Galaktiska Civilisationer/raser

Inner earth!

2012-06-13 20:16 #0 av: Ainu-Ra

På denna länk har ni fakta om Inner earth! Dock är det på engelska...Jag har själv varit till Agartha, Shimballha i inner earth och det var mycket vackert där! Inte ett dug läskigt alls...jag flyttar häldre till paradiset Aghatra eller flottorna där uppe i rymden än att dö om jag måste välja mellan Inner Earth, flottorna eller döden...Flört

http://ashtargalacticcommanders.ning.com/profiles/blogs/hollow-earth-agartha-complete-part-1

Anmäl
2012-06-13 20:18 #1 av: Ainu-Ra

Karta över Agartha, INNER EARTH!

Anmäl
2012-06-13 20:48 #2 av: Marr

Har du läst mina tankar på distans vännen? Här kommer mer info från YouTube...

http://www.youtube.com/watch?v=ekDWZzWUG3s&feature=related

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-13 21:39 #3 av: Ainu-Ra

#2 Ja det vet man alldrig! Härliga bilder på videon! Glad

Anmäl
2012-06-13 22:38 #4 av: Zynell

#0 Går inte att läsa din länk. Måste tydligen vara medlem där för att kunna göra det och om jag fattat det rätt måste man donera lite pengar för att gå med ... Obestämd

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma
Stjärnor Författare och designer: www.nellieclind.com Stjärnor

Anmäl
2012-06-13 22:44 #5 av: Marr

#4 Det verkar inte jusste. Jag är fattig som en kyrkråtta!

Anmäl
2012-06-13 22:47 #6 av: Zynell

#5 Hmm.. får se jag har kanske fått det att fungera. Mitt medlemskap pendlar nu i varje fall. Är bra sugen på att läsa det där inlägget. Glad

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma

Anmäl
2012-06-13 22:52 #7 av: Marr

Men man måste bli medlem först vad jag fattade. Det får jag titta på imorrn´! Flört

Anmäl
2012-06-14 10:47 #8 av: Zynell

#0 hahaha! Ibland kan man undra ... igår fick du upp mina ögon för den här artikeln och i natt drömde jag att jag befinner mig lååångt ned i jordens mitt på någon slags forskningsanläggning och väntar på att fler personer ska komma ned. Det var tydligen fel på någon satellit också. Jag satt "fysiskt" i drömmen på den här satelliten när den plötsligt börjar falla ned mot jorden och kraschar ned i vattnet och sjunker ned mot havets botten, men den nappas upp av någon maskin och plötsligt är jag tillbaka på forskningsanläggningen. Kunde verkligen känna hur det hissade till i magen när den där satelliten föll i rasande fart mot jorden. Flört

Anmäl
2012-06-14 11:09 #9 av: Marr

Häftig resa Zynell! Dina "nya ögon" har ju anlänt, så jag väntar mig fler resor från dig... Härligt att höra om resorna ni gör ni som kan! Glad

Anmäl
2012-06-14 11:37 #10 av: Zynell

#9 Nu på sistone är det roligt att gå och lägga sig! Man vet aldrig vad för äventyr som väntar. Skrattande

Anmäl
2012-06-15 20:34 #11 av: Ainu-Ra

#4 Nej det måste man inte göra, donera pengar om man inte vill jag har iinte donerat något dit...

#10 Kan förstå det! Jag har haft att göra med en lite småkul fylle gris till gubbe idag, ja blivande pleiadeansk gubbe så att säga...Han hade tydligen tagit lite för..ahem.. många glas vin med sin kusin...Gör inget han tycks bli en liten kelgris när han blir lite glad a vinet!Skrattande

Anmäl
2012-06-15 21:32 #12 av: Zynell

#11 jaså?? Haha! Visste inte att de har alkohol. Hoppas att min flamma inte är allt för glad i sådant. Gillar i inte alkohol och har inte smakat en droppe på säkert tio år. :p

Anmäl
2012-06-15 22:01 #13 av: Ainu-Ra

#12 Vin gillar de, men är inte så intresserade i startkt vatten som vodka, bacardi,smirnoff eller liknande...Nä vin till maten är det som gäller...Nej, de är ings fyllekråkor! De tar lite vin vid lite specialla tillfällen högtider bara...Bara för att de är från Pleiaderna betyder ju inte att de inte kan ta sig lite vin vid lite större högrider då och då...Det gjorde ju även Jesus. Så inget märvärdigt med det. Enligt Xzai-On firade de...vad de firade vet jag inte men det kan ju tänkas att de firade att de skall börja landa snart...De hade ett möte tidigare idag och skall sanningen fram så är inte Xzai-On så värst förtjust att hålla föredrag på ett möte...Gör honom en aning nervös...Kan inte säga att jag klandrar honom att hålla föredrag gör även mig nervös...Kära nån och det är vi som skall hålla föredrag på konferenserna...Herre GUD! Må aöösmäktige vara med mig då så jag inte gör bort mig när den dagen kommer...Obestämd

Anmäl
2012-06-15 22:09 #14 av: Zynell

#12 låter bra. :)

Nej fy fasiken!! Stå och prata framför folk kan vara riktigt nervigt. Undviker om möjligt. :p

Anmäl
2012-06-15 22:09 #15 av: Zynell

#12 låter bra. :)

Nej fy fasiken!! Stå och prata framför folk kan vara riktigt nervigt. Undviker om möjligt. :p

Anmäl
2012-06-15 23:04 #16 av: Ainu-Ra

#15 hahaha, ja jag kan förstå det, men tyvärr så är just föredrag på konferenser just det som Xzai-On och jag måste göra...Det är en del av vårt uppdrag..Så nog är man ju nervös....Jag tror jag vet hur Xzai-Ons riktiga röst låter...Jag hörde en mans röst säga " Naturen!" Hörde inte så mycket annat men gud vilken läcker röst..Jag vet inte hur jag skall föklara men den var manlig och basig men ändå inte vad jag är van med att höra hos en karl...Först trodde jag att det var Ash jag hörde men varför skulle han snacka om Naturen när han inte äns är här ännu! Så jag börjar faktist tro att det var Xzai-On jag hörde prata på ett möte där uppe i flottan innan de äns hade mötet...Det är ju inte första gången jag hör saker från framtiden heller, så det är ju inget nytt precis..

Anmäl
2012-06-15 23:52 #17 av: Zynell

#16 är det det ni ska göra? Nervigt värre!

Men åh!! Vad spännande! Kan inte låta bli att undra hur min flammas röst låter. :D

Anmäl
2012-06-15 23:59 #18 av: [Legacy]

Herregud nu blir jag lite avis på er! Obestämd Hur gör ni för att kommunicera med pleiader, osv.? Förvånad Tycker det är bra häftigt! Flört

Anmäl
2012-06-16 17:11 #19 av: Ainu-Ra

#18 Pleiader och andra utomjordiska civilisationer använder sig av Telepati för att kunna prata med oss och med andra civilisationer...Jag föddes telepatist och har varit telepatist så länge jag levat. Det vill säga även i mina förra reikarnationer..Det blir inga fler reinkarnationer för min del, inte för Zynells del heller...

I Kajeru,Alcyones 3 planet som ligger i Pleiades, brukar barn lära sig telepati genom en lek som de börjar med som liten redan...Det är en simpel gissnings lek som man kan göra med spel kort eller bilder... Ett barn tar ett kort på en höna som exempel...Den som drar kortet skall föra över ordet höna genom att först låta huvudet säga höna och låta energierna köras ut genom huvudet, så skall den som skall gissa snappa upp dessa energier och ta emot ordet höna...sedan säger barnet som skall gissa ordet...Den som har flest rett vinner...Barn måste lära sig telepati som de lär sig gå...alltså det tar sin tid...alla kan lära sig telepati för alla har faktist den gåvan...

Först måste man rensa bort all negativa energier..bra sätt att göra detta på är att meditera 5 minuter 2 gånger om dagen till att börja med...Sedan om några veckor kan man utöka meditationen till 10 minnuter 2 gånger per dag för att sedan ta en full meditation på 45 minuter 2 gånger per dag (Morgon och kväll)

Nästa steg är att lära sig lyssna till hjärtats inre röst...När man lär sig lyssna till sitt inre hjärta kan man så småning om börja se visioner och en främande kille eller tjej som kan börja visa sig nu som då i dina drömmar, du kan även börja minnas honom/henne från dina drömmar från liten nu! Denna främlig är din tvillingsjäl, din sanna och ända riktiga partner...Nu kan du även fråga vem din flammas namn är....Det är nu som du skall lyssna till ditt hhärta för det är nu som ditt hjärta kan tala om det för dig...Du kommer att känna en härlig pirrig underbar kittlande känsla i ditt innersta hjärta...lite som om du skulle vara förälskad ungefär...när du känner av den känslan kommer du så småning om att få ett namn som ploppar upp ur ingen stans från ditt huvud...detta namn är vad din flamma har skickat till dig via telepati som SMS kan man säga...

När man är nybörjare innom telepati så kommer svaren som ett SMS i form av energier som fångas upp till ditt huvud som sedan din hjärna registrerar och sedan har du namnet i huvudet och du kan läsa namnet från huvudet!

När man blir mer avanserad telepatist så är det som att man pratar i en osynlig mobil telefon. Man känner av känslor,skratt och vad de säger....

Jag brukar säga att när jag telepatiserar så talar jag med en osynlig mobiltelefon...Glad

Ifall du undrar så är min älskade flamma Xzai-On Kumjat en pleiadeansk indian och är hemma från Kajeru, Alcyones 3 planet som ligger i Pleiades...

Kajeru, Alcyone i pleiades, domineras av indianer och indier typade pleiader även om det  finns nordiska och medelhavs pleiader där! I Erra som ligger i Taygeta i pleiades dominerar nordiska och medelhavs liknande pleiader...även om några pleiadeanska indianer och indier bor där...

Anmäl
2012-06-16 17:29 #20 av: Ainu-Ra

#9 Jag har själv gjort en astral resa till Shimballha i Inner Earth för en tid sedan...och där såg jag min älskade flamma i kött och blod medans jag själv var astralt...Han var där på grund av ett viktigt möte där. Mycket vackert ställe kan jag lova, underbart vackert...där fanns hoverbilar,flygande tefat, underbara människor och ändast underbara energier...härligt ställe...där fanns vackra klarblåa sjöar och hav..ingen natt en behaglig sol som konstant lyste..massa med underbara njur också samt även natur...

Anmäl
2012-06-16 19:41 #21 av: [Legacy]

#19 Tack så hemskt mycket för informationen! Skrattande wow...jag har redan blivit en gladare person p.g.a att jag tillåter inga negativa energier påverka mig så ibland mediterar jag lite smått (jag är stressad av mig naturligt, vilket inte är positivt direkt)...är fortfarande väldigt ung, men vem vet?

Ska börja ta tag med meditationerna på allvar nu! Glad

Anmäl
2012-06-16 22:27 #22 av: Ainu-Ra

#21 Du är nog inte ensam av att vara den som blir lätt stressad. Det blir även jag. Men med daglig meditation så har jag funnit harmoni och börjat klara av stressiga situationer än innan. Stress är det inte så konstigt att många känner av i denna 3D värld just nu! Men snart min kära vän kommer vi att gå in i en 5D värld med många fantastiska möjligheter som du bara kunna drömma om. Stress kommer inte att knapt finnas ett spår av då människan inte behöver slava till några dark cabals eller illuminati utan får göra vad den passioneras av och i sin ägen tackt...

Roligt att höra att du blev glad att höra om all den info jag gav dig! Det glädjer både min själ och mitt hjärta!

Kram!

Anmäl
2012-06-16 23:54 #23 av: [Legacy]

#22 Age of Aquarius, den 5 dimensionen...jag har hört det förr! Själv är jag en Aquarius, född i det stjärntecknet Glad

Medans alla säger att jorden kommer gå under osv, så har jag hela tiden vetat att detta är en ny början på något fantastiskt! Inte alls så hemskt som alla verkar tro, men det är väl bara ett elakt rykte...Obestämd

Anmäl
2012-06-17 00:51 #24 av: Ainu-Ra

#23 Jorden går absolut inte att gå under i slutet av året! Det är bara något  propaganda snack som illuminati och dark cabal försöker skrämma oss med så att vå får dåliga energier i oss...Däremot kommer det eventuellt att bli ganska svåra väderförhållanden, jorbävningar mm. Är människan hotad av detta så kommer våra vänner vid Inner earth att ta han om oss medan vår moder jord gör sin detoxering. Sedan kommer vi att få gå hem igen där vi hör hemma ovanför inner earth så att säga. Och skulle det bli så illa att det ultimata händer (Så kallad jorden undergång) så har vi ju faktist våra vänner där uppe i flottorna som skulle omgående utan att tveka en sekund komma efter oss innan den ultimata katastrofen skulle intreffa och vi skulle bli placerade på en annan planet som jorden som skulle bli vårt nya hem och paradis, så vi har inget att oroa oss för! Vi kan känna oss trygga i den vetskapen vännen...

Anmäl
2012-06-17 01:01 #25 av: Ainu-Ra

#23 När vi blir 5 Dimensionella så även jorden så kommer vi att kunna göra tidsresor, teleportera, healing, kommer att bli gammla så gott som odödliga. Vi kommer även att kunna telepati samt även telekinesis...Fantastisk teknik kommer vi att ha som fri energi, hover bilar, flygande tefat annan fantastisk avanserad teknik...Vi kommer kunna besöka andra planeter samt även semestra på andra planeter i vår galax. Sjukdomar och annat älende kommer att vara ett minne blott...Det kommer med andra ord att till slut bli ett himmelrike på jorden eller ett paradis som man även kan kalla det och detta är vår allsmäktige skapares högsta önskan...Flört Ingen lidelse, hat, krig,rasims eller annat elände utan människor i harmoni, spiritualism, kärlek, gemenskap och fred med alla våra galaktiska vänner i vår galax och universum...

Anmäl
2012-12-22 23:52 #26 av: DivineAngel_90

ÅHHHH Vad jag skulle vilja vara som er. Ainu-Ra, Leagacy. Ni verkar veta så mycket om världen och andra dimensioner. Åhhh vad jag skulle skulle önska att jag var så upplyst! Då skulle nog det mesta av mina oroligheter, rädslor här i livet försvinna, i alla fall bli lättare att bära. Jag bara älskar det andliga, och när det sedan sätts i kontrast till det utomjordiska så blir det såååå mycket mer! Åhhhh Vad jag önskar jag vore som er. ^^

Anmäl
2016-06-06 01:40 #27 av: Grävlingen

Själv tror jag hollow earth existerar. Eller så är jorden ihålig med större grott system. Plato snackade om detta. 

Anmäl
2016-06-07 22:10 #28 av: Hukanson

Många spännande sanningar i tråden! Visst blir vår framtid förunderlig i femte dimensionen men innan dess går vi vidare i vårt galaktiska elddop och vem vet vilka katastrofer det ställer till när Nibiru dessutom kommer och stör...? 🤔

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-06-26 20:27 #29 av: Grävlingen

The telegrpah har skrivit om hollow earth.

http://www.telegraph.co.uk/culture/books/10961412/Hollow-Earth-conspiracy-theories-the-hole-truth.html

Late at night, on October 4 2002, a strange guest appeared on a cult American radio show. Coast to Coast AM with Art Bell had a reputation for exploring weird themes with fascinating guests, but few had ever sounded as excited as this one.
Dallas Thompson was a former personal trainer who had spent his youth in Hawaii but now lived in Bakersfield, California. His life had changed forever following a terrible accident, five years earlier. He’d been driving along Highway 58 during heavy rain when his car had aquaplaned, spinning four times, only to plunge backwards down a 250ft drop.
When Thompson was found, the roof of his blue Honda Accord had been crushed almost to the floor. The fireman who rescued him was amazed he hadn’t been decapitated. As he’d been sitting, helpless, in the wreck, Thompson had had a vivid near-death experience. He claimed to have seen a “light so bright that it burnt my eyes” and made him “legally blind” and to have had bizarre knowledge about the world poured into him. When he regained consciousness, he was convinced that the Earth was hollow and had an opening at the North Pole. He’d come on Coast to Coast to discuss his mission to locate and explore it.

“There are cavern systems and caves that traverse the whole mantle,” he told Bell, whose scepticism often took the form of slightly extended silences. Because of the special atmosphere in the hole, Thompson explained, living creatures were protected from pollutants and harmful rays. There were herds of mammoth and ancient tribes down there, the members of which lived to be around 1,700 years old.

“How do you know all this?” asked Bell.
“I just do,” said Thompson. “I remembered stuff that has been forgotten.”
Later, Bell asked after his mental health.
“Are you manic?”
“I’m just excited,” said Thompson.
“… I can tell.”
Perhaps most incredibly, Thompson revealed he’d secured funding to travel to the hole with a helicopter backpack called a SoloTrek, which he’d use to descend into it. He even had a date for the trip: May 24 2003.
Over the next few months, news of Thompson’s expedition spread. He began to receive emails from media companies keen to report the story and many more from both critics and admirers. The sprawling book he’d written, which included his theories about Hollow Earth, began to sell.
In December 2002, two months after his radio appearance, he posted a message on his Yahoo Group page describing an inundation of “over 5,600 emails every few days”. He said his book, Cosmic Manuscript, had become a bestseller but he was pulling it from sale. “I have requested the book be discontinued even though it’s still at the top of the charts in Canada,” he wrote.
And then, the most mysterious event of all took place. All of a sudden, Thompson disappeared…
(Klicka på länken för att läsa mer)

Tydligen så har folk som försökt att bevisa eller ta sig till hollow earth försvunnit/dött innan dom har lyckats.

Anmäl
2016-06-27 06:16 #30 av: Hukanson

En längre artikel om teorin om Den Inre Jorden;
http://soontoawaken.com/Realm-of-Mystery/hollow-earth-theory/

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.