Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3570 ggr
[kajmal"]
2013-08-17 07:33

parallel världar

parallelvärdar

Posted on augusti 8, 2013

8

har haft besök en längre tid av varelser från en parallelvärld vet inte om de här från samma värld som kamjal. jag har bett dem förklara för mej. de har sagt att de ligger ovanför mej. de kallar vår värld för underjorden, där ovanför mej har de sagt, att de har en port i varje hus, som en dörr, utförligare kan de inte förklara. det är promenad avstånd till vår värld, en äldre man sa till mej att ”snart blir du andlig” åkte och handlade i en by i närheten med min bror, en tjej därifrån var med i bilen andligt, och jag pratade med henne samtidigt som jag pratade med min bror, jag testade min bror under bilfärden, han harklade och reagerade på henne, fast han inte kunde höra henne eller visste någonting om henne, när vi kom hem igen försvann hon, jag frågade de andra andliga rösterna från deras värld . vem hon var. ”hon är speciell ” svarade de, och de var hon verkligen, jag fick en speciell närvarokänsla när hon pratade………………………senare hörde jag henne högt proklamera en text från ovan…………..kommer inte ihåg allt, den var lång, men nåt ska tydligen hända om tre månader, nu i december…………….de psykiskt sjuka så kallade scizofrena blir fler och fler i världen, min teori är att de hör röster från parallelvärdar, men har inte fått kontakt med dessa. har även diskuterat med vänner ur vår värld, deras motsvarigheter i parallelvärden, det är alltid dialoger, men andra insjuknade människor . har ingen dialog, de hör diffusa röster tror jag, och förstår inte vad det handlar om…………de högre i parallevärlden kan man uppfatta som gudar i vår värld. har en port dimmensionsport i mitt eget hus, ett hål i vägen som jag icke kan se, men jag hör väldigt väl när de är inne oss mej i huset, rummet, än när de går igenom min port och hörs på andra sidan väggen, nära eller längre bort

http://www.nyteknik.se/popular_teknik/kaianders/article233563.ece

Publicerat i Uncategorized | Märkt parallelvärdar portar sjukdom | 8 Kommentarer Redigera

andliga aliens frågor och svar del 2

Posted on juli 28, 2013

2

det är halv 2 på natten , har haft besök av bråkiga andar från andra världar. låg i min säng när det visslade ute , sen skramlade det till på bron, var inte rädd men lite upprörd. går in till tv rummet, såg ett ljus där tidigare i kväll, det var kamjal som anlä de tror jag…i varje fall så sitter jag här och frågar utåt bron, vem är det,  det är” jag”svarar en

kamjal frågar jag ”ja ” svarar en mansröst…………lilly är kvar på övervåningen, säg ”love ” säger hon  så säger jag de andliga lagarna, och gå er väg  de hörs efter infarten och upphöver landsvägen,    ”jag ser dom” säger lilly uppifrån,   jag kände igen mansrösten  vi har bråkat många gånger genom åren, han och några till är bråkiga och från en annan värld  han är här i sin andliga kropp, och har spelat gud i vår värld. jag frågar lilly  ska jag skriva om det. ”ja” svarar hon.  när ska människor förstå säjer jag.   ”jag kan förklara ” säger lilly…..jag frågar hur ska du förklara  genom mej eller. hon svarar bara ”love” så jag vet inte hur det ska gå till.

nu ska jag ta kaffe och varva ner och försöka sova en stund

tidigare i kväll så kom en kompis och hälsade på, vi satt och pratade ett par timmar

i sammanhanget så tog han upp onda makter, så vi diskuterade de tidigare i kväll han vet inte så mycket om mina kontakter, men jag berättade om den jag körde på med bilen……….han brättade att han kämpade mot onda krafter, men det ska jag inte berätta här………….god natt

Publicerat i Uncategorized | Märkt förklara andar andra, världar | 2 Kommentarer Redigera

andliga aliens- frågor och svar

Posted on juli 27, 2013

2

har besök sedan ett par dar.  det är lilly som jag kallar henne, men jag vet inte hennes namn. jag har skrivit om lilly, en päsklädd varelse här  i mitt kök, så även att dessa mest liknande almas, kan bli osynliga vid tillfällen.   så har jag även skrivit om en genomskinlig varelse som jag drack vatten av i min gamla bostad. de var båda ca 170, cm. nåväl det är samma varelse. i går kväll fick jag för ovanlighetens skull svar på flera frågor.jag frågade hon lilly, var det du som var nere i byn och jag drack vatten av. visade du en del av dej så att jag skulle se och dricka upp det..så svarar hon på engelska från köket ”no you understand”  så vi är en del förenade frågar jag.”ja” svarar hon.   så frågar jag är du vegetarian.  ” ja ” svarar hon  ( jag frågar, för i kontaktmannen ante jonssons berättelser så ser han en pälsklädd varelse, som tuggar på en grankvist) så säger  hon, ”jag är rädd”  inte behööver du vara rädd för mej, säger jag med ord. jag frågar vad är du rädd för. men hon svarar inte på det.  så säger hon ” jag går upp” ( på övervåningen)  efter en stund frågar jag, jag kan inte se dej, kandu se mej.  ”ja ser ” svarar hon. jag hör det pratas  lite på övervåningen. men inte med mej.jag tror det är kamjal som kommit dit, och ochså där. nu när jag skriver ner detta så hör jag hon säga ” love” från övervåningen.  tror det beror på vattnet jag drack.jag kan känna beröringar på delar av hela kroppen ,när folk,tve etcetra talar, en del känns så att säga torra, dom kan jag klia, men en del känns våta, svala.dem ska jag inte röra har en andlig manlig röst sagt mig , ty då överlåter jag en del av min energi till andra

nu till ufon. lilly som jag sett fysiskt i två versioner, har sag att hon har ett stjärnskepp. för många år sedan satt jag på övervåningen vid datorn, och läste ufo-sidor. då säger kamjal ”vi behver inga skepp”  så är det tror jag mej förstått, att aliens i detta universum färdas fysiskt med ufo- farkoster, mens alien från parallelvärdar, andra dimensioner färdas på annat sätt. vi använder tidsflödet har kamjal sagt, det ser ut som en stor stjärna lyser upp och försvinner med en gång på himmeln

så aliens från vår värld, dimmension,  kan man se fysiskt. medans aliens från andra världar, dimennsioner kan bara komma hit med sina andliga kroppar

Annons:
[VSK]
2013-08-17 22:07
#1

Kan tyvärr ej läsa all text då jag tappar bort mig när det är så många rader, men vad menar du egentligen med parallell värld. -samma som portal?

För portalen går ju nånstans.

I förra lägenheten så hade jag iaf tre portaler. kanske mer. Det var så sjukt hemsökt lägenhet så det går inte att säga hur många portaler det var.

Dock så har jag sett saker som jag inte tror hör hemma i samma parallella världar som de vanliga andarna.

[kajmal"]
2013-08-18 00:02
#2

en port till en annan värld, en annan dimmension en del av dem säger att det är fjärde dimmensionen de kommer i från

[VSK]
2013-08-18 05:53
#3

#2

Alltså samma som portal?

[kajmal"]
2013-08-18 07:15
#4

 en port. vet inte vad det är för skillnad med portal?

[kajmal"]
2013-08-18 07:41
#5

obama area 51

Posted on augusti 18, 2013

frågade faktiskt en av dem  för bara två veckor sedan  , om de visste nåt om area 51

”dom har en”  svarade hon, vadå frågade jag ett ufo?   det var ”buisness”  svarade hon,   i gengäld fick de rätt att kontakta människor

ser att cia har kommit ut med uppgifter om area 51 nu

var även i contact med obama…sände ut till honom att jag skulle döda hans mind, när jag fick veta att han skulle utala sig…….satt och väntade på utalandet.   av nån anledning så sände de det utan adio .  det vill sägaett tal med en stillbild.

nåväl det gick bra ändå jag fick contact med honom ändå , med fysiska beröringspunkter.

mina vänner är fortfarande kvar. vi pratar så fort jag är vaken, de säger de vet en sak om världen, men vill inte säga vad…hörde ordet paradigim nämnas, men han inte höra i vilket sammanhang

alicia80
2013-08-18 07:45
#6

Tack fr intressant läsning!! 🙂

Jag har sedan jag var liten alltid trott att "psykiskt sjuka" som hör och ser sådant som andra inte uppfattar har en förmåga och att det egentligen inte beror på en sjukdom. Ändå tillhör jag inte den gruppen.

Droger, psykoser och annat kanske tar bort vissa filter från den fysiska människokroppen tänker jag. Det kan ju även läcka in från paralellvärldar där man utnyttjar och ljuger med dessa drabbade så att deras historier inte låter trovärdiga för andra människor. Därav att många med schizofreni tror sig vara besatta av onda energier.

Annons:
[VSK]
2013-08-18 09:45
#7

#4

Port och portal skiljer sig genom det att portalen för energier mellan olika dimensioner (parallella världar) och en port kan föra energierna mellan olika platser i samma dimension. Iaf så är det min tolkning av det hela.

Som sagt, finns ju inget lexicon för detta 😃

[kajmal"]
2013-08-25 04:17
#8

tomtar på loftet

Posted on augusti 25, 2013

nu vet jag vad tomtar på loftet innebär,  dessa mäniskor från parallellvärlden human being som de säjer.   är endast 24 cenimeter säger de .har inte sett dem . men jag har hört dem tala nere från golvet.  det är nog samma ena som jag beskrev som mikroneserna i boken,  de letar efter en öppning till vår värld , så att de kan vara här fysiskt.  4 planeter är det i deras värld, men det verkar inte så bra där, jag vet inte, eftersom de vill vara här  oss oss. som sagt de har en port i varje hus oss sej till vår värld. men vill vara här fysiskt,  de har kontakt med mej och tror att jag kan hjälpa dem. de vill ha liv som de säjer……..det är en av dem en tjej . som de säger är speciell.  jag har kontakt med hennes astralkropp,  hon som jag beskrev , följde med i bilen tillsamans med min bror………det var lite lustigt,  hon frågade om det fanns vilda djur här,  så ville hon se fotboll. och pratade om en bärplokare som försvunnit, som hon läst om på affären  (se tidigare bloggar)   jag vet inte vem hon är , men har gul färg känner jag,  som hon är nån högre varelse i deras värld.  en ängel eller nåt.  de har sagt att det hänt mycket oss dem, och det kommer hända saker här ochså..i november……….hon den speciella som likagärna , kan vara från vår värld.och hjälper de små. vet inte hur det ligger till.läste upp en proklamering med hög röst  gulaktig färg på hennes röst hörde jag……………kommer bara ihåg det sista……” lagar och förordningar skall hållas”  så får se om något händer i november

Upp till toppen
Annons: