Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2612 ggr
stina63
3/1/13, 5:32 PM

Lite spår på himlen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var i min stuga idag, himlen var blå inga moln, Men så såg jag tjockt spår efter ett plan eller vad det nu var,
För de var rätt nära och rätt lågt på himlen, Väldigt tjockt spår. Men 10 minuter efter de så var himlen full av tunt moln, de såg ut som en paraply över där jag var, Men solen sken ändå genom molnen,

Sen efter en halvtimme så var himlen blå igen inga moln alls. Men jag tog inga foto alls. Men de har säkert en förklaring,

Sen när jag var hemma, Så ser jag nya spår på himlen, tänkte de är från kastrups flygplats, För de kom från den hållet, ^Men de som jag reagerade på har inte sett innan. Det är att tre flygplan flyger sidan om varandra

De brukar dom väl inte göra flyga sidan om varandra så det blir spår efter dom?

Annons:
Cristine
3/1/13, 6:04 PM
#1

De gör de när de vill släppa ut extra mycket

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
3/1/13, 6:10 PM
#2

Dlu ser tre spår efter varndra, nä det är fyra spår ser jag nu, Dom kommer från kastrups håll

Tänkte flygplan flyger inte så nära varandra när dom ska flyga iväg till andra länder, Men här gör dom de

Cristine
3/1/13, 6:56 PM
#3

Dessa plan kommer inte från vanliga flygplatser även om det kan se ut så, de utgår från militärbaser.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
3/1/13, 7:34 PM
#4

Undrar var,, För  vad jag kan läsa så är christanstad förre detta militärbas, men tror inte att de skickas därifrån dagens christiana

Cristine
3/1/13, 9:29 PM
#5

Från antarktis läste jag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
3/1/13, 9:36 PM
#6

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
stina63
3/1/13, 9:47 PM
#7

Jösses från antarktis

Cristine
3/1/13, 10:14 PM
#8

Med jet går det snabbt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
3/1/13, 10:15 PM
#9

Jag har kollat den här dagarna och det verkar vara en "strid" i vårt luftrum nu. Häromdagen var det helt blått och klart och så kommer de och sprayar på igen. Och kom och tänka på dig Cristine när du sa ifrån, så jag sa att nu får de sluta att spraya den där skiten över oss, kan ni inte dammsuga bort dem om det är ok enligt planen?

Och döm om min förvåning för straxt efter att himlen hade blivit bulligt jämngrå började dessa moln försvinna och fort gick det. Jag fotade t.om. Och idag har solen åtmistone synts ganska mycket genom molen

Återkommer snart med bilderna

stina63
3/1/13, 10:22 PM
#10

ja Gahella solen lös här också väldigt mycket genom molnen, De reagerade jag på

Gahella
3/1/13, 10:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Från mitt vardagsrum precis när de börjar spraya kl.13.54

Gahella
3/1/13, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Tyvärr är det inget skepp som ligger där t.vä utan en reflex på bilden innan :)

Gahella
3/1/13, 10:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

KL. 13.47

Annons:
Gahella
3/1/13, 10:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Samma tid straxt brevid

Gahella
3/1/13, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Samma tid från mitt köksfönster

Gahella
3/1/13, 10:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

14.15 börjar det så ut sså här när tjockan börjar lätta igen

Gahella
3/1/13, 10:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Samma tid

Gahella
3/1/13, 10:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

samma tid

Gahella
3/1/13, 10:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Och kolla här då och då är klockan 16.13. Har aldrig sett de försvinna så snabbt någon gång tidigare vad jag varit medveten om

Gahella
3/1/13, 10:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Samma tid och helt klar himmel igen?!

Annons:
Gahella
3/1/13, 10:44 PM
#21

Molnen som man ser vid hustaken försvann också efter en stund

Gahella
3/1/13, 10:45 PM
#22

Va bra Stina att du också ser och reagerar

Tänker på din *dröm Cristine och när du såg ut över harp-anläggningarna. Det kanske är snart slutsprayat för deras del snart?

Cristine
3/1/13, 11:16 PM
#23

Ja precis så ser det ut hos mig också, först väldigt molnigt och efter en stund helt klart.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
3/1/13, 11:19 PM
#24

Vad intressant Gahella och Cristine! 👍

Då måste jag kolla himlen här i helgen när jag nu är ledig! ☝️

Gahella
3/1/13, 11:40 PM
#25

Med tanke på att vi haft ett jämt blygrått molntäcke sen i somras här förutom några dagar och halvdagar, så kliar i alla fall jag mig i skallen

Ja bra om fler kollar sina himlar nu :)

Marr
3/2/13, 7:47 AM
#26

Just precis ett jämntjock blygrått molntäcke har legat över även mina trakter väldigt länge. Nu när himlen varit så blå och fin så har man framåt middagstid börjat med sina sprayningar här.

Igår var dom igång ordentligt och dom går in i dom befintliga slöjorna som redan uppstått och på så vis försöker uttöka dom. Det är vad det ser ut som i allafall. Igår såg jag tydligt hur ett stort "sprötområde" som en jättefjäder bredde ut sig.

Tog fram kompassen för att kolla vädersträcket. Gissa varifrån? Just det… Växjö!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stina63
3/2/13, 9:29 AM
#27

Precis så var det igår. Ser tjockt tjockt två spår strax efter var himlen full av tunt moln, Bara de att det såg ut som ett paraply över Malmö . De  var konstiga moln.

Sen försvann de lika fort som det dök upp

Annons:
Mantissa
3/2/13, 12:02 PM
#28

När flygplan flyger så ser det jättenära ut för oss från marken, men det kan skilja mycket i höjd. O flygplanen håller olika höjd så riskerar de inte att krocka (men flygplan som passerar varandera med 100m höjdskillnad kan kännas VÄLDIGT nära om man sitter i ett av dem :P

SuperMegaNova
3/10/13, 4:26 PM
#29

Vad är det dom sprayar ut?

Cristine
3/10/13, 4:52 PM
#30

Kemikalier!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

SuperMegaNova
3/10/13, 5:02 PM
#31

Varför?

Marr
3/10/13, 7:05 PM
#32

#31 Man säger att man skyddar jorden mot uppvärmning. Finns massor med information om det här som vi talat om tidigare. Nu börjar folk öppna ögonen även i Sverige då man märkt detta. Pernilla Hagberg från Miljöpartiet har ett tufft jobb som informerar om chemtrails. En liten kort trailer om detta från You Tube.

http://www.youtube.com/watch?v=te_FOsKL_5Q

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

SuperMegaNova
3/10/13, 9:52 PM
#33

Men herregud! Jag hade verkligen ingen aning om detta. Det är helt sjukt att man får göra så. Man förgiftar hela planeten, hela mänskligheten….. Men nu vet jag iallafall vad de dära molnstrecken är för något…illa illa….

Marr
3/10/13, 10:06 PM
#34

Det är tyvärr många som inte vet, men det börjar röra sig i grytan även här i Sverige nu. Minns inte att man sprayade på 80-talet…

Idag har det varit åter en blå himmel med ulliga gulliga vita moln. Det var väldigt länge sedan jag såg dessa runda "bomullstussar", de sista dagarna har varit strålande.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
3/10/13, 10:17 PM
#35

Det verkar som att jag har haft en sanndröm iaf. Jag har inte sett något på länge!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
3/10/13, 11:00 PM
#36

#35 Ja jag ska säga dig det att jag tänker på det varje dag. Tror inte att vi ens i somras hade så många dagar med ren himmel. Förvånad är jag inte, eftersom detta resultat har uppstått direkt efter din "dröm". Det är ju inte den enda sanndrömmen du haft, direkt. 🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

baradenjagär
3/11/13, 1:14 AM
#37

Är så glad att jag hittat hit till er på utomjordiskt. Det var en vecka sen och jag kan inte sluta läsa alla trådar. Lär mig så mycket nytt. Tack för att ni berättar om det här. Jag hade ingen aning…Ska börja titta på himlen jag också. Kram

Cristine
3/11/13, 1:55 AM
#38

Det är roligt att du hittat hit och du är så välkommen🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

baradenjagär
3/11/13, 2:12 AM
#39

Tack 🙂

Marr
3/11/13, 9:25 AM
#40

#37 Jätteroligt att höra att du gillar att vara här! Så kände jag också när jag hittade Uj.

Du är varmt välkommen hit vill jag också säga! 🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
3/11/13, 10:25 AM
#41

Jag vill också önska er varmt välkommna hit ❤️

Det är alltid trevligt när själsvänner möts och kommer samman och som förstår varandra 🙂

Jaaa det är helt underbart en ren himmel och strålande sol varje dag förutom den sibirska vindarna som blåser över oss. Kan det bero på polskiftet tro?

Annons:
Cristine
3/11/13, 10:36 AM
#42

Kanske meteoren  lämnaqde impact iaf genom explotionen, har den slagit ned hade vi ju haft istid och nu har den lämnat ett litet minne blott som snart är över.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
3/11/13, 10:38 AM
#43

Ja det är inte lätt att veta…

baradenjagär
3/11/13, 4:58 PM
#44

#40 & #41 Tack för att ni är så snälla.🙂Känner mig som hemma bland er och förstår allt ni pratar om i olika trådar. Skulle jag berätta om det här för min omgivning skulle de tro jag blivit galen. Känner mig inte lika ensam längre. ❤️

Jag har tittat efter spår på himlen flera ggr idag. Men från morgon till nu har vi haft en strålande klarblå himmel. Jag bor norr om sthlm.

Amon
3/11/13, 10:52 PM
#45

Varmt välkomna hit SuperMegaNova och baradenjagär! 🙂❤️

Marr
3/17/13, 11:10 AM
#46

Man blir inte så frisk av dessa chemtrails heller. Morgellons kan man få bl.a…Själv så får jag tydligen gå på livslång behandling pg.a denna sjukdom…

Så här säger Mr. Icke och jag håller med…

http://www.youtube.com/watch?v=g1_h9ap2s7U

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: