Utomjordiskt

Konstigt mullrande ljud

2012-01-14 11:39 #0 av: mulac

Det har skrivits om detta en längre tid,  överallt hörs det!

Vad är det?

Anmäl
2012-01-14 11:40 #1 av: mulac

En till

Anmäl
2012-01-14 11:41 #2 av: mulac

mera

Anmäl
2012-01-14 17:43 #3 av: mulac

Även i sverige

Anmäl
2012-01-14 23:37 #4 av: Cristine

Det är Haarp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-01-15 09:39 #5 av: Ghosthunter

Det där är märkligt och kan det ha ett sammanband med rapporterna om en massa döda fåglar och fiskar som har rapporterats från olika håll i världen?

#2 tycker jag låter lite otäckt.....som om ett jättelejon som står och ryterSkrattande

Jag har också funderat på om dessa ljuden kan komma från de stora osynliga skeppen som ligger och spanar på bara några kilometers höjd eller kanske lägre?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-01-19 22:12 #6 av: mulac

Boom!

Anmäl
2012-01-19 22:14 #7 av: mulac

Även i Finland

Anmäl
2012-01-19 22:17 #8 av: Cristine

Ryssland har en sådan.

Anmäl
2012-01-20 20:58 #9 av: Playja

Jag har då hört detta ljud för några månader sen (minns inte 100 exakt vilket datum)

Här där jag bor flyger plan och bor även nära Musköbasen så först trodde jag det hade med det att göra men det höll på så länge + att det var ett ljud som jag inte kände igen. Men  nog måste det ligga någon sanning i detta då det uppmärksammats lite "här och där" på klotet.

Anmäl
2012-01-21 01:58 #10 av: Mia46

Både jag o barnen har hört någon form av mullrande eller dånande ljud vid ett par tillfällen. Svårt att förklara ljudet. Jag tycker det låter läskigt, skrämmande.. Absolut inget plan. Tycker nästan det låter som det kommer från något ihåligt. Kan absolut inte jämföras med plan, fabrik eller motorljud. Kan det vara vår moder jord som beklagar sig?

Anmäl
2012-01-21 03:46 #11 av: felixhaljeskog

om man lyssnar på inlägg #2 så hör man att det är fake, man hör ju barnskratt och just det ljudet har man hört i flera andra videos, så de finns mycket bluff med dom där ljuden.

Anmäl
2012-01-21 08:24 #12 av: Ghosthunter

Men barnskriken kanske bara råkade komma med i bakgrundenObestämd

Anmäl
2012-01-21 16:10 #13 av: felixhaljeskog

Visst de kan vara, men tror verkligen inte det är barn vid skogsarbetare :P å sen finns samma ljud där man hör samma barnskrik med i flera youtube filmer :P

Anmäl
2012-01-21 21:21 #14 av: Cristine

*

Anmäl
2012-01-22 18:43 #15 av: Ghosthunter

felix - aha.....ja det verkar ju konstigt med barnskriken....det luktar falskt som sagt!!

Anmäl
2012-01-22 19:33 #16 av: felixhaljeskog

Jo precis, men sen kanske de ljudet som dom har i den videon kommer från en annan äkta de vet man ju inte heller, därför de e så tråkigt med ala troll runt om internet

Anmäl
2012-01-23 09:48 #17 av: Ghosthunter

Ja dessa troll förstör ju alltid för alla seriösa...verkligen tråkigt!!

Anmäl
2012-01-23 09:58 #18 av: Cristine

De kan ju avverka i närheten av en skola, jag har hört ljuden själv och de hördes vid 5 tiden på morgonen då allt är tyst här på landsbygden.

Anmäl
2012-01-25 10:54 #19 av: [Norpan88]

Jag har också hört ljuden i sverige. Först trodde jag det var jetplan

Taste and you will see that I am a good God. ps 34:8

Anmäl
2012-10-06 23:33 #20 av: resc

Jag flyttade till en liten ort på landet för några månader sedan och bor granne med en stor fabrik här. Haft problem med sömnen så det har blivit många rökstunder på balkongen mitt i nätterna. Det är knäpptyst här, utom när tågen susar förbi på rälsen knappt 100 m bort. 

Men tågen har jag lärt mig hur de låter. Och fabriken har inga märkliga ljud för sig ens under dagarna när där är liv och rörelse, och inte heller "vanliga" nätter.. Det är nästan tryckande tyst här mellan tågen..

Men ibland har jag hört det här, ett stegrande, dovt och brett, ihållande dån som gradvis ökar, och försvinner igen..

Inte alls i samband med tågen. Och det låter på ett helt annat sätt.

Men som sagt, jag är nyinflyttad.. Jag har ju tänkt att det är väl nåt med fabriken eller tågrälsen ändå (inte funderat så mycket mer kring det, utan tänkt att det är jag som inte vant mig vid byns "egenheter"..)

Men nu när jag läser den här tråden blir jag lite illa till mods :S

Anmäl
2012-10-07 09:44 #21 av: [Norpan88]

Hörde liknande ljud senast igår kväll i Köping. Samtidigt var det problem med internetuppkopplinge och mobil stod det i nyheterna här.

Anmäl
2012-10-07 11:10 #22 av: Cristine

Vi får hoppas att fler sattyg från USA inte tar sig hit.

Anmäl
2012-10-07 12:59 #23 av: Marr

Jag har hört kusliga ljud vid 2 tillfällen vid 2000-talets början. Som om hela jorden skrek & brölade från norr till syd och tillbaka igen under närmare en halvtimme.

Vid ett annat tillfälle var det som man körde godståg och hamrade och slog på rälsen med släggor fast uppe i himlen. Detta fenomen varade också en halvtimme-timme.

Båda tillfällena var när folk normalt sover. Ena gången på natten andra gången tidigt på morgonen så vi vaknade av det.

Sen har jag kommit på en annan sak som jag upplevt där jag bor nu. Det är väl ett år sedan ungefär. Det lät som man sprängde eller sköt. Började skriva upp när jag hörde det här för det började på kvällen och fortsatte hela natten eller iallafall så länge jag var vaken.

Bangarna återkom 4-6 gånger var 20 minut. Fortsatte så timme ut och timme in. Försökte lokalisera varifrån det kom och det lät som det var söderifrån. Vad i jösse namn spränger man på natten för? Undrar varför jag glömt detta till nu för? För detta förekom under nästan 1 månads tid "nattligen"  (vid några tillfällen även på dagen men då är det ju inte så anmärkningsvärt), det var därför jag började skriva upp...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-07 19:11 #24 av: [Norpan88]

Marr, det där med sprängningarna undrar jag också över. Det var inte länge sedan det kom smällar på natten här med exakt 15 minuters mellanrum. En rejäl smäll åt gången. Det stod i tidningen efter några dagar, men ingen vet var det kommer ifrån.

Anmäl
2012-10-07 20:23 #25 av: Cristine

Talar inte säverdalarn om något sådant oxå

Anmäl
2012-10-07 21:28 #26 av: Marr

Här stod inget i tidningarna vad jag vet Norpan! 1 rejäl bang åt gången, ungefär 4-6 st med 2 sekunder mellen varje. Sen återkom hela förloppet inom minst varje halvtimme. Så det var mer än en bang, blev mycket irriterad eftersom det höll på i flera veckor.

Jo tror jag känner igen det där att "Sävedalarn" har nämt något om bangar. Måste nog kolla upp det när du påminner om det Cristine. Förresten borde man vara med i "Partillegruppen". Fast då borde man ju gå med i FB, vill ju helst inte det, men men...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.