U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Underlig ufo över mexico

2012-09-26 00:07 #0 av: Cristine

Denna har ni säkert aldrig sett

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-09-26 00:11 #1 av: Cristine

eller denna

Anmäl
2012-09-26 08:51 #2 av: Marr

Vad spännande! Det är rätt, jag har aldrig sett de här iallafall. Den första såg ut som en sån där gammal "skrällig" väckarklocka man hade som liten. Skrattande

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-09-26 11:17 #3 av: [KosmosBill]

Intressant dagsljusufo !

Anmäl
2012-09-26 11:19 #4 av: Cristine

Det händer mycket i just Mexico!

Anmäl
2012-09-26 18:20 #5 av: Ghosthunter

Jodå, dom brukar befinna sig på min arbetsplats...hahaSkrattande

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-01-28 17:00 #6 av: Huygens

7-8 UFO över Tijuan, Mexico, på dagtid i fullt dagsljus. Himlen är lite mulen, men sikten är bra, så jag ser inte mycket spår av att det skulle vara drönare med lampor.

Kan det vara ett större UFO, som är mestadels osynligt, och vi ser endast enstaka ljus? Avstånden mellan ljusen verkar vara konstant i det korta filmklippet.

Tyvärr anges inte tidpunkten för filmen. Det verkar finnas flera andra som filmar, så om någon hittar tidpunkten, skriv gärna ett inlägg. Tijuan ligger nära USAs gräns i västra Mexico.

Finns det någon rapport från myndigheterna eller radarstation?

Anmäl
2017-01-29 12:27 #7 av: Marr

Letade en stund men hittade bara denna från Secureteam som talar om det...https://www.youtube.com/watch?v=LJ35dBvEXs8.

Tyckte jag såg en länk i kommentarerna nedanför om händelsen...fast hinner tyvärr ej kolla den nu.

Jag tycker det ser ut som flera...ufofleet som dom kallar det. Men ska säga att jag undrar själv. Det är vanligt i Mexico med dessa "fleets" och hemskt mycket annat också för den delen. Som t.ex. all aktivitet vid Vulkanerna som är bevakade med skywatchers kameror.

Inte tror jag det minsta på att detta skulle vara ballonger eller lyktor. Kanske därför den togs bort så snabbt för att den är lite för bra?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.