The Ascension / Uppstigningen

Uppstigningssymptom

2013-02-22 23:02 #0 av: Amon

Uppstigning symtom eller "Vad händer med mig?" - Del 1/3

Postat av Karen Sutton den 21 februari 2013 / Comments Off

Kategori: Okategoriserade

uppstigning symtom

Har du undrat nyligen varför du verkar så trött - nästan till den grad av utmattning, eller irritationskänsla, arg, ensam, ledsen, frustrerad eller alla av ovanstående, och du kan inte räkna ut varför? Har du frågat dig själv varför du beter sig på olika sätt, eller känner saker som inte verkar passa med vem du känner dig själv att vara, eller att helt enkelt inte göra något vettigt?

Eller undrar varför människor i ditt liv verkar reagera annorlunda för dig? Antingen är de mer upphetsade än någonsin att vara med dig, eller raka motsatsen, de pockar på slagsmål med dig eller blir upprörd på dig utan någon uppenbar anledning?

Eller kanske när du går igenom vad du anser vara en normal dag, så känner du dig ibland som om du helt enkelt inte kan hålla ögonen öppna, som om sömnen helt enkelt ber dig att komma och vara med den?

Har livet ibland verkat tomt och utan mening, även när du gör saker som du brukade älska?

Välkommen till uppstigningsprocessen och de symtom som många upplever på den vägen. Den primära saken att veta är att du inte är ensam, och saker och ting kommer att bli bättre.

För de folk som har varit medvetna om och medvetet arbetar med uppstigning, är dessa fysiska och känslomässiga erfarenheter alltför välbekanta. Några av dessa människor har upplevt förändringarna under en tid, och kanske till och med går igenom dem nu. För vissa kan de gå tillbaka ett decennium eller två eller ännu fler.

För mig personligen upplevde jag många av dessa symtom år innan jag visste vad som pågick. Ingen annan i min krets av familj, vänner och kollegor upplevde det jag gjorde. Det var en skrämmande och ensam plats. Om jag hade vetat vad som hände skulle det ha varit så mycket lättare.

Lyckligtvis har tillräckligt många rest denna väg så nu finns det en hel del information och mer genereras. Med den kunskap som vunnits genom de prövningar och resor av dem som har gått före, och allt eftersom vi fortsätter att upptäcka mer av vad uppstignings resan innebär på fysiska och känslomässiga nivåer så kan vi erbjuda varandra stöd, förståelse och tröst.

När vi konfronteras med dessa ovanliga och ofta oönskade upplevelser, är det första vi vanligtvis vill veta "varför?"

Varför händer dessa saker?

Du kanske har hört sägas att vi övergår från kolbaserade varelser till kristallinskt-baserade varelser. Kanske har du hört att det finns mer i vårt DNA än vi trott eller att vetenskapen hittills kunnat upptäcka. Att det som vi fick höra var "skräp" delar av vårt DNA håller på att aktiveras. Kanske har du hört talas om tallkottkörtelns aktiveringar och liknande saker.

Dessa begrepp är alla mycket verkliga, och även våra fysiska vetenskaper börjar bli medvetna om dem. Det har att göra med den ljusenergi som är tränga in i oss, vår värld och allt på den, lyfter oss in i den nya världen och in i ett nytt sätt att vara. Så man kan säga att det inte bara är Nova Earth vi bygger, det är Nova Human också.

Motivet är alltför komplext för att gräva djupt i i denna diskussion, men här är en aning av vad som har sagts om de förändringar våra kroppar går igenom:

Matteus berättar att "det är ljuset inom en kropp som förvandlar de kolbaserade cellstrukturerna till den kristallina formen som gör att kroppen kan leva i de höga vibrationerna av energi planen bortom tredje densiteten." (1)

Steve Rother och gruppen lägger till:

"Om du skulle se en av dina periodiska diagram, skulle du veta att den kolbaserade strukturen som du nu har och kisel strukturen är faktiskt bara några molekyler bort. Med några åter-arrangemang, har du en förskjutning från den ena till den andra. Det händer inte bara människor över hela jorden, men också växter, insekter och djur riken ändras till kristallina strukturer. "(2)

Ärkeängel Michael och St Germain kommenterade:

"Småningom kommer ni inte att ha kolbaserade kroppar som ni har nu, de kommer att utvecklas till kristallina kroppar och vidare längs vägen, lättare organ, med mindre och mindre behov av fysisk mat som stödjer dig. Din energi kommer direkt från ljuskällan och kärlek. Du har förmågan att ställa in denna energi nu också. Det är bara det att många av er inte är medvetna om det. "(3)

Och detta från den plejadiska Mira:

"Som tiden går kommer du att känna att du inte passar så väl in i dina gamla jordiska kläder och sätt att vara. Du kommer att spendera din tid på olika sätt och du kommer även att börja se annorlunda ut i era mänskliga former. Vi sammanslås i enhet av vilka vi är och var tänkta att vara. Detta kan synas lite som ett rutmönster som flimrar i och ut ur tid och rum. Det är dock ett mönster av helighet och förändring som manifesteras i en blandning av harmoni och fred. Vad som inte passar och anpassar sig till det nya mönstret kommer att finna sig själv på väg ut.

"Detta är besläktat med någon som försöker bära skor som inte längre passar. Det fungerar i anpassningen ut till ny rum och tid. Horisonterna är obegränsade och lyckönskningar om du följer vägen av Ljus. Din potential är enorm. Du kommer att få fullt minne av din skicklighet och din målmedvetna närvaro. "(4)

Några av de fysiska delarna av vår kropp som aktiveras eller förbättras är bland annat tallkottkörteln, hypofysen, brässen och vagusnerven. Medan det finns viss oenighet om exakt vad förändringarna innebär och vad de betyder, blir mer information om dessa förändringar tillgänglig hela tiden.

Men en sak är säker: förändringar är på gång och våra kroppar upplever dem, uppvisar symtom som kan eller inte kan göra något meningsfullt för oss. Det kan vara en skrämmande upplevelse, ofta en känsla som om mattan har dragits undan från oss fysiskt, känslomässigt, eller både och.

Det kan vara skrämmande att inte veta från ett ögonblick till nästa vad sjutton som händer, eller en känsla som något går fel.

Åtminstone vet vi att det vi upplever är en del av en naturlig evolutionär process, en process som har påskyndats, mycket. Istället för en utveckling som tar århundraden eller ens årtusenden, vi lever i en utveckling som kommer att utvecklas under en mycket mindre tid - kanske några hundra för hela processen, kanske några decennier för betydande delar av den.

Det beror snarare på hur väl vi integrerar de förändringar och hur villiga vi är som grupp medvetande att välkomna dessa förändringar snarare än rädsla dem eller att bekämpa dem.

Det är ganska utmanande, elller hur, för att se vad som händer med den renande processen från insidan av tvättmaskinen? Inuti maskinen vet vi att vi blir brottas om, ibland försiktigt ibland inte så lätt. Det är bara när vi står utanför maskinen - undersöka processen från ett annat perspektiv - som vi kan säga "Ja, jag ser att kläderna rörs om, men jag ser också att meningen är att få dem rena. Fortsätt! "

Jag hoppas att denna diskussion kommer att hjälpa dig att finna olika perspektiv.

Om Ascension Symtom

Många uppstignings symtom är helt enkelt kroppens sätt att kommunicera vad det upplever i det enda sättet man vet hur. Till exempel kan du uppleva fysiskt mycket högt eller jätte-liknande en stund eller timmar. Jag upplevde detta av och på under en period av flera år. Detta är kroppens sätt att tolka, genom kroppslighet, vår energiska expansion.

Oavsett vad uppstignings symtom du kan uppleva vid denna tid, någon gång - genom att älska sig själv, genom förståelse och genom att inte motstå processen - "kommer även detta att gå".

Och när den gör det, du, liksom den vackra fjärilen som du är, kommer att dyka upp från människa, tredje / fjärde densiteten kokong och kunna verkligen sprida dina vingar och flyga.

Under tiden, vara snäll mot dig själv. Var försiktig, vara förstående, var medkännande. Bli din egen bästa vän och ta väl hand om dig. Vila. Koppla av. Njut.

När du är mitt uppe i en oönskad upplevelse, hitta ditt center, andas medvetet, dricka mycket vatten - energi med din egen avsikt om du är villig att tro på ditt eget mästerskap.

Sök hjälp från dem som har gått före och de som går igenom den med dig. Kom ihåg att vi är alla i samma båt.

Om en upplevelse känns överväldigande, be dina guider, ärkeänglarna, de Uppstigna Mästarna, det Galactics, vem du är mest bekväm med till stöd, att kalla ner, eller för att hjälpa dig igenom det. De kan medla med energin och hjälper dig att uppnå en balans.

Som med allt, är din egen diskretion avgörande. Om du känner att dina symtom tyder på något mer djupgående, eller om du är rädd för vad du upplever, är det klokt att konsultera en läkare eller sjuksköterska. Även om testresultaten ingenting visar, kommer du åtminstone att känna dig lättad och din lättnad är viktig.

(I del 2 kommer vi lista några av de vanligaste symtomen på uppstigning.)

Anmäl
2013-02-22 23:44 #1 av: Amon

Uppstigning symtom eller "Vad händer med mig?" - Del 2

Postat av Karen Sutton den 22 februari, 2013 / Kommentering avstängd

smärta nacke

Följande lista med uppstignings symptom och kommentarer kommer från Karen Bishop, från ett stycke utdrag från hennes bok The Ascension Primer. (5)

Karen hade nådigt erbjudit full utdrag i PDF-format, som en gång kan laddas ner från internet gratis. Men jag kunde inte hitta att PDF postat någonstans vid denna tid, inte ens på hennes nya webbplats på Gamma Books. (6)

Ändå är det en av de mest informativa och komplett listor över symptom jag har hittat, och det är med uppskattning och ära för Karen Bishop och för hennes arbete som jag åter lägger den informationen här.

Lista med vanliga Ascension symptom

Känsla som om du är i en tryckkokare eller i intensiv energi, känslo stress.

Detta är en av de första uppstignings känslor som en person normalt känner. I början när energin skiftar för den med sig en ny och högre vibration. Gamla mönster och beteenden skjuts till ytan för att förlösas.

Känslan av allt detta tryck som händer inom dig kan kännas som stor stress eller att du är på överbelastning. Om du fortfarande är i ett konventionellt liv med vanligt tryck, kan denna nya energi verkligen lägga till din lugg. Du kommer så småningom att anpassa dig till denna högre vibration och mycket kommer att aktiveras för övergång inom dig också. Mer utrymme inuti mer av högre energi!

Depression.

Detta symptom är definitivt i topp tre och mycket omfattande erfarenheter. Uppstigningsprocessen renar så mycket av de mörkare och tätare energierna från oss, att vi befinner oss i dem ganska länge. Det kan kännas som om saker helt enkelt aldrig kommer att bli bättre. Och för att lägga sten på skadan, är den yttre världen inte längre i linje med den nya, högre vibrerande du.

Det känns inte så bra där ute och det kan kännas som det inte finns någonstans att gå som känns bra. Därför att allt omkring oss känns helt enkelt fult och tråkigt. Och dessutom när vi vibrerar högre och måste vänta på utsidan att manifestera oss i ett högre sätt att vara kan det verka som om det håller på för evigt. Nedstämda känslor och liknande saker kommer att förändras så mycket blir vanligt. Men detta är en lång process. En uppochnervänd verklighet, världen och människan är behöver både svänga höger sida upp.

Det är en juvel i längden av processen men, och en nödvändig och perfekt avsedd biprodukt. Vi kan inte skapa från egot. Vi måste komma till en plats där vi är OK oavsett vad som händer. Känslan av besvikelse för vad som verkar vara för evigt får oss så småningom att inse att vi aldrig kommer att få något som vi inte kan leva utan.

När vi lär oss att frigöra och släppa alla bilagor, får vi alltid precis vad vi vill. Det är som magi och en mycket viktig del av uppstigningsprocessen att släppa alla bilagor. När vi anländer i detta utrymme är vi verkligen i himlen som ingenting kan påverka oss här och vi får också vad vi önskar, även om vi önskar ingenting. Detta är en sannt symptom på "anländer" och man kan bara känna total frid från och med nu.

Ångest, panik, och känslor av hysteri.

När våra egon börjar avvika, missfoster de bokstavligen ut som de inte vill upphöra att existera. Det kan kännas som om allt är slut (de flesta av allt är!). Ditt system är också på överbelastning och du kan känna som om du är hyperventilerar. Saker händer som du kanske inte förstår.

Du är också förlorar beteendemönster av en lägre vibration som du utvecklat för att överleva i 3D. Detta kan få dig att känna sårbar och maktlös. Dessa mönster och beteenden du förlorar inte behövs i de högre världarna. När vi upplever döden i en 3D-värld som vi kan panik och ha ångest som vi inte vet vart vi är på väg.

När jag gick igenom "den stora språnget" Jag visste att jag var "på väg." Mina icke-fysisk uppstigning guide berättade för mig att lita på och slappna av, eftersom det var ganska lugnt på den andra sidan. Ingen-the-mindre, utan referensram om var svårt. Nu litar jag helt och gå med allt det och det mycket hjälper. När du äntligen "anländer" du kommer att känna mycket kärlek, säkerhet och enighet. Vänta bara! Och vet att andra kommer vart du ska - du kommer inte ensam.

Ett behov att äta ofta tillsammans med vad som känns som attacker av lågt blodsocker.

En längtan efter protein. Detta är en annan av de första symptomen som upplevs av många. Våra kroppar använder upp en otrolig mängd bränsle för denna process.

Eftersom vi bokstavligen vänds ut, varje uns av energi som vi har utnyttjas. Jag har funnit det bäst att äta protein tillsammans med att vara stilla under denna tid. Dessa låga blodsockernivåer perioder kommer och går i flera år, men få mycket bättre som våra kroppar börjar justeras.

Ovanlig värk och smärta i olika delar av kroppen.

Detta är en annan av de vanligaste symptomen. Manifesterar bara om någonstans, är detta ett tecken på att rena och frigöra blockerad energi som vibrerar på en 3D nivå medan andra delar av oss är vibrerande högre. Du kan känna smärta i olika delar av kroppen i flera veckor och då kommer helt enkelt att försvinna med ingen förklaring.

Kontinuerlig stelhet och smärta i nacke och övre ryggen.

Vi spirande änglavingar och det är där de uppstår. Låter lite saga-ish, men det är en realitet. Våra ryggar vibrerar på olika sätt och även att ansluta till en högre form av ljus. Detta område av kroppen är där allt händer.

Hudutslag och diarré.

Akne, utslag och nässelutslag, etc. kommer oftast när vi är i rensning processen och anpassa sig till en högre energi. Utslag är ganska vanligt och diarré kan pågå i veckor och till och med månader. Om en läkare besök bevisar att du är OK, kan fiber verkligen hjälpa till denna fas slutar. Och under allt detta, du fortfarande inte gå ner i vikt!

Hjärt smärta och hjärtklappning.

Dessa symtom är vanliga för många. Våra hjärtan försöker att rymma en ny och högre frekvens. Ibland kan du känna som om du har en hjärtattack.

När jag upplevde denna fas var jag tvungen att bokstavligen ligga stilla som någon rörelse lagt för mycket stress på min redan överbelastas hjärta. En ER besök försäkrade mig att allt var OK, men det verkligen inte känner för det.

Dessutom, när jag hade ett lågt vibrerande tanke eller rädsla under denna tid, skulle mitt hjärta gripa bokstavligt och sluta slå. Det var vild, men inte ett medicinskt tillstånd, och det så småningom passerat. Våra hjärtan är där vi kommer att komma från och ansluter från i den nya världen, och de måste vara i linje också.

Perioder av mycket djup sömn.

När energin inte rör sig och vi är klara för en stund, får vi vila. Medan vi integrerar och förbereda för nästa fas av intensiv rörelse energi blir vi väldigt slö. Det kan bli nästan omöjligt att hålla dina ögonlock öppna i dagsljus och dagtid tupplur kan bli en regelbunden och nödvändig vana.

Även om du tror att du kan utöva din väg tillbaka till lite energi, hittar du oftast själv släppa döda på soffan vid varje ansträngning.

Upplevelser av känslomässiga upp-och nedgångar, gråtande.

Våra känslor är vad bär energin. När vi faller sönder (och vi gör just det), kan vi få ganska känslosam.

När vi släpper, kan vi gråta vid släpp av en hatt. En sorglig film kan få oss att gråta, eller ens en ledsen kommersiell. Vi kan gråta när vi upplever vänlighet. Vi kan gråta när vi känner lättnad. Vi kan gråta när vi ser någon form av lidande.

Dessa tårar är en stor rengöringsmedel och releaser. Jag vet alltid när någon ny energi har kommit eftersom jag kan helt enkelt gråta medan jag kör längs i bilen. Detta verkar vara en pågående symptom som är här för att stanna ett tag. Men det är åtminstone ganska smärtfritt!

[KS: Jag har alltid varit extremt känsliga för olika energier, och gråter på reklam, filmer, titta på andra interagerar i kärleksfulla sätt, har varit vanliga i hela mitt liv. Jag har tagit en hel del retas och ibland har förmanade för detta beteende, så jag förstår det och har medkänsla för det. Det är en underbar sak att se så många hjärtan öppna upp, känna kärlek och medkänsla så djupt att deras känslor är engagerade i sådan grad.]

•  Nattliga svettningar och värmevallningar.

Under vissa faser av uppstigning våra kroppar bestämmer plötsligt att de kommer att bränna bort de lägre och tätare aspekter av oss själva. Du kan vakna på natten dyblöt eller blir mycket varmt under dagen. Det kan vara 35 grader utanför, men du är bara frid och fröjd i dina korta ärmar.

Känna sig kall med en oförmåga att bli varm.

När vi går in i en mycket högre dimension efter mycket integrera, avgiftning, och andra processer Ascension, får vi mycket kallt. Vi är i mellan och förbereder sig för att flytta upp.

Vid dessa tillfällen kan det vara mycket svårt att värma upp oavsett vad du gör. Jag dränka brukar själv i en balja med varmt vatten och sedan få i en tung tröstare.

Levande, vilda och ibland våldsamma drömmar.

Vi släpper många livstider av lägre vibrationsenergi genom våra drömmar. Om du är en som får deras högre information genom drömmar, kommer du att göra sannolikt en hel del att släppa på natten. Jag anser du vara lycklig, som vissa gör mycket av sin frigörande när de är vakna.

Dessa drömmar brukar inte göra mening, men om du är bra på dröm analys kan du oftast räkna ut dem. Dessa syra-trip-liknande drömmar är upp och synliga eftersom de innehåller energi som är på väg ut, att aldrig återvända. Genom denna process som vi släpper alla våra tidigare liv.

Yrsel, förlust av balans, yrsel, och spinning.

Definitionen av Merkabah är motroterande fält av ljus som omger den anda / organ som tjänar till att transportera anden / kroppen från en dimension till en annan. Och det är just vad som sker.

När vi ansluter till våra ljusa kroppar och börjar flytta in en högre dimension, börjar vi spinning och kan uppleva svindel och yrsel. Om du vet att detta symptom visar att något underbart händer det kan vara ganska kul ... som en berg-och dalbana.

[KS:. Sittande eller liggande, tillsammans med jordning och cirkulär andning genom sådana perioder är också mycket hjälpsamt]

Övergripande smärta i kroppen och dagar av extrem trötthet.

Våra kroppar är morphing till en kristallin form för att göra det möjligt att bo i de högre världarna och att ständigt kunna få den högre ljus. Denna process pågår och det kan inte ske över en natt. Om du känner dig som om du är 100 år gamla och knappt kunna gå tvärs över rummet, det är därför.

Kontinuerlig trötthet är också en pågående symptom av samma skäl. Vi förlorar vår densitet och gå igenom extrem omstrukturering.

•  Ögondjup och dimsyn.

Mycket enkelt, våra ögon anpassar sig till se på ett nytt sätt, i en högre dimension och en ny verklighet.

[KS: Vänner har rapporterat upplever detta symptom, följde en markant förbättring i synen. Jag har upplevt en måttlig men uppskattad förbättring i min egen vision. Detta symptom fortsätter för mig, och jag ser fram emot större förbättringar!]

•  Minnesförlust och svårigheter att få tillgång till ord.

Så många har denna symptom som vi bara kan skratta när vi försöker tala med varandra. "Jag hade ett glas ... du vet vad jag menar ... att vita saker ... eh ... vad heter den?" "Har du tittar på ... er ... att händelsen där alla konkurrerar från hela världen?"

Ibland kan vi inte prata alls eftersom vi helt enkelt inte kan komma mycket av allt. När detta inträffar du kommer fram och tillbaka mellan dimensioner och upplever koppla.

Annan något relaterat förekomst försöker skriva ord och med bokstäverna blir rörig i fel ordning. I det här fallet är vi inte i linje med tiden och vår flöde kopplas bort, som en del av vår energi är här och en annan del är längre fram.

Svårigheter att minnas vad du gjorde eller vem du pratat med en dag eller ibland bara en timme innan.

I de högre världarna, är verkligheten mycket i nuet. Om vi ​​inte håller något i vårt medvetande, upphör det helt enkelt att existera. Vi har inga bilagor. Vi skapar vår egen värld omkring oss genom våra föreställningar och tankar och vad vi inte hålla fast finns inte.

Allt är helt nytt eftersom vi börjar helt över, ögonblick för ögonblick. Vi kan utnyttja vad vi väljer att när som helst och skapa och uppleva just detta. Detta tillstånd kommer och går, men är praxis för att leva i de högre världarna. Det kan kännas lite obehagligt när det inträffar. Dessutom, ibland är vi varken här eller där, eftersom vi befinner oss i mellan dimensioner.

Inte minnas innebörden av någonting.

När jag var i en intensiv period av övergångsprocess och vi var mitt uppe i en omfattande energi kastas in de högre världarna, minns jag tittar på en papperskorg och inte veta vad det var för. Jag var tvungen att komma åt mitt minne av den "gamla" och nå långt.

Vad som hände var att jag vibrerar vid en punkt där allt har bara mening och identitet som vi ger det. I de högre världarna, är energi bara energi utan etikett eller mening. Allt är fräscht och nytt. Sortera en kurs i mirakler ångra processen, utan att försöka.

[KS: När detta hände mig, hade jag bara satt ner vid min dator och jag kunde inte komma ihåg hur man använder tangentbordet. Jag satt där och såg på som om det var en främmande sak. Så småningom kom jag ihåg att det var tänkt att på något sätt få information från min hjärna i datorn, men jag visste inte hur man ska gå till väga.

Vid något tillfälle jag minns tänkande "Detta är löjligt, jag vet att jag vet hur man använder den här saken!" så jag lägger mina händer över tangenterna och försökte få dem att flytta. Mina fingrar kändes som stora korvar, tunga och stela. Alla mina mentala ansträngningar att få dem att göra något var till ingen nytta. Lyckligtvis visste jag nog inte få panik, och känslan gick efter några (long!) minuter, men det var djupt konstigt när det hände.]

En känsla av desorientering, inte veta var du är, en förlust av en känsla av plats.

"Var i världen är jag? Jag passar inte överallt och ingenting verkar passa eller känner fjärrstyra rätt! Och jag vet inte var jag hör hemma eller där jag kommer eller vad jag ska göra heller! "Någonsin haft detta samtal med Universum!?

Du har slagits ut av dina gamla spår av en energi skift och är i mellan verkligheter. Du har lämnat mycket bakom och är i ett mycket nytt utrymme men har inte integrerats ännu.

Du kommer inte ha mycket tid att integrera men eftersom så fort du får bekväm du kommer att gå vidare till nästa högre vibrerande plats. Och dessutom, inte omvärlden inte fjärrstyra stämmer det sätt du nu mycket vibrerande.

En förlust av identitet.

Du ser i spegeln och har en konstig känsla av koppla som du inte längre känner igen som en gång välbekant bild. Du känner nästan ur kroppen. När detta fenomen inträffar det aldrig tar slut. Du har släppt så mycket av ditt ego själv, att du inte längre samma person, och inte har det fäste eller anslutning till din fysiska kärl.

När du börjar att komma mycket mer av din själ eller högre själv, är du inte i din kropp mycket. Du kan fortfarande använda din röst för att kommunicera och andra kroppsliga aspekter, men du är sakta börjar att försvinna och släppa den mänskliga formen. Dessutom har du rensat mycket av dina gamla mönster och förkroppsligar mycket mer ljus och en enklare, mer renade gudomliga dig. Allt är i sin ordning ... du är OK.

Känsla "ut ur kroppen".

Samma förklaring som ovan. Den fysiska kroppen är den sista att komma ikapp. Mycket av oss är nu i en högre dimension och bosatt utanför våra kroppar, eftersom våra kroppar är inte där ännu. De är mycket tätare.

[KS: Återigen är jordning och cirkulär andning genom sådana perioder oerhört hjälpsamma. Denna uppstigning process handlar om att vara i den fysiska kroppen och hjälpa kroppen i sin färd i högre vibrational frekvenser. Så fortsätta att hålla förankrad i kroppen och jordade till jorden kan inte nog betonas.]

"Se" och "höra" saker.

Som vi nu kan få tillgång till olika dimensioner ganska lätt, är det vanligt för många att se saker ur hörnet av ögonen eller höra saker när ingenting är där. Många upplever också ringningar i öronen, vilket är vanligt när vi går igenom "tunneln" och komma åt en högre dimension.

Beroende på hur känslig du är och hur du fast, kan detta vara en vanlig upplevelse. Många ser klot och vibrerande blobbar av färg också.

[KS: Många av våra flerdimensionella funktioner kommer tillbaka på nätet - clairaudience, klärvoajans, clairsentience etc. - så det är några av de mer energigivande och spännande förändringar att uppleva!]

Känsla av att du kommer att bli galen eller måste utveckla en psykisk sjukdom av något slag.

Vi har snabbt upplever flera dimensioner och kraftigt öppning. Mycket är tillgängligt för oss nu. Du är bara inte van vid det. Din medvetenhet har ökat och dina barriärer är borta.

Detta kommer att passera och du kommer så småningom att känna sig mycket hemma som du aldrig har känt förut, eftersom hem är nu här.

Känsla som om du tittar ner i en lång tunnel för att kunna ansluta till lägre vibrationer, känsla som om du agerar eller låtsas.

När vi bor i de högre världarna, allt inte där med oss ​​kan känna långt borta. Om du fortfarande är i en livsstil där man regelbundet interagerar med utsidan eller gamla världen, kan du känna som en skådespelare i en pjäs eller att du låtsas dig igenom dagen. I grunden är du inte längre bor i den världen, även om du fortfarande är involverad i den.

[KS: Människor stöta in i dig är en annan ledtråd. Ibland när du är ute på stan kommer du att märka att det finns människor som inte ens ser dig. Det finns en liten förskjutning av dimensioner där du kan se dem, men du är lite av vibrerande linje med dem och de inte ser dig.]

En intolerans för lägre vibrationala saker (i 3D), vilket återspeglas i samtal, attityder, samhälleliga strukturer healing metoder, etc. De gör bokstavligen att du känner dig "sjuk" inuti.

När vi börjar anländer i de högre världarna och i en högre vibration, vår energi är inte längre i linje med den gamla, utanför 3D-värld. Genom en svår intolerans mot den gamla, vi är "skjuts" att gå framåt ... att vara och skapa nya.

Dessutom kan du känns som vistas hemma eller bara vara ensam, så mycket av allt "där ute" inte längre matchar högre vibration av dig. Detta är helt enkelt en mycket vanlig upplevelse av evolutionen. Vi går framåt innan utanför manifestationer är. Att vara i det gamla kan känna rent hemskt.

Det är ungefär som att ha för att "gå tillbaka" efter att du har haft en nära döden-upplevelse. Då uppstigningsprocessen fortsätter kommer att gå tillbaka till de lägre dimensionerna inte mår bra heller kommer det att vara möjligt för länge, eftersom det är svårt att släppa vår vibrationer ner för att uppehålla sig där.

Detta är en enkel upplevelse att navigera de dimensionella hierarkier. Vi kommer så småningom att bli experter med våra dimensionella navigering färdigheter.

(Vi fortsätter med fler uppstigning symtom del 3 .)

Anmäl
2013-02-23 09:08 #2 av: Gahella

Tack snälla Amon! Jag kan skriva under på det mesta som du lagt in här. Hoppas att det är över snart för det är inget kul att känna sig så ur led med tiden och omvärlden jag lever i.

Men samtidigt har jag underbara drömmar som berättar vad som händer vad som händer inom mig, och det är jag mycket glad för

Förresten var länge sedan jag hörde något från Karen Bishop, för henne läste vi mycket av härinne på sajten förrut :)

Anmäl
2013-02-23 10:18 #3 av: Marr

Instämmer med Gahella här förutom att jag inte minns mina drömmar. Nu blir det OT varning här...Drömmer massor vet jag när jag pratar med folk, sen retar det mig när jag inte minns. Kanske bergskristall & ametist under kudden?

För många år sedan använde jag mig av att "bestämma mig för att minnas mina drömmar när jag vaknar". Det sista man tänker när man känner man är på väg att somna på natten. Tänk vad förvånad jag blev när det fungerade!

Har väl egentligen varit slapp med att inte "hinna drömma",,, det är ju dumt. Som en bromsar sig själv på något sätt. Minns förresten att man bad/bestämde sig för att minnas och förstå sina drömmar när man vaknade.

Hade flera drömmar jag förstod vid den tiden t.ex. en om mina föräldrar som var snälla&rara som gav mig en ring som var för liten. I drömmen hade dom Downs syndrom. Den stod så klar och jag kunde förstå min mor&far...osv.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-23 16:22 #4 av: Cristine

Jag har bara kommit ihåg mina drömmar de sista åren närmare sagt från 2009  när jag var medis här och konstigt nog har nästan alla drömmar kretsat kring aliens, ufos och en trollkarl som bodde några km härifrån.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-23 22:27 #5 av: stina63

Ja de är en hel del som jag känner igen,

Anmäl
2013-02-23 23:04 #6 av: Amon

Uppstigning symtom eller "Vad händer med mig?" - Del 3

Postat av Karen Sutton den 23 februari 2013 / Comments Off

att penetreras

(Fortsättning från del 2 .)

Du känner inte för att göra någonting.

Du är i en viloperiod, "omstart". Din kropp vet vad den behöver. Under denna tid kan du känna det som om du har förlorat din passion och glädje och vet inte vad i all världen du vill göra med ditt liv och verkligen inte bryr sig heller! Denna fas inträffar när vi omformas.

På högre nivåer återanpassas mycket också. Saker sätts på plats så att alla kommer att vara redo när ni går framåt igen. Dessutom, när vi börjar nå de högre världarna, gör och få saker att hända blir föråldrat eftersom de nya energierna stöder de kvinnliga som ta emot, skapa, egenvård och vårda.

Be universum att ge dig vad du vill ha när du inte kan göra det själv. Och vet att du alltid tas om hand under uppstigningsprocessen, även om det inte känns som det ibland.

De i den fysiska kroppen som går igenom den här processen är mycket högt vördade av alla i kosmos. Vi är absolut övervakare.

En vilja att gå hem, som om allt är över och du inte hör hemma här längre.

Som vi återvänder till källan, allt är över. (Men många av oss bor i och upplever och skapar den nya världen.) Dessutom har våra gamla planer för kommande slutförts.

Vi är i grunden färdiga med vår tidigare inkarnation som involverade att höja frekvensen av planeten med ett mål att nå en kritisk massa. Vi nådde mycket av detta genom att transmutera de mörkare och tätare energierna genom oss. Nu behöver vi inte göra det längre och kan känna att vi helt enkelt vill komma ut här och bort från den här erfarenheten.

Vad som kommer härnäst är helt enkelt gudomligt och inte fjärrstyrt liknande den första fasen.

En plötslig förlust av vänner, aktiviteter, vanor, jobb och bostäder.

En av de mest grundläggande och utbredda upplevelserna i de högre världarna involverar lagen om attraktion. Liknande energier attraherar och lockar alltid till sej liknande energier. Detta gäller inom de dimensionella hierarkierna också. Vi kommer alltid att matchas med vad och hur vi vibrerar.

När vi går högre och högre, blir detta fenomen mycket mer förstorat och blir också en av de grundläggande kärnorna av vår verklighet och existens. Genom uppstigningsprocessen utvecklas vi till mer än vad vi brukade vara, och därför får människor och omgivning som inte längre motsvarar våra vibrationer helt enkelt lämna vårt utrymme.

Detta kan ibland inträffa ganska dramatiskt eller ibland genom en enkel önskan till följd av oförmåga att relatera till dem som vi brukade. När ett energi skife sker, kan det kännas som om en bomb har slagit ner och tagit bort oss och allt i vår värld har spridits ut härifrån till dit.

Så småningom riktar vi oss mot det nya. När det nya anländer, kommer du att känna dej sååååå mycket bättre!

Du kan absolut inte göra vissa saker längre. När du försöker göra dina vanliga rutiner och aktiviteter, känns det rent hemskt.

Samma som ovan. Du är inte längre är lämpad och det är dags att gå vidare till ett mycket högre vibrerande sätt att leva, vara och skapa.

• Dina planer ändras plötsligt mitt i strömmen och går i en helt annan riktning.

När detta inträffar, balanserar din själ upp din energi. Det känns oftast bra i denna nya riktning, som om din själ vet mer än vad du gör! Din själ bryter dina inrutade val och vibrationer. Våra själar vet alltid mer än vi gör.

Under januari 2006 upplevde vi det som jag döpt till en "uppstignings chock." På högre nivåer hade vi en särskild plan och tidslinje. Om vi ​​var lite bakom, hamnade våra upplevelser plötsligt på planen före vare sej vi var redo eller inte. Detta placerade oss i plötsliga och omedelbara nya omständigheter så att vi skulle vara redo för vad vi behövde göra härnäst.

• Vaknar på natten mellan kl 2 och kl 4

Mycket händer i ditt drömtillstånd. Du kan inte vara där för långa tidsperioder och behöver en paus. Detta är också "rengörings och släppa" timmen.

[KS: Steve Rother har hänvisat till detta fenomen som "3:00 klubben" (7) på grund av det stora antalet människor som uppger att de är eller har varit vakna vid exakt 3 am. Han konstaterar också, liksom Seth, som sovande mönster i allmänhet kommer att förändras från en lång sömn period till 3 timmars sömn, sedan 2 timmar vakenhet, följt av 2 eller 3 fler timmars sömn.

Steve tillägger: "När vi vaknar mitt i natten är vi inte bara i ökad medvetenhet, men vi är också i ett ökat tillstånd av skapelsen. I detta tillstånd, är vår förmåga att omvandla våra tankar till verklighet mycket större. Utmaningen är att bli medveten om vad vi tänker, och därför vad vi skapar. Istället för att många bara låter deras tankar att flöda från dem som standard, vilket skapar verkligheter som egentligen inte är till belåtenhet. "(8)

Betydelse .. Om du oroar dig över att inte kunna sova, och oroar dig under denna period för att du kommer att vara trött på morgonen eftersom du inte kan få tillräckligt med vila. Då kommer du bara att lägga till sannolikheten om att du kommer att vara trött på morgonen.

En mycket mer användbar plan är att njuta av ökad kreativitet och intala dig istället att du kommer att bli stärkt och få energi av denna period av ökad medvetenhet och kreativitet. Sedan blir du förvånad över resultatet!]

Ökad känslighet för din omgivning.

Folksamlingar, buller, mat, TV, andra mänskliga röster och diverse andra stimuli kan du knappt tolerera. Du överväldigas också mycket lätt och blir lätt överstimulerad. Du är trimmas upp. Vet att detta så småningom kommer att passera.

[KS: Det var en lång och mycket svår period för mig att väder, förvärras av att inte veta varför jag kände på detta sätt. Massorna var oacceptabla för mig, som var starkt ljus och höga ljud av något slag. Jag har alltid varit mindre tolerant mot denna typ av yttre stimulans än de flesta, men jag var helt oförberedd för hur känslig jag skulle bli.

Som jag har gått vidare på vägen har dock detta beteende rensats till en sådan grad att jag är långt mer tolerant mot yttre stimuli än tidigare innan Ascension symptomen började. Det blir bättre!]

Du har skapat en situation som verkar som din värsta mardröm, med många "värsta mardröms" aspekter.

Din själ vägleder dig till "stretching" i olika aspekter av dig själv där du har brister, eller i att "tona ner" i aspekter där du har ett överflöd. Din energi är bara för balansera sig själv.

Hitta din väg till fred genom denna situation är det test som du har satt upp för dig själv. Detta är din resa, och din själ skulle inte ha satt upp det om du inte var redo. Du är den som hittar din väg ut och den kommer. Ser du tillbaka, kommer du att känna tacksamhet för den erfarenheten och bli en annan person.

Andra symptom:

Humming och / eller ringningar i öronen.

Detta är inte Tinnitus, även om det känns som om det kan vara så.

"Den andra saken som kommer att hända mycket snart som en följd av alla de saker som du är på väg in i, är att dina öron kommer att ta ytterligare ett steg i förändring. Några av er kommer att höra ringsignaler som kommer att gå om och om och om och om. Ta det som ett vibrerande avtryck för det betyder bara att du vibrerar i övertoner med en ny alternativ verklighet som är mycket nära din. "(9)

Från Ärkeängel Michael

"Åh, tror du att du inte kan höra ljudet av ditt kollektiv eller din planet! Du hör alltid ljudet av universum, den högfrekventa tonen ringer i öronen. "(10)

Steve Beckow ägnade en hel artikel till att notera dessa brummande och ringande sensationer:

"Så om du hör det välsignade ljudet av Aum som ett ringande i öronen, glädjas. Välkomna det. Prata med det. Säg, "Hej, mamma. Vilka är dina önskemål för mig idag? " eller "Vad är det du föra mig i dag?" Lyssna på den och låta den växa i ditt medvetande. Att höra ljudet av den samhällsomfattande motorn är en stor välsignelse faktiskt. "(11)

Denise Lefay listar några symptom inte tidigare omfattades (12):

• upprepad intensiv inre kropps värme "värmevallningar", händer och / eller botten av fötter extremt varma, rygg, huvud, hela kroppen varm
  • extrem svettning med varje Kundalini varm blixt
  • upprepade kalla blixtar, inre organ kalla fläckar, vissa chakra områden känns kalla under perioder
  • inre organ el-liknande vibrationer, surrande, inre skakningar, rör sig långsamt inre energi vibrationer
  • extra el i kroppen, att få tiden zapped när du trycker på saker
  • muskelspasmer, ryckningar, klåda, konstiga känslor på eller under huden, nerv känslighet
  • mardrömmar, arketypiska drömmar, lucida drömmar
  • upprepade uppvakningar vid vissa tider på natten - 1:11, 3:00, 3:33, 4:44, AM 5:55 etc.

Om dessa symtom kommenterade Denise:

"Återigen, frukta inte för att det är ett positivt tecken på vår komprimerade evolution, vår växande medvetande och alla de positiva saker som naturligt kommer med det." (13)

Så vad betyder allt detta? Helt enkelt att vi utvecklas alla, och gör det på helt nya nivåer. Dessa förändringar tolkas av våra fysiska sinnen och kan verka att komma från ingenstans utan anledning. Det kommer att finnas likheter och även skillnader i hur dessa förändringar tolkas av våra fysiska sinnen.

Svårigheten uppstår eftersom vi är så inställda, så programmerade, att när något utöver det vanliga inträffar i vår kropp, oroar vi oss för det. När vi märker något utöver det vanliga har vi en lärd enhet att veta vad det är, varför det är så, och hur man kan bli av med det så att vi kan bli "normala" igen. Vad vi börjar inse är att även vad som utgör normalt förändras. I själva verket kommer vi aldrig att kunna vara "normala" igen.

Men kanske det viktigaste att komma ihåg från all denna information är att hålla sig borta från rädsla. Om det du upplever är skrämmande, eller om du misstänker något som du behöver läkarvård med så sök medicinsk hjälp.

Åtminstone kan du ta reda på att det inte är något fel och / eller att inget hittades, och som bör minska rädslan avsevärt. Att minska rädslan är alltid viktigt.

Jag hoppas att ni kommer att ta tröst från denna kommentar från Saul:

"För närvarande genomgår ni alla en massiv expansion och förstärkning av era individuella energifält för att förbereda er för er återkomst till verkligheten. Att spendera tid i illusionen har enormt försvagat dig, lite som att bli sjuk och sängliggande, där du har behövt att bygga din hälsa och styrka innan du kan fungera normalt igen. Du har blivit obalanserad, disharmoniska, ostämd, och nu går igenom en period av vad som bara kan beskrivas som sakkunnig restaurering och förnyelse, efter år av felaktig lagring, eller ens tanklös missbruk.

"De av er som upplever ständig trötthet, utmattning, eller energi utarmning är i framkant av restaurering och förnyelse-program. Det är mycket dränerande och deprimerande för dig när du kämpar med problemen med att även de mest enkla beslut i ditt dagliga liv, saker som tidigare en vind. Vet att du kraftigt är hedrad, intensivt stöd och djupt älskad och att denna pågående känslan av att vara helt ensam som du tvingar er att behålla din optimism och rabatt och bortse dina tvivel och oro, är besläktad med den mycket djupa mörka period innan gryningen. "(14)

Fotnoter:

(1) Matthew budskap 4 Jan, 2012, vid http://www.matthewbooks.com/mattsmessage.htm

(2) Steve Rother och gruppen, fyrar av Ljus, 15 juli, 2009

(3) ärkeängeln Mikael och St Germain till Goldenlight, 6 Feb, 2013

(4) Mira i Pleiadiska, 20 juni 2011

(5) Karen Bishop, Ascension Primer , Booklocker.com, 2006 Inc., c2006

(6) Karen Bishop, Gamma Böcker, http://www.gamabooks.com

(7) Steve Rother, andlig psykologi , Lightworker Publikationer: andra upplagan, mars 2006, 56-57

(8) ibid, 58

(9) Steve Rother och gruppen, fyrar av Ljus, 15 september 2004

(10) ärkeängeln Mikael, en timme med en ängel, 23 januari, 21.012

(11) Steve Beckow, "Vad är det som ringer i mina öron?" På http://goldenageofgaia.com/spiritual-essays/spiritual-dilemmas/what-is-that-ringing-in-my-ears/

(12) Denise Lefay, Inre Vibrationer Kropp och andra ovanliga symptom, Aug 2, 2011

(13) loc. cit.

(14) Saul till John Smallman, Sep 2, 2012

Anmäl
2013-02-23 23:31 #7 av: stina63

Ja de där med öronen har jag, Bara de att läkarna hittar inget fel, Men jag har haft problem med öronen nu ett par år ändå.

Anmäl
2013-02-24 00:14 #8 av: Amon

Ja - jag känner också igen mycket av symptomen här ovan! Oskyldig
Men det sista stycket i inlägg #6 får nog ändå ses som tröstande:

"De av er som upplever ständig trötthet, utmattning, eller energi utarmning är i framkanten av restaureringen och förnyelse-programmet. Det är mycket dränerande och deprimerande för Er när Ni kämpar med problemen med även de mest enkla beslut i Ert dagliga liv, saker som tidigare gått som en vind. Vet att Ni är mycket hedrade, har intensivt stöd och är djupt älskade och att denna pågående känslan av att vara helt ensam medan Ni tvingar er att behålla Er optimism och bortse från Era tvivel och oro, är besläktad med den mycket djupa mörka perioden innan gryningen." MåneRegnbågeSolGlad

Anmäl
2013-02-25 17:26 #9 av: [MikeW]

Oj vad jag känner igen mig. Tack för allt du skrev, jag fick svar på några av mina frågor och jag förstår nu varför saker i mitt liv är som dom är.

Tack tack tack :)

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl
2013-02-25 21:24 #10 av: Amon

Tack själv Mike och kul att du känner igen dej! Glad

Nu har jag dock inte skrivit detta själv - utan bara kopierat och lagt in - samt bättrat på den stelbenta data-översatta engelskan till svenska.Skämtar

Anmäl
2013-02-25 21:45 #11 av: [MikeW]

Det spelar ingen roll om du skrev det eller ej, jag är väldigt tacksam att du tog den tiden och skrev allt detta här.
Jag skulle inte kunna veta dessa saker jag vet nu om det inte vore för dig,

även om du bara kopierade så har du hjälpt mig förstå, och gett mig information.
Så jag tackar dig väldigt mycket :)

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl
2013-02-25 21:53 #12 av: Amon

HjärtaGlad Tack - så glad jag blir - för att det hjälper någon! FörlägenHjärta 

Anmäl
2013-03-11 00:47 #13 av: baradenjagär

Jag är också djupt tacksam Amon för att du delat med dig av det här. Även det du skrivit i andra trådar har hjälpt mig mycket.

Jag hittade hit till utomjordiskt för en vecka sen. Jag kunde knappt tro att det var sant hur bra allting stämde in på mig. Allt jag känt fick plötsligt en förklaring. 

Men omvälvande oxå (fast i väldigt positiv bemärkelse.) Tagit några dagar att smälta allt...

Men nu ser jag hur allt hänger samman. Både för min egen del, men även allt som händer i världen. Mina tankar har verkligen snurrat många varv senaste dagarna...Men känner djupt inne i mig att det är det här som är sanningen. Inte det vi blivit matade med så länge.

Stor kram!Hjärta

Anmäl
2015-08-14 18:07 #14 av: solvinge

Tack för ett bra inläggHjärta

Anmäl
2015-08-14 18:37 #15 av: Cristine

Jag tackar också Amon för första delen stämmer till fullo och bitvis av del  2 och stundvis  när detta hänt har jag trott att jag var på väg att bli senil...det har jag trott om det inte varit för att dottern blivit likadan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-08-16 11:43 #16 av: Amon

Tack så mycket baradenjagär, solvinge och Cristine! Hjärta

Jag hade nästa glömt bort den här tråden - men när jag läser inlägget nu - så ser jag hur lika aktuell den fortfarande är! Tummen upp

Snacka om trötthet den sista tiden - det är bara förnamnet..  YrarPustarSoverGäsparSomnar

I natt har jag sovit elva timmar - drömt mycket - och jag är fortfarande trött.. Gäspar

Anmäl
2015-08-17 02:41 #17 av: Vikinga Ängel

Oj jaha jag har haft de beskrivande upplevelserna i ca 5år nu och nu börjar det lugna ned sig. Så min prostens har absolut börjat 😉 härligt att veta att det börjat lugna ned sig lite. Tyvär så är det inte alls lika änkelt att umgås med folk längre. Och jag har märkt att vissa känner sig ytterst hotade av ens existens och blir som vampyrer och suger ut ens energi. De gör bara deta på mig och inte pånågon annan i sama rum. 😔

Anmäl
2016-12-10 15:48 #18 av: TezzD

Puffar upp! 👍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2016-12-11 10:24 #19 av: Marr

#18 Tack Tezz för det...Stjärnor

Ja detta är ju fortfarande aktuellt  & viktigt att påminna sig om när det känns "tufft".HjärtaRegnbåge

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-12-11 18:03 #20 av: TezzD

#19 Ja det är ju det :-)

HjärtaRosalee

Anmäl
2016-12-11 22:48 #21 av: Sanyara

Tack TezzD för puffen.
Det fanns en hel del här som jag behövde bli påmind om åter igen.💐

Anmäl
2016-12-13 10:14 #22 av: m2studio

Nästan alla symptomerna stämmer med mig.  

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2016-12-13 11:47 #23 av: mulac

Känns som det bara ökar .....

Anmäl
2016-12-13 18:52 #24 av: Amon

Det har varit otroligt kraftiga energier och utrensningar i år - och inte minst de senaste veckorna. Just nu i natt har vi också den tredje superfullmånenMåne i rad    (och årets sista) - sen blir det förhoppningsvis lite lugnare under julhelgerna. Tummen upp

Nästa år kommer det troligen att bli en hel del förändringar till det bättre.. Oskyldig

Här ett foto på fullmånen som jag var ute och tog för ett par timmar sen:

Anmäl
2016-12-13 19:53 #25 av: Tarotstollan

Oj, det här har jag missat totalt. Måste läsa detta när jag får tid!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-12-13 21:39 #26 av: Sanyara

#22 Då har du det tufft. Hoppas att du får en paus ibland och får hämta kraft .
#23 Håller med.
#24 Jag hade ingen aning om att det var supermånen igen. Var ute och kollade nu och den är helt fantastisk! Hela omgivningen fullständigt badar i månljus!

Anmäl
2016-12-14 08:23 #27 av: TezzD

Jag fick max 3 h sammanhängande sömn inatt. Visste inte om det men såg den här vid 6 i morse när jag gjorde kaffe :-)
Inte så konstigt att jag inte kunde sova.

HjärtaRosalee

Anmäl
2016-12-14 08:24 #28 av: TezzD

HjärtaRosalee

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.