E.T. / Utomjordiska raser

Alien slåss med hund

2012-06-18 20:11 #0 av: Cristine

hunden dör och doktorn slår varelsen i huvudet och tror den är död.Han tittar efter och vad han trodde var ett djur  ser ut att vara en varelse från annan planet. Han känner att han inte kan låta den ligga där i skogen och hämtaren folie och lägger kroppen som väger ca 20 kg i den, sedan gömmer han den i frysen han har i garaget.  

Han ringer en berömd proffesor från ett universitet och ber denne komma. Han går ut för att  filma och hör ett konstigt ljud och tror att det är kompressorn i frysen han öppnar och hör ett skrik  vettskrämd springer han till huset och låser om sig, han tror varelsen vill döda honom då ha försökt döda varelsen.

Han ringer flera vänner och ber om hjälp, proffesorn talar om att han inte kan kommma i sista minuten, han tycker att det är konstigt. Då går han tillbaka och tar ut de lille och då ser han att denne lever. skiträdd som han är undersökerhan honom och ser att slaget tagit väldigt illa. Han flyr till Mexico då hans vänner börjar försvinna

en del är mördade andra har det hänt något med.

Det är läkaren som andas så tungt han mår illa och får diarre och man hör hur han säger att han vill dö.

10 personer dog eller försvann. De vill inte att någon får reda på sanningen i usa, därför ärt han i Mexico. Armbandet hade varelsen på sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-18 20:14 #1 av: VeronicaKahlbäck

Brukar inte vara här men det dök upp i "senaste inläggen", förstår absolut ingenting, ska det ha hänt eller är det en fortsättning på något?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Anmäl
2012-06-18 20:24 #2 av: Cristine

datorn stängde ned därför kommer videdon nu.

Har hittat den på engelska.

Anmäl
2012-06-18 20:26 #3 av: VeronicaKahlbäck

#2 Aha, blev verkligen förvirrad och funderade på om jag gått och blivit knäpp ;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Anmäl
2012-06-18 22:25 #4 av: Marr

Ruggig historia! Blev sittandes en lång stund och tittade på dom andra också. Kom tänka på en annan man vars hundar blev attackerade av en Chupacabra. Fast hundarna bet ihjäl denna varelse. Den filmen fanns på YouTube för ngr månader sen.

Det här var ju något helt annat. Varför försvann så många människor? Undrar varför myndigheterna la locket på? För att inte skrämma oss stackars jordbor eller? Nej mer rädd blir man ju över hur världseliten manipulerar & skadar vår planet och oss som lever här...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-18 22:44 #5 av: Cristine

Det finns fortsättning...som tur är på engelska. 

Tur att han fick hjälp av Jaime och de andra på TREDJE MILENIET och kunde sprida det (annars har jag fått översätta 17 videosFörvånad) till flera länder, det är nog därför han lever.

Anmäl
2017-01-28 17:19 #6 av: Huygens

Ben Emlyn Jones, hospitalporter, spelade in en föreläsning år 2014 (3 tim) av Dr Jonathan Reed, som berättar att han fick hjälp av okända personer. Ljudet är lite dåligt så man måste ha bra högtalare eller mycket tålamod.

Det är svårt att veta om delar av händelsen med varelsen är MKULTRA-programmering eller något slags experiment. Det är dock helt klart att Dr Reed fick enorma problem efter sin upptäckt, han förlorade jobbet, förlorade sin bostad och förlorade sitt bankkonto, han fick fly till Kanada.

Okända män kom till Dr Reeds arbetsplats och transporterade bort allt som fanns i hans arbetsrum.

En intressant del är att Reed berättar att verkligheten ändrades runt honom när han kom nära varelsen. Ljud, ljus, luft, allt vara annorlunda. Det var som en alternativ fysisk verklighet och någonting orsakade ett kraftigt illamående och andnöd hos Reed.

.

Efter tre dagar när han hade haft den varelse som han trodde var död i sin frysbox, hörde Reed ett underligt ljud från frysboxen. Han trodde att det var frysboxen som hade problem med temperaturen, så han öppnade frysboxen.

Då satte sej varelsen upp och skrek ett hemskt skrik, så Reed slog igen luckan på frysboxen över varelsen.

Reed säger att ett av hans största problem var att hans egen uppfattning om världen var tvungen att ändras. Det han tidigare trott på kunde inte längre stämma.

Anmäl