyes to see and ears to hear and hearts to comprehend the breadth and fullness of our messages. We are also here to alert the planetary Hue-Beings to imminent and important planetary changes, primarily in the “Energetic” sense.

Such a moment is NOW.

The rise in frequencies of this collective planetary body, called “Earth”, “Gaia”, etc., has, until this moment in the evolution of Gaia, been relatively constant. In other words, the increase has been similar to a straight line. This is about to change… drastically.

And by “drastically” we mean “dramatically”, not in a manner which will cause any major adjustment to the planet’s 3D structure (such changes are occurring in a very “managed” way… we are, in large part, “The Managers”). But it also is affected by hu-being and Hue-Being consciousness. Such consciousness has been rising at an unexpectedly (to us, at least) high rate. This is, in the end, speeding up the awakening of all, and increasing the planetary vibration to such an extent, that a strongly “perceived” breakout is poised to occur.

We cannot say when in the 3D timeframe this will occur, but it is very, very close.

We can only suggest that each of you go within and ask your Higher Self how to best prepare for this “breakout” moment. It is coming.

Blessings from the Father and the Mother of your precious planet, “Gaia”.

ÉirePort Group

Översatt till svenska:

ÉirePort gruppmeddelande och Updatering, 6-1-16 ... "överhängande och viktiga planetariska förändringar"
1 jun

eireport_logo_green_thumb_1

Detta är ett alternativt inlägg för webbplatsen GaiaPortals Gaia Energi meddelanden . Även om det rör sig om Gaias energier och potentialer, ansåg vi att det är önskvärt att kommunicera på detta sätt liksom i "ÉirePort Group".

Denna grupp består av ljus Bärare, mer exakt, "bärarfrekvenser", från olika nivåer, var och en bistår i sina egna riken (vissa omfattar flera vibrations arenor). Vår funktion, som ÉirePort Group, är att kommunicera med dem med ögon att se och öron att höra med och hjärtan att förstå bredden och fullheten i  våra budskap. Vi är också här för att förvarna planetens Hue väsen inför överhängande och viktiga planetariska förändringar, främst i "Energetic" känsla.

Ett sådant ögonblick är nu.

Ökningen av frekvenser i denna kollektiva planet kropp, som kallas "Jorden", "Gaia", etc., har tills detta ögonblick i utvecklingen av Gaia, varit relativt konstant. Med andra ord, har ökningen liknat en rak linje. Detta är på väg att förändras ... drastiskt.

Och med "drastiskt" menar vi "dramatiskt", inte på ett sätt som kommer att orsaka någon större justering av planetens 3D-struktur (sådana ändringar förekommer på ett mycket "lyckat" sätt ... vi är, till stor del, "Chefer" ). Men det påverkas också av hu-varelser och Hue-varelsers medvetande. En sådan medvetenhet har ökat i en oväntad (för oss, åtminstone) hög hastighet. Detta kommer, i slutändan, att påskynda uppvaknandet av alla, och öka planetens vibrationer i sådan utsträckning att ett starkt "upplevt" genombrott är på väg att inträffa.

Vi kan inte säga när i 3D tidsramen detta kommer att ske, men det är mycket, mycket nära.

Vi kan bara föreslå att ni alla går in och ber ditt Högre Jag hur man bäst förbereder sig för detta "genombrotts" ögonblick. Det kommer.

Välsignelser från Fadern och Moder av din dyrbara planet "Gaia".

ÉirePort Group

Kan det ha en koppling till det astrologiska storkorset som vi har just nu - och som det finns mer info om denna tråd?

Anmäl
2016-06-05 00:46 #80 av: Amon

Elements of timelines release from prior pathways

4 Jun

gaia_energy1

Elements of timelines release from prior pathways.

Timeline combinings are no more.

“True essence” is observed and experienced by the hu-being.

The trudging paradigm is relinquished.

Översatt till svenska:

Delar av tidslinjer släpper från tidigare vägar

4 jun

gaia_energy1

Delar av tidslinjer släpper från tidigare vägar.

Tidslinje kombinationer är inte mer.

"Sanna väsen" observeras och upplevs av hu-varelse.

Traska och lunka paradigmet upphör.

Anmäl
2016-06-05 09:53 #81 av: Marr

Tack Amon för du uppdaterar i denna fina tråd du gett oss! Blev sittandes en lång stund & läste även de gamla inläggen...Hjärta

Mycket intressant & spännande att läsa #79 & tack för du översätter också!Blomma

Anmäl
2016-06-05 11:07 #82 av: Amon

Varsågod Marr! Hjärta

Tyckte också det lät intressant!Tummen upp

Jag har också funderat på vad det astrologiska storkorset som vi har just nu - har för påverkan på oss - det kanske finns ett samband med detta meddelande? Funderar

Känns också som om kritik mot den etablerade sjukvården som styrs av läkemedelsföretagen är mycket på tapeten och ifrågasätts just nu! Både vad gäller vacciner, forskning m.m. Tummen upp

För min egen del har det bara känts bra den sista tiden - har bra relationer med de flesta just nu.  Men just i dag har jag huvudvärk - kan bero på energier kanske?Funderar

Anmäl
2016-06-05 11:25 #83 av: Amon

Här finns också ett meddelande från Gaia Portal från den 1:e juni -

- som verkar ha en del intressant att säga!Tummen upp

Elements of institutions are viewed and surpassed

1 Jun

gaia_energy1

Elements of institutions are viewed and surpassed.

Light signs master the travelers.

Steadfast journeys are beginning.

Hue-manity brings the news.

Översatt till svenska:

Delar av institutioner granskas och ses över

1 jun

gaia_energy1

Delar av institutioner granskas och ses över .

Ljustecken behärskar resenärer.

Ihärdiga resor börjar.

Hue-manity framför nyheterna.

Anmäl
2016-06-05 20:48 #84 av: Tarotstollan

#82. Den länken till det astrologiska storkorset funkar inte för mig.Funderar

Tack för inläggen, jag fortsätter att läsa och begrunda!Glad

Anmäl
2016-06-05 21:40 #85 av: Amon

Testa länken i inlägg 79 - det är till samma tråd!Tummen upp

Varsågod! Glad

Anmäl
2016-06-06 07:15 #86 av: Marr

Jag tycker att april och maj har varit hemskt knepiga månader. Nu börjar jag känna att jag kommer i balans igen...har tänkt att det är pappas bortgång som spökar för mig då det gått ett år nu...

Det där med storkorset med planeternas position måste jag nog läsa mera om, då jag bara hann skumma igenom igår...undrar hur det påverkar oss?

Anmäl
2016-06-06 12:28 #87 av: Amon

Jag håller med dej Marr! Glad

Hela vintern och våren har varit väldigt "energi - intensiv" med huvudvärk och en enorm trötthet - så man har inte fått mycket gjort precis.. Pustar

Men de sista två - tre veckorna har jag blivit mycket piggare - och fått tillbaka "min" energi igen. Tummen upp

Men just nu har vi också en magnetisk solstorm som påverkar oss - den känner jag tydligt av - och det kommer nog att hålla på ett par dar till kanske. Vilar huvudet i handen

Anmäl
2016-06-06 22:05 #88 av: Sanyara

Tack Amon för inläggen och översättningar.
Jag har inte fått eller haft någon energi på länge så det är bara att hoppas på att det släpper snart.
Intressant att läsa och begrunda de här meddelandena.
Jag själv upplever att det är mycket utrensningar som har hållit på några månader.
Både med mig själv och människor i min omgivning.
Det har blivit lite lugnare de senaste ca. 2 veckorna, som om saker börja att falla på plats för en del.
För några andra verkar det att bli lite värre istället.
Jag tror att det handlar om att släppa taget om det som behöver bort annars så trycker det på med mer styrka och intensitet.

Anmäl
2016-06-07 16:16 #89 av: Amon

Varsågod Sanyara! Glad

Här kommer dagens meddelande från Gaia Portal:

Coordinated streams of Light emanate from above and below

7 Jun

gaia_energy1

Coordinated streams of Light emanate from above and below.

Mortifications are cancelled.

Stearic callouses are removed.

Barterings are no more.

Och översatt till svenska:

Samordnade strömmar av ljus utgår från ovan och nedan
7 jun

gaia_energy1

Samordnade strömmar av ljus utgår från ovan och nedan.

Förödmjukelser avbryts.

Stearin valkar tas bort.

Byteshandel är inte mer.

Anmäl
2016-06-09 13:26 #90 av: Amon

Collapses of essentials are observed and surpassed

9 Jun

gaia_energy1

Collapses of essentials are observed and surpassed.

Fluencies are enabled as rhymes are validated.

Corollaries of Light come to play.

The Force of Love is experienced in full.

Översatt till svenska:

Kollapser av väsentligheter observeras och överstigs
9 jun

Kollapser av väsentligheter observeras och överstigs .

Ledighet aktiveras som rim bekräftas.

Korollarier av Ljus kommer att spela.

Kraften av Kärlek upplevs i sin helhet.

Anmäl
2016-06-09 13:31 #91 av: Amon

Det här senaste meddelandet från Gaia Portal i dag - påminner mej om visionen jag hade om de tre dagarna av mörker i inlägg #4 i denna tråd: Tummen upp

"De tre dagarna av mörker" - kan ju faktiskt betyda TRE ÅR av mörker - alltså 2013, 2014 och 2015!  Samt att vi stiger till den 5:e dimensionen år 2016!SolRegnbågeHjärta

Vid en ljusträff sommaren 2011 – hade vi bla en meditation där vi alla deltagare fick olika pusselbitar som vi skulle sätta ihop till en helhetsbild – om framtiden.

Jag upplevde då att jag såg två stora pyramider framför mej. Den ena ligger bakom den andra. Det finns en dörr på mitten av pyramiden närmast mej och en trappa dit upp. Jag går uppför trappan och in genom dörren. Kommer då in i ett kolmörkt rum där jag först inte ser någonting alls – men känner mycket starka energier runtom mej.

Efter en stund får jag se en ljusgrön lysande dörr (som neon) – och när jag går genom den kommer jag ut som på ett stort nöjesfält. Där ser jag bla en karusell som snurrar med band färgade i regnbågens alla färger, och en massa fredstecken som hänger och dinglar från karuselltaket - och jag känner en enorm glädje, frihet och kärlek inombords.

Det var flera som fick liknande visioner, tex om att först komma in i en mörk fängelsehåla – och sedan ut på en solig, härlig och underbar milsvid vit sandstrand.

Anmäl
2016-06-09 14:04 #92 av: mulac

Låter underbart....  Energier av alla slag i långa tider nu , för många..

Väntan är lång fast tiden snurrar fort!

Anmäl
2016-06-09 20:04 #93 av: Frostsköld

Hej☺ Tack för all ny information❤ Jag ser blått/Violet ljus omkring mig hela tiden. På julafton förra året tog jag en bild på mig när jag upplevde en jätte stark och underbar energi omkring mig. Jag fick med det på bild..
Fångade även en blå stjärna eller satellit vet inte vad det är... Detta var också i samband med den här blåa energin. Åh jag har så många frågor om detta. I meditation brukar jag hamna i en vacker trädgård med blommor överallt. Två gånger har jag mött en vacker ängel som har stora blå vingar, första gången jag mötte honom. Började jag gråta som ett litet barn. Jag kände direkt igen vem det var. Min pappa. Han lyfte upp mig och sa jag finns alltid här för dig och jag vakar över dig. Jag har en pappa här på jorden. Som jag älskar överallt annat. Men när jag fick träffa den här blå ängeln kände jag för första gången frid och trygghet. Jag vet i mitt hjärta & själ att jag kommer ifrån en annan galax. Som jag saknar väldigt mycket. Min själ fick en chock när jag föddes hitt till jorden. Mitt skal är inte tillräckligt starkt. Jag önskar så att det fanns en lösning på all den här smärtan och ondskan som finns på denna jord. Eftersom det känns som att det regnar och jag har ingen regnjacka så blir det väldigt blött och kallt. Är så lycklig att jag fann det här forumet. Finns det någon annan där ute som känner som jag?
Jag vill så gärna bli med barn, men allt detta sätter stopp. Jag har testat med allt känns det som.. Men uppenbarligen gör jag inte rätt.. Stora kramar och kärlek till er ❤❤❤ Tack för att ni finns

Anmäl
2016-06-09 20:05 #94 av: Frostsköld

Jag har ljus gröna/blågrå ögon.. Men här är dom lillablå😉

Anmäl
2016-06-09 20:07 #95 av: Frostsköld

Anmäl
2016-06-09 20:08 #96 av: Frostsköld

Anmäl
2016-06-10 22:50 #97 av: Amon

Hej Frostsköld! Glad

Så spännande med allt du upplever - och så häftigt att du får med färgerna på bild också! FörskräcktHjärta

Ja energier - det är något som många av oss upplever - mer eller mindre..  både på gott och ont.. FunderarRegnbågeSol

Är väl gammal och luttrad..  men tycker att det lugnar ner sej mer och mer med de jobbiga energierna nu! Tummen upp

Varje dag - och varje gång jag går ut bland folk - så fyller jag mej själv med ljusa fina energier - och sen tänker jag mej ett skydd som en stor ljusbubbla runt mej - med ett tjockt membran som skyddar mot allt negativt utifrån. Det brukar göra gott! Tummen upp

Kärlek till dej också! Hjärta

Anmäl
2016-06-13 00:51 #98 av: Amon

Far sights are utilized as levels are transcended

12 Jun

gaia_energy1

Far sights are utilized as levels are transcended.

Butters collect in the cartel.

Classifieds come into the open, and are cleared.

Starseeds open to the New Life.

Översatt till svenska:

Lång sikt används som nivåer korsats
12 jun

Lång sikt används som nivåer korsats.

Smör samlas i kartellen.

Klassificerade kommer in i det öppna, och renas.

Stjärnfrön öppnas för det Nya Livet.

Anmäl
2016-06-24 14:44 #99 av: Amon

Nu har det hunnit komma fyra nya meddelanden från Gaia Portal sedan jag skrev här sist. Här är det första:

Levels of Ascendance encompass the Gaia energetics

16 Jun

gaia_energy1

Levels of Ascendance encompass the Gaia energetics.

Fortitudes of individuals create from the depths.

Flashes of montanas are viewed.

Altered states are abandoned.

Streams of fluency come to the fore.

Översatt till svenska:

Nivåer av Uppstigning omfattar Gaias energier
16 jun

Nivåer av Uppstigning omfattar Gaias energier.

Modiga individer skapar ur djupet.

Montanas blixtar ses.

Förändringar överges.

Strömmar av flyt kommer i förgrunden.

Anmäl
2016-06-24 15:00 #100 av: Amon

Stargates impend as Light streams coalesce

17 Jun

gaia_energy1

Stargates impend as Light streams coalesce.

Perishables are released from Hue-man consciousness.

Standards of Inner behavior present to all Gaia personnel.

Flamboyants are noted, and removed.

Prescient compliance is appreciated.

Översatt till svenska:

Stjärnportar hindras som ljusströmmar förenas
17 jun

Stjärnportar hindras som ljusströmmar förenas.

Förgänglighet frigörs från mänskligt medvetande.

Normer för inre beteende uppvisas på alla Gaias personal.

Extravagans noteras, och tas bort.

Förutseende överensstämmelse uppskattas.

Anmäl
2016-06-24 15:10 #101 av: Amon

Seminal cavities are filled with Higher Intention

20 Jun

gaia_energy1

Seminal cavities are filled with Higher Intention.

Inner Light brilliance expands to the many.

Stepwise portions are viewed and consummated.

Stevedores of Gaia come to the rescue.

Översatt till svenska:

Nyskapade hålrum är fyllda med högre Avsikt
20 jun

Nyskapade hålrum är fyllda med högre Avsikt.

Inre Ljus briljans expanderar till många.

Stegvisa delar ses och fullbordas.

Gaias stuvare kommer till undsättning.

Anmäl
2016-06-24 15:22 #102 av: Amon

Celestial Guides gather in Oneness for each hu-being

23 Jun

gaia_energy1

Celestial Guides gather in Oneness for each hu-being.

Messengers of Light are sent to all.

Recognition from the masses is at hand.

Fomenters are extinguished.

Heavenlys arise.

Översatt till svenska:

Himmelska guider samlas i Enhet för varje mänsklig varelse

23 jun

Himmelska guider samlas i Enhet för varje mänsklig varelse.

Budbärare av ljus sänds till Alla.

Erkännande från massorna är nära.

Agitatorer förkvävs.

Himmelskt ljus uppstår.

Anmäl
2016-06-25 14:23 #103 av: _Fisken

Det är mycket abstrakt må jag säga. Kanske beror på att jag inte har bakgrunden. Är Gaia ett stort medvetande? Är det Gud? Är det en grupp aliens?

Anmäl
2016-06-25 14:58 #104 av: Amon

Du och andra kan själv bilda sej en uppfattning av informationen från denna sida.

Så här beskriver de sej själva:

"About GaiaPortal…

GaiaPortal conveys messages regarding changes and progress in Mother Earth’s planetary energy phases. The messages contained herein are to inform, assist, and alert those drawn to it, to energetic events transpiring moment to moment.

Those drawn to this site will know instantaneously if it is theirs to read.

The authors of this site are Star Beings connected to the sacred land of Éire, and embody the original sacred feminine energy of that place.

This site is for transmission of messages only."

"Om GaiaPortal ...

GaiaPortal förmedlar budskap om förändringar och framsteg i Moder Jords planetenergifaser. Meddelandena i detta dokument är till för att informera, bistå och varna dem som dras till dem, energiska händelser inträffar från ögonblick till ögonblick.

De som dras till denna sida kommer att veta omedelbart om det är för dem att läsa.

Författarna till denna sida är Stjärn Varelser som är anslutna till det heliga landet Éire, och som förkroppsligar den ursprungliga heliga feminina energin från denna plats.

Denna webbplats är
endast för överföring av meddelanden."

Anmäl
2016-06-25 23:44 #105 av: Sanyara

#102, 104
Tack Amon💕

Anmäl
2016-06-26 00:29 #106 av: _Fisken

Utmärkt.

Anmäl
2016-06-26 00:32 #107 av: Amon

Varsågod! GladHjärta

Anmäl
2016-06-28 12:43 #108 av: Amon

Clandestine radiance is now recognized by hu-manity

28 Jun

gaia_energy1

Clandestine radiance is now recognized by hu-manity.

Feather principals are connected in purpose.

Forestations of Light unveil and display.

The messages refine.

Gaia purpose is restored.

Hemlig strålning erkänns nu av hu-manity
28 jun

Hemlig strålning erkänns nu av hu-manity.

Fjäderprydda huvudmän är förbundna i syfte.

Skogar av Ljus avslöjar och visar upp.

Budskapen förfinas.

Gaias syfte återställs .

Anmäl
2016-06-30 14:41 #109 av: Amon

Portals of recognition form along all Gaia grids

30 Jun

gaia_energy1

Portals of recognition form along all Gaia grids.

Higher connections manifest rapidly.

Specialties of Hue-Beings are accepted and requested.

Storms of dissonance are quelled.

Översatt till svenska:

Portaler för erkännande bildas längs alla Gaias galler
30 jun

Portaler för erkännande bildas längs alla Gaias galler.

Högre anslutningar manifesterar snabbt.

Specialiteter av Hue väsen accepteras och efterfrågas .

Stormar av dissonans dämpas.
Anmäl
2016-07-04 21:47 #110 av: Amon

The Rose of Gaia blossoms

3 Jul

gaia_energy1

Arraignments of misguideds commence in full.

Forces of Inner Light greet.

Softness of contact releases the Healing Intention.

The Rose of Gaia blossoms.

Gaias Ros blommar
3 jul
Anklagelser av missriktning påbörjas i sin helhet.
Krafter av Inre Ljus välkomnar.
Mjuk kontakt frigör Healing Avsikt.
Gaias Ros blommar.

Anmäl
2016-07-06 23:25 #111 av: Amon

Commencement services begin

6 Jul

gaia_energy1

Elementals gather and prepare the way.

Higher craft appear to Gaia inhabitants.

Starbursts Light the Heavens.

Commencement services begin.

Inledande tjänster börjar
6 juli
Elementaler samlas och bereder vägen.
Större farkoster uppvisas för Gaias invånare.
Stjärnexplosioner lyser upp Himlarna.
Inledande tjänster börjar.

Anmäl
2016-07-12 14:52 #112 av: Amon

Increasing vibrational components find their home

11 Jul

gaia_energy1

Increasing vibrational components find their home.

Standards of Higher energetic life are unveiled.

Melancholies subside as hu-beings release.

Flashes of brilliance coalesce into Illuminative streams.

Ökande vibrationella komponenter finner sitt hem
11 jul

Ökande vibrationella komponenter finner sitt hem.

Normer för högre energiskt liv avtäcks.

Vemod avtar som hu-varelser frigörs.

Blixtar av briljans sammansmälter i belysande strömmar.

Anmäl
2016-07-13 09:51 #113 av: mulac

Tack Amon!

Anmäl
2016-07-13 14:21 #114 av: Amon

Varsågod! Glad

Anmäl
2016-07-15 17:11 #115 av: Amon

Refinements of Light Beings leads to connections of Gaia portals

14 Jul

gaia_energy1

Refinements of Light Beings leads to connections of Gaia portals.

Fleshes of stations are standardized for Higher Realms.

Outer barriers are relinquished.

Moorings of Galactics are formed.

Förfiningar av Ljusvarelser leder till anslutningar av Gaias portaler
14 jul

Förfiningar av Ljusvarelser leder till anslutningar av Gaias portaler.

Kompletteringar av stationer är standardiserade för högre sfärer.

Yttre hinder har övergetts.

Förtöjningar av Galactics bildas.

Anmäl
2016-07-16 13:35 #116 av: Amon

Carillons remind all Gaia inhabitants that Light is their home

16 Jul

gaia_energy1

Carillons remind all Gaia inhabitants that Light is their home.

Fluorescents increase.

Spartanized conditions are abandoned.

Gleanings of Star Beings connect.

Hue-Manity is formed.

Klockspel påminner alla Gaias invånare om att ljuset är deras hem
16 jul

Klockspel påminner alla Gaias invånare om att ljuset är deras hem.

Ljusspridningen ökar.

Spartanska villkor överges .

Axplock av Stjärn Varelser ansluts.

Hue-Manity bildas.

(Egen kommentar: Jag funderade på vad klockspelet syftade på - men de kan ju faktiskt mena klockringningarna efter dådet i Nice.. GråterHjärta)

Anmäl
2016-07-16 15:15 #117 av: Marr

WowFörskräckt ja det kan jag verkligen instämma i...med din tolkning Amon. Tack för att du delger din tanke!

Nu vill jag snart se en Hue-manity så det märks utöver...Önskar vi vore klara för ett Unity genom alla gränser. Ty vår kära Gaia hade ej för avsikt att vi skulle mörda varandra genom egoism & med det skada hennes livfulla mångfald & därmed oss själva.

Önskar att vi snart förstår att vår kära moder jord är ett & samma  och ej uppdelad i gränsdragningar & utanförskap, skapade av destruktiva maktahavare & egoister vi hjälper väljas fram.

Vill ändå hoppas & fortsätta önska att våra  "släktingar där utom" kan hjälpa merparten av oss jordbor att tro & förstå än mer i denna process av "uppstigningen" &  därmed särskilja gott från ont...Hjärta

Anmäl
2016-07-16 17:36 #118 av: Amon

Tack Marr! Hjärta

Ja - ibland kan meddelandena verka kryptiska och abstrakta! Funderar

Men det finns säkert en koppling till vår verklighet här på jorden - även om man inte uppfattar det så tydligt alla gånger! Tummen upp

Och fastän ljuskvoten med all säkerhet ökar för varje dag - (eller kanske på grund av det) - så ser man ju även dessa mörka, tråkiga och i vårt tycke helt onödiga jordiska händelser som bla våldsdåd som inträffar.. Looser

Anmäl
2016-07-16 21:08 #119 av: Sanyara

Tack Amon för den här tråden och dina inlägg.

Jag läser alltid här när det dyker upp något i tråden.

Budskapen är minst sagt kryptiska och jag tycker ofta att de är svåra att förstå rent intellektuellt men ibland så vet man bara vad de säger, på ett inte plan.

Anmäl
2016-07-16 21:28 #120 av: Tarotstollan

Jag läser allt också men har svårt att förstå dessa positiva nyheter med all den ondska som är på jorden just nu!

Anmäl
2016-07-16 22:36 #121 av: Sanyara

#120 Det var mitt i prick Tarotstollan!

Så tänker jag också och att det kanske bara är jag som inte fattar hur det hör ihopFunderar

Anmäl
2016-07-16 22:42 #122 av: Tarotstollan

Får hoppas att detta kanske är mörkret innan vi alla ser ljuset!

Anmäl
2016-07-17 00:29 #123 av: Amon

Ljuset lyser upp och triggar mörkret - för att vi skall kunna se det - ta hand om det - och för att det skall lösas upp och förvandlas till ljus..Tummen uppOskyldigHjärta

Men det är en jobbig process - när mycket mörker kommer upp till ytan.. Förskräckt

Jag får hålla med Er - och ibland undrar man om detta aldrig skall sluta.. Förskräckt

Men vi har blivit lovade att det kommer att bli fred så småningom - men det går dock inte att säga när..Tummen uppFunderar

Anmäl
2016-07-19 20:41 #124 av: Amon

Habitations have changed to increased refinement

19 Jul

gaia_energy1

Habitations have changed to increased refinement.

Labyrinths are fathomed and realized.

Stereoscopic understandings open for all.

Immutables are grasped.

Boningar har ändrats till ökad förfining
19 jul

Boningar har ändrats till ökad förfining.

Labyrinter är uppmätta och förverkligas.

Stereoskopiska förståelser öppna för alla.

Tidlöshet greppas.

Anmäl
2016-07-22 12:39 #125 av: Amon

Incursions of Light Beings into darkened realms increase in effectiveness

22 Jul

gaia_energy1

Incursions of Light Beings into darkened realms increase in effectiveness.

Stormings continue with Higher Energetic intent.

Former contrasts are harmonized.

Letterance of timelines proceeds.

Översatt till svenska:

Räder av Ljusvarelser till mörknade riken ökar i effektivitet
22 jul

Räder av Ljusvarelser till mörknade riken ökar i effektivitet.

Stormar fortsätter med Högre Energi syfte.

Tidigare kontraster harmoniseras.

Märkning av tidslinjer fortskrider.

Anmäl
2016-07-22 13:02 #126 av: Marr

"Räder av Ljusvarelser till mörknade riken ökar i effektivitet." StjärnorHjärta

De orden blir till ljuv musik i mina öron...Oskyldig

Tack Amon!Blomma

Anmäl
2016-07-22 17:45 #127 av: Amon

Varsågod Marr! GladHjärta

Anmäl
2016-07-28 11:39 #128 av: Amon

Parsephonial allotments continue to expand

28 Jul

gaia_energy1

Parsephonial allotments continue to expand.

Heretical voices are dimmed.

Abundant messages can now be heard by the hu-being.

Stars are now aligned to remove the non-benevolents.

"Parsephonial" tilldelning fortsätter att expandera
28 jul

"Parsephonial" tilldelning fortsätter att expandera.

Kätterska röster är nedtonade.

Överflöds meddelanden kan nu höras av hu-varelsen.

Stjärnor är nu inriktade för att avlägsna de icke-välvilliga.

(Ps.  Vet ej vad "Parsephonial" betyder - men det har troligen koppling till den grekiska gudinnan Persephone - som var dotter till Zeus och skördegudinnan Demeter och står för våren, växande och överflöd. )

Anmäl
2016-07-31 16:43 #129 av: Amon

Metrics for foundations of Light are employed

31 Jul

gaia_energy1

Metrics for foundations of Light are employed.

Essentials are unveiled.

Climatologists are exposed in the currents.

Stasis Beings arise.

Rytmik för grunderna av Ljus används
31 jul

Rytmik för grunderna för ljus används.

Väsentligheter avslöjas.

Klimatologer exponeras i strömmarna.

Statiska varelser reser sig.

Anmäl
2016-08-01 10:10 #130 av: mulac

Intressant  och det sista "Stasis Beings arise" sammanfaller lite med en video som jag såg att flera jättar/varelser liger i "stasis" (dvala) på olika platser, undrar om det finns någon sammankoppling ?!

Anmäl
2016-08-01 12:16 #131 av: Amon

Ja - vem vet? Funderar

Intressant! Förskräckt

Anmäl
2016-08-02 13:18 #132 av: Amon

Här är det senaste kanaliserade meddelandet från Matthew Ward. Tummen upp

Där tas det upp aktuella ämnen som våldsdåden den senaste tiden, vem som blir president i USA i höst, om Brexit, illuminati, framtiden osv.

Lägger in det här i Gaia Portal tråden - då det har en koppling till det jag skrev här ovan i #118.

http://www.matthewbooks.com/july-29-2016/

Anmäl
2016-08-02 18:58 #133 av: m2studio

Amon i detta meddelande står "Earth’s monitors in Nirvana tell us......" var ligger Nirvana? 

Snällt om du berättar .

tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-08-03 11:25 #134 av: Amon

Det kan jag nog inte svara på tyvärr m2studio.. Funderar

Anmäl
2016-08-03 22:42 #135 av: Amon

From the Kingdoms of Light, Nova Gaia arises

3 Aug

gaia_energy1

Time presences are faded.

Essence of the moment are the raiment of now.

Scenes of enlightenment are viewed.

From the Kingdoms of Light, Nova Gaia arises.

Från Rikena av Ljus, stiger Stjärnan Gaia
3 augusti

Tids närvaron bleknar.

Essensen för tillfället är skruden i nuet.

Scener av upplysning ses.

Från Rikena av Ljus, stiger Stjärnan Gaia.

Anmäl
2016-08-09 22:13 #136 av: Amon

Elements of endearment caress future human activity

8AUG

gaia_energy1Elements of endearment caress future human activity.

Lasting enlightment scenarios are presented to all hu-beings.

Clarifications are offered.

Scientifics are endowed.

Inslag av älskvärdhet smeker framtida mänsklig verksamhet

8AUG

gaia_energy1Inslag av älskvärdhet smeker framtida mänsklig aktivitet.

Bestående upplysnings scenarier presenteras för alla hu-varelser.

Klargöranden erbjuds.

Vetenskaperna är begåvade.

Ps.  Tycker att det här meddelandet har kopplingar till UFO- iakttagelserna i två andra trådar här bredvid! Förskräckt

(Har en annan webbläsare nu - det märks i inlägget.. )

Anmäl
2016-08-12 21:46 #137 av: Amon

Paradigms of assistance come forth

12 Aug

gaia_energy1

Storms of transformation create the movements in Energetic Gaia space.

Selectives are monitored as Gaia arises.

Fortunes of Peace are collected.

Paradigms of assistance come forth.

Bistånds paradigm kommer fram
12 aug

Stormar av transformation skapar rörelserna i Gaias Energi utrymme.

Utvalda övervakas som Gaia stiger.

Fredsvinster samlas.

Bistånds paradigm kommer fram.

Anmäl
2016-08-16 22:32 #138 av: Amon

Entreaties of the Cosmics create harmonics for hu-manity rising

15 Aug

gaia_energy1

Entreaties of the Cosmics create harmonics for hu-manity rising.

Steps of collectives are viewed and climbed.

Steerage empties.

Heavenlys blossom.

Kosmisk'as enträgna Böner skapar övertoner för stigande hu-manity
15 aug

Kosmisk'as enträgna Böner skapar övertoner för stigande hu-manity.

Kollektivets steg beskådas och stiger .

Mellandäck töms.

Himlarna blomstrar.

Anmäl
2016-08-19 23:26 #139 av: Amon

Bliss lights are followed, then abandoned

17 Aug

gaia_energy1

Bliss lights are followed, then abandoned.

Classifieds of Light are apocalypsed.

Night trains empty.

Masters arise.

Salighets ljus följs, överges sedan
17 aug
Salighets ljus följs,  överges sedan .
Ljus klassifierade apokalypsar.
Nattågen töms.
Mästarna stiger upp.

Anmäl
2016-08-20 22:09 #140 av: Amon

Merrimacs enter, where calcifieds have failed

20 Aug

gaia_energy1

Merrimacs enter, where calcifieds have failed.

Steadfastness of the Higher Light dissolve all blocks.

Mortifications are annulled.

Uplevellings are embraced.

Necessities are only of the Light.

Merrimacs går in, där förkalkningar har misslyckats
20 aug

Merrimacs går in, där förkalkningar har misslyckats.

Det Högre Ljusets ståndaktighet upplöser alla blockeringar.

Förödmjukelser upphävs.

Högre nivåer omfamnas.

Förnödenheter är endast av ljuset.

Anmäl
2016-08-25 22:35 #141 av: Amon

Har ej varit hemma på några dar - (har varit på semester bla i dina hemtrakter, Marr) - så här kommer nu två meddelanden från Gaia Portal:

Elementals vibrate with the Hue-man character

22 Aug

gaia_energy1

Elementals vibrate with the Hue-man character.

Sensations of Higher Testimonials are felt.

Nonabiders are released.

Floridal scents are connected.

The price is paid.

Elementaler vibrerar med mänsklig karaktär
22 aug

Elementaler vibrerar med mänsklig karaktär.

Förnimmelser av Högre Rekommendationer upplevs.

Att "inte stå ut med"- känslor frigörs.

Blommiga dofter är anslutna.

Priset är betalt.

Anmäl
2016-08-25 22:47 #142 av: Amon

Princes gather where Princesses abide

25 Aug

gaia_energy1

Princes gather where Princesses abide.

Balance is achieved with those of the Royal Light.

Masters of perception embrace the present.

Distal settings are uploaded.

Prinsar samlas där Prinsessor vistas
25 aug

Prinsar samlas där Prinsessor vistas.

Balans uppnås med dem av det Kungliga Ljuset.

Mästare av varseblivning omfamnar nuet.

Distala inställningar laddas upp.

Anmäl
2016-08-28 15:03 #143 av: Amon

Teleculicus comes before the grand Juries of Light

28 Aug

gaia_energy1

Teleculicus comes before the grand Juries of Light.

Vibrational similarities are praised.

Sevens are contacted, as Galactics send their craft.

Andalusian Spirits calm the day.

Teleculicus kommer inför de stora Ljus Juryerna
28 aug

Teleculicus kommer inför de stora Ljus Juryerna.

Vibrations likheter prisas.

Sjuorna kontaktas, liksom Galactics skickar sina farkoster.

Andalusiska Andar lugnar dagen.

Anmäl
2016-08-29 14:00 #144 av: JonasDuregard

Är det någon som sitter och slumpar fram den här ordsalladen eller? Det är till synes helt osammanhängande sekvenser av ord och fraser. 

Det påminner ganska mycket om "visdomen" man kan få här: 
http://wisdomofchopra.com/

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2016-08-30 11:01 #145 av: Amon

Se #104

Anmäl
2016-08-30 11:18 #146 av: Marr

Där fick du förklaringen Jonas och i denna tråd betackar vi oss för dina kommentarer då det gäller för oss mer "troende". Detta pga att du då tidigare varit respektlös mot "troende"...

Så dina anmärkningar ska denna tråd vara fri från. Punkt slut!

Anmäl
2016-09-03 23:17 #147 av: Amon

Aspirational menses surface

3 Sep

gaia_energy1

Aspirational menses surface.

Reliables are uploaded.

Tallification of Energetics begins.

Streams are cleared.

Målmedvetna utrensningar når ytan
3 september
Målmedvetna utrensningar når ytan.
Pålitliga laddas upp.
Upphävande av Energetics börjar.
Strömmar rensas.

Anmäl
2016-09-04 23:58 #148 av: Amon

Den här måste jag ha missat! Förskräckt

Har inte varit inne här på några dar - men det står visst den 31 aug på denna:

Meadows of Peace are Sown

31 Aug

gaia_energy1

Startled are they who view upon the Nova Gaia.

Surprises of Higher Consciousness are observed in all hu-beings.

Stellar connections are viewed and grasped.

Meadows of Peace are sown.

Ängar av Fred sås
31 aug

Uppskrämda är de som ser på Nya Stjärnan Gaia.

Överraskningar av högre medvetande observeras i alla hu-varelser.

Stjärn anslutningar ses och gripes.

Ängar av Fred sås.

Anmäl
2016-09-05 22:55 #149 av: Amon

Senegal treatments alleviate the morning chill

5 Sep

gaia_energy1

Senegal treatments alleviate the morning chill.

Desperation measures fade.

Straightened pathways present.

Star Families gather.

Senegal behandlingar lindrar morgon kyla
5 sep
Senegal behandlingar lindrar morgon kyla.
Desperata åtgärder bleknar.
Rätade vägar närvarande.
Stjärn Familjer samlas.

Anmäl
2016-09-08 23:14 #150 av: Amon

Hue-manity insights have been clarified for next phase to begin

8 Sep

gaia_energy1

Hue-manity insights have been clarified for next phase to begin.

Gaia gateways are now primed.

Fantasies are cleared.

Portals of activation expand at once.

Mänsklighetens insikter har klargjorts för nästa fas att börja
8 sep

Mänsklighetens insikter har klargjorts för nästa fas att börja.

Gaias inkörsportar är nu laddade.

Fantasier rensas.

Aktiveringsportaler expanderar på en gång.

Anmäl
2016-09-11 23:09 #151 av: Amon

Pathways are cleared for the full Apocalypse

11 Sep

gaia_energy1

Awakenings come strongly in the clairvoyant Gaia Energies.

Fortunates are enabled that all may be viewed clearly.

Heaven-sent visions come to the hu-being.

Rainbow visions come to the Hue-Being.

Pathways are cleared for the full Apocalypse.

Vägar är rensade för den fullständiga Apokalypsen
11 sep

Uppvaknanden kommer starkt i de klärvoajanta Gaia energierna.

De lyckosamma är aktiverade så att alla kan ses tydligt.

Himla-sända visioner kommer till människan.

Regnbågs visioner kommer till mänskligheten.

Vägar är rensade för den fullständiga Apokalypsen.

(Ps. Apokalyps betyder uppenbarelse, från grekiskans αποκάλυψη (apokalypsis) vars grundbetydelse är "avtäckelse" eller "avslöjande" av apo 'bort' och kalyptein 'dölja'.)

Anmäl
2016-09-11 23:17 #152 av: Tarotstollan

Detta är så intressant och spännande men är det någon som kan förklara lite av vad det betyder? Eller är ni lika frågande som jag?Funderar

Anmäl
2016-09-11 23:35 #153 av: Amon

Nej - jag vet tyvärr inte exakt vad det betyder - men vi får väl vänta och se! Tummen upp

Hela det här året har vi i alla fall förberetts för detta - vi har stötts och blötts gång på gång, på gång, på gång - för att rensa bort de allra sista resterna av våra tredimensionella och separatistiska JAG.

Vår tredimensionella värld "are completed"  - läs  här och här och här.

Anmäl
2016-09-14 14:45 #154 av: Amon

Harmonics are embodied and Real-ized

14 Sep

gaia_energy1

Harmonics are embodied and Real-ized.

Flashes of illumination become the norm.

Fellowships of Harmony blossom.

Inner Peace is embodied.

Harmonier förkroppsligas och förstås
14 sep
Harmonier förkroppsligas och förstås.
Blixtar av upplysning blir normen.
Harmoniska gemenskaper blommar.
Inre Fred förkroppsligas.

#152  Tror att Apokalypsen handlar om att skapa inre och yttre fred - och harmoni - som detta meddelande berättar om..

Anmäl
2016-09-17 14:09 #155 av: Amon

Stratospherics are transcended as Galactic Intervention accelerates

17 Sep

gaia_energy1

Stratospherics are transcended as Galactic Intervention accelerates.

Fealties are brought to bear.

Encampments are abandoned.

Movements en masse predominate.

Lives are recovered and embraced.

Stratosfärer korsas som Galaktiskt Ingripande accelererar
17 sep

Stratosfärer korsas som Galaktiskt Ingripande accelererar.

Troheter har tagits tillvara .

Läger överges.

Massrörelser dominerar.

Liv återfås och omfamnas.

Anmäl
2016-09-21 10:56 #156 av: Amon

Select munitions of Light come into play

20 Sep

gaia_energy1

Select munitions of Light come into play.

Hue-manity Enterprises illuminate trajectories.

Essence is felt strongly in all hu-beings.

Forbearance is perceived, and abandoned.

Utvalda krigsmateriel av Ljus spelar in
20 sep

Utvalda krigsmateriel av Ljus spelar in.

Mänskligt Företagande lyser upp kursen.

Essensen känns starkt i alla mänskliga varelser.

Tålamod uppfattas, och överges.

Anmäl
2016-09-23 08:07 #157 av: vinden är min mor

Vilken underbar tråd!

Jag kan säga att så mycket hänt med mig och i min omgivning senaste tiden som jag direkt kan relatera till denna information.

Tack!Blomma

SolMörker är bara brist på ljusSol

Anmäl
2016-09-23 16:45 #158 av: Amon

Oh - varsågod! GladHjärta

Och tack själv för fin feedback! Tummen upp

Ja - ibland känner man igen sej både i både det stora och det lilla.. Funderar

När jag läste detta #155 meddelandet tänkte jag faktiskt på vapenstilleståndet i Syrien - och på konvojerna på väg till behövande där! Tummen upp

Anmäl
2016-09-25 21:52 #159 av: Amon

Partisans are completed as unifieds arise

25 Sep

gaia_energy1

Partisans are completed as unifieds arise.

Star seeds come to the fore.

Elements of Higher Light illuminate the hu-being.

Marchers arise.

Partisaner avslutar som de förenade reser sig

25 sep

Partisaner avslutar som de förenade reser sig.

Stjärn frön kommer i förgrunden.

Inslag av Högre Ljus upplyser den mänskliga varelsen.

Demonstrations-marscher uppstår.

Anmäl
2016-09-28 13:06 #160 av: Amon

Standard bearings are inspected and cleansed

28 Sep

gaia_energy1

Standard bearings are inspected and cleansed.

Night missions are completed.

Messianics are released.

Fluorescents ignite the show.

Standardlager inspekteras och rengöres
28 sep
Standardlager inspekteras och rengöras.
Natt uppdragen är slutförda .
Messianska frigörs.
Lysrör tänder showen.

Anmäl
2016-10-02 22:18 #161 av: Amon

Tenders enter the unscripted pages

2 Oct

gaia_energy1

Anbud enter the unscripted pages.

Lenterics come to show at all events.

Stellar principles are followed.

Absolutes are monitored and elected.

Fellowships return.

Anbud skriver in de oskrivna sidorna
2 oktober

Anbud skriver in de oskrivna sidorna.

Lenterics kommer att visa på alla händelser.

Stjärn principer följs.

Absoluten övervakas och väljs.

Gemenskaper återvänder.

Anmäl
2016-10-05 12:39 #162 av: Amon

Particles of Essence imbue each hu-being

5 Oct

gaia_energy1

Particles of Essence imbue each hu-being.

Denials are eliminated.

Fans of masteries are sensed.

Prescient actives are embraced.

Partiklar av Essensen genomsyrar varje hu-varelse
5 oktober
Partiklar av Essensen genomsyrar varje hu-varelse.
Förnekanden elimineras.
Fläktar av Mästerlighet avkännes.
Aktiva som "vet på förhand" omfamnas.

Anmäl
2016-10-05 14:14 #163 av: Marr

Tack för denna senaste presentation av 5e oktober Amon!

Tycker jag "vet" en del mycket mer än för typ 5 år sedan. Om det är vettigt...så kanske jag är en av dom som omfamnas? Bara för man fyllt 50 så behöver det ju inte betyda att man lärt sig...

Den mognaden av ens själ kan likväl infinna sig när man är 20, man kan redan då ha sin själ aktiverad på ändamålet om inte tidigare...

Finner dessa dagboksord mycket tillfredställande och även om det är svårbegripligt i många fall, så faller det på plats ändå någonstans i själen...  

Anmäl
2016-10-06 00:03 #164 av: Amon

Oh - varsågod Marr! Hjärta

Ja - ibland är det svårt att förstå med intellektet - men intuitivt kanske man kan förstå lite i alla fall.. Oskyldig

Som jag sagt förut så brukar jag köra den engelska texten i googles översättnings-program. Men eftersom många ord har flera olika betydelser - samt att vissa ord är mycket speciella - kanske mer eller mindre påhittade - så kan det bli rena rappakaljan ibland..FunderarSkrattar

Då får jag ta ett och ett ord i taget i översättningsprogrammet - och försöka lista ut vilket av alla betydelser det kan ha. Men jag är fullt medveten om att många gånger blir det nog fel ord ändå - så Ni får försöka ha överseende med mej.. Skäms

Den här gången var det ordet "prescient"- som jag hade svårt att finna det svenska ordet för: - att intuitivt "veta i förväg" - det har säkert ett speciellt namn - men jag kom inte på det - och det fanns inte med i översättningsprogrammet heller..

För övrigt var det ganska enkelt att översätta just detta meddelandet jämförelsevis.. Tummen upp

Anmäl
2016-10-06 09:10 #165 av: vinden är min mor

Jag kan själv använda mig av en annorlunda ordföljd ganska ofta så jag tycker inte alls det känns svårt att förstå budskapen, som jag sett i tråden att en del tyckt.

Jag tycker att det är jätte fina budskap som går rakt in i hjärtat.Hjärta

Anmäl
2016-10-06 11:53 #166 av: Amon

HjärtaKramas

Anmäl
2016-10-07 07:43 #167 av: Marr

Jag tycker det är jättebra med både originaltexten & översättningen. För då kan man "smaka & känna" på de orden som är svårbegripliga...Skämtar

Härligt Vinden!HjärtaTummen upp

Anmäl
2016-10-08 14:29 #168 av: Amon

Tack Marr och Vinden! Hjärta

Då fortsätter jag så här..Glad

Och här är det senaste budskapet:

Momentaries present and are accepted

7 Oct

gaia_energy1

Momentaries present and are accepted.

Standards of Higher Light are accepted with grace.

Formittances of papers are cleared.

Ultra-Lights carry Hue-manity upward.

Solar becomes Soul-ar.

Tillfälligheter närvarande och accepteras
7 oktober

Tillfälligheter närvarande och accepteras.

Normer för Högre Ljus accepteras med nåd.

Överföringar av papper rensas.

Ultra-Ljus bär mänskligheten uppåt.

Solar blir själ-ar.

Anmäl
2016-10-10 13:37 #169 av: Amon

Freeing vibrations seed the new GaiaPortals

10 Oct

gaia_energy1

Freeing vibrations seed the new GaiaPortals.

Fairwinds are sensed by all hu-beings.

Farms of Light are planted.

Elements of Love are activated.

Frigörande vibrationer besår de nya GaiaPortalerna
10 oktober

Frigörande vibrationer besår de nya GaiaPortalerna.

Medvindar avkänns av alla hu-varelser.

Gårdar av Ljus planteras.

Element av kärlek aktiveras.

Anmäl
2016-10-11 00:25 #170 av: Sanyara

Den här låter ju helt underbar! 💞
Tack för den!💕

Anmäl
2016-10-11 21:45 #171 av: Amon

Varsågod! Hjärta

Anmäl
2016-10-14 14:05 #172 av: Amon

Presence of Higher Cosmics is elevated to hu-consciousness

14 Oct

gaia_energy1

Presence of Higher Cosmics is elevated to hu-consciousness.

Rainiers of recognition backdrop the memories.

Cleavage of the abandoned comes.

Necessities are seen for what they are not.

Valuations upgrade.

Närvaro av högre Kosmiska höjs till hu-medvetande

14 oktober

Närvaro av högre Kosmiska höjs till hu-medvetande.

Regn av erkännande baktänder minnen.

Klyvning av de övergivna kommer.

Förnödenheter ses för vad de inte är.

Värderingar uppgraderas.

Anmäl
2016-10-18 11:49 #173 av: Amon

Tressels of passions are embraced in full

17 Oct

gaia_energy1

Tressels of passions are embraced in full.

Harmonics are gathered.

Luminaries encircle the Light gatherings.

Essence is understood.

Bockar av passioner omfamnas till fullo.
17 oktober
Bockar av passioner omfamnas till fullo.
Övertoner samlas.
Ljuskällor omringar Ljus sammankomsterna.
Essensen förstås.

Anmäl
2016-10-20 12:57 #174 av: Amon

Elders and millennials congregate

20 Oct

gaia_energy1

Elders and millennials congregate.

Fathoms are spanned.

Higher Schools are achieved.

Entrance exams are passed.

The next university has opened.

Äldste och millennium-barn samlas
20 oktober

Äldste och millennium-barn samlas.

Famnar är spannet (mätområdet).

Högre skolor uppnås.

Inträdesprov förs.

Nästa universitetet har öppnat.

Anmäl
2016-10-24 10:35 #175 av: Amon

Alabaster columns of Light support the New Inner Gaia

24 Oct

gaia_energy1

Alabaster columns of Light support the New Inner Gaia.

Cordons of elementals stand with those aligned.

Selectives are empowered.

Harmonics are embraced.

Forces of Higher Life prevail.

Alabaster kolumner av ljus stödjer den nya Inre Gaia
24 oktober

Alabaster kolumner av ljus stödjer den nya Inre Gaia.

Avspärrningar av elementaler står med dem i linje.

Utvalda har befogenhet.

Övertoner anammas.

Krafter av Högre Liv segrar.

Anmäl
2016-10-26 23:41 #176 av: Amon

Interwebs of Gaia energetics are strengthened

26 Oct

gaia_energy1

Interwebs of Gaia energetics are strengthened.

Creation plays its final piece.

Standards of elementals are raised.

Astronomicals reunite.

Väven av Gaias energier stärks
26 oktober

Väven av Gaias energier stärks.

Skapelsen spelar sin sista pjäs .

Normer för elementaler höjs.

Astronomiska återförenas.

Anmäl
2016-10-30 22:29 #177 av: Amon

Serrated torches cleave the undesired

30 Oct

gaia_energy1

Serrated torches cleave the undesired.

Partialities are massed and deleted.

Fires of Higher Energetics precede the armies of Joy.

Gaia is reborn.

Sågtandade facklor klyver/splittrar det oönskade
30 oktober

Sågtandade facklor klyver/splittrar det oönskade.

Partiskhet hopas och raderas.

Lågor av högre Energi föregår arméer av glädje.

Gaia är pånyttfödd.

Anmäl
2016-11-03 23:46 #178 av: Amon

Softness of Inner Gaia inhabitants transmits to the surface

3 Nov

gaia_energy1

Softness of Inner Gaia inhabitants transmits to the surface.

Hue-beings respond in the moment.

hu-beings collapse the veil.

Fraternities are acknowledged.

Gaia is freed.

Mjukhet från Inre Gaias invånare överförs till ytan
3 nov

Mjukhet från Inre Gaias invånare överförs till ytan.

Hue väsen svarar i ögonblicket.

hu väsen bryter sönder slöjan.

Broderskap erkänns.

Gaia befrias.

Anmäl
2016-11-09 23:25 #179 av: Amon

Carryings of heavyweights is abandoned

9 Nov

gaia_energy1

Carryings of heavyweights is abandoned.

The Light prevails in difficult moments.

Astro-glances compel the masses to action.

Readings of the Higher Books commence.

Transporterna av tungviktare överges
9 nov

Transporterna av tungviktare överges.

Ljuset segrar i svåra stunder.

Astro-blickar tvingar massorna till handling.

Läsningar av De Högre Böckerna påbörjas.

Anmäl
2016-11-12 14:33 #180 av: Amon

Serenities of hu-beings magnifies as apocalyptics rain

12 Nov

gaia_energy1

Serenities of hu-beings magnifies as apocalyptics rain.

Halversons illuminate the pathways.

Spontaneous emissions of Light entrust the masses.

Solidifications are in order.

Friden hos mänskliga väsen förstoras som apokalypser (uppenbarelser/avslöjanden) regnar
12 nov

Friden hos mänskliga väsen förstoras som apokalypser (uppenbarelser/avslöjanden) regnar.

Halversons belyser vägarna.

Spontana utsläpp av ljus anförtror massorna.

Kurerande är i ordning.

Anmäl
2016-11-16 12:16 #181 av: Amon

Freedoms flow as Inner Lights are illuminated

16 Nov

gaia_energy1

Freedoms flow as Inner Lights are illuminated.

Fortunates kneel before their families.

Standards of action are raised.

Hemming times are at hand.

Friheter flödar som Inre Ljusen upplyses
16 nov

Friheter flödar som Inre Ljusen upplyses.

De lyckosamma knäböjer framför sina familjer.

Normer för handlingar höjs.

"Hemming" tider finns till hands.

Anmäl
2016-11-16 12:23 #182 av: vinden är min mor

Denna tråd är den enda på hela Ifocus- vad jag har sett, som beskriver den fantastiska energi höjning vi haft, och de högre insikter som därav ramlar in.

Tusen tack Amon!KramasHjärta

Anmäl
2016-11-16 16:04 #183 av: Marr

Ja eller hur Vinden och det senaste 2 breven känns väldigt aktuella nu. Det sista är verkligen passande för dagen...Oskyldig

( någon killar mig på huvet nu) 

Ja Tack Amon att du uppdaterar oss...Hjärta

Anmäl
2016-11-16 23:55 #184 av: Amon

Åh tusen tack själva - Vinden och Marr! KramasHjärta

Så skönt att det i alla fall är några som känner igen och förstår dessa energihöjningar, insikter och de ofta kluriga meddelandena! Tummen uppHjärta

Måste säga - att mentalt förstår jag oftast inte så mycket själv - men ändå KÄNNS de så talande - på något sätt.. KärOskyldigFunderar

Ps. På tal om starka energier senaste veckan - läs gärna detta facebooks inlägg: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1128918097155553&id=203945069652865

Anmäl
2016-11-17 01:09 #185 av: Tarotstollan

Jag läser men tyvärr är det inte mycket jag förstår och känner heller för den delen. Tycker ändå om att det finns att läsa, för förhoppningsvis så kanske jag förstår vad det betyder så småningom!Tummen upp

Anmäl
2016-11-21 14:33 #186 av: Amon

Stereotypes are exposed for all to view

21 Nov

gaia_energy1

Stereotypes are exposed for all to view.

Desecration of all BEings ends.

Energetic complements clarify the missions.

Fortifications are collapsed.

Stereotyper exponeras för alla att se
21 nov

Stereotyper exponeras för alla att se.

Vanhelgande av alla varelser slutar.

Energiska komplement klargör uppdragen.

Befästningar kollapsar.

Anmäl
2016-11-27 23:41 #187 av: Amon

Silents are empowered as Cosmics arise

27 Nov

gaia_energy1

Silents are empowered as Cosmics arise.

Florentines deliver the message to the Higher Ones.

Ecstatic communications are tempered with Joy.

Flowers are observed in Gehenna.

De tysta bemyndigas som Kosmiska uppstår
27 nov

De tysta bemyndigas som Kosmiska uppstår.

Florentinare levererar meddelandet till De Högre.

Extatiska kommunikationer härdas med glädje.

Blommor observeras i Gehenna.

Anmäl
2016-12-01 13:13 #188 av: Amon

Envelopes of Light push the barriers

1 Dec

gaia_energy1

Envelopes of Light push the barriers.

Secrets unveiled to all.

Feminine constructs are completed.

Nourishment harbors are unveiled.

Höljen av Ljus trycker på barriärerna
1 dec

Höljen av Ljus trycker på barriärerna.

Hemligheter avslöjas för alla.

Feminina konstruktioner är slutförda .

Närings hamnar avtäcks.

Anmäl
2016-12-02 01:27 #189 av: Tarotstollan

Fick faktiskt en liten förklaring till några av dessa meningar idag, i alla fall så tolkar jag det så. Var och tittade på en kvinnlig konstnär idag som målat ljusbringande tavlor i 45 år tror jag hon sa. Hon berättade bl.a. om jordens upphöjning som vi är i nu och hon sa sen när de andra hade gått  "att kanske jag avslöjade lite för mycket nu"?! Nej, sa jag "det tror jag inte men du kanske sådde ett litet frö om det var någon som var skeptisk" innan.

Sen kommer jag hem och läser detta!Tummen uppSkrattar
Jag kanske äntligen fått ett svar som jag kunde ta till mig!Glad
Tack!

Anmäl
2016-12-02 23:17 #190 av: Amon

Det låter spännande Tarotstollan! Tummen upp

Hennes tavlor skulle jag vilja se! GladOskyldig

Anmäl
2016-12-02 23:40 #191 av: Tarotstollan

#190. Här kan du se några av dem, det är de översta. Konstnärinnan heter  Gerd Ellholm.
https://www.facebook.com/gallerivillastaden/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.